fiat - gdzie wysyłkowo oryginalne części

Data: 2011-12-17 21:39:21
Autor: glang
fiat - gdzie wysyłkowo oryginalne części
Przed parę godzin temu ułamała mi się klamka wew. kierowcy w Cromie (wiem, trzeba było nie kupować auta na f.. itd.)
Niestety nie widze takiej klamki na alledrogo i w sklepach internetowych.
Do najbliższego ASO mam 50km (godziny pracy aso też mi nie pasują), więc chciałbym kupić wysyłkowo. Orientujecie się, czy jest możliwość zamówienia wysyłkowo bezpośrednio w centralnym magazynie fiata (chyba) w Bielsku, czy tylko przez ASO? Jeśli przez ASO to które możecie polecić - województwo bez znaczenia, istotne aby było tanio i szybko.

ja zamawiam cześci w ASO w Zamosciu ale na allegro jest sklep zcześciami do Fiata z Bielska
najciekawsze jest to że często te cześci są o wiele tańsze niż na szrotach.
ostatnio chciałem kupic wózek drzwi bocznych do Ducato i na szrocie używany 200 a nowy 500 :)
w ASO 150 :))
pzdr
GL

fiat - gdzie wysyłkowo oryginalne części