Data: 2010-03-06 20:19:04 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
fiat panda van i 200 000km | |
usrobo pisze:
hej Pomijając uwagi innych - jeśli będzie to Panda 1.1 i to jeszcze zagazowana, to szału dostaniesz przy ruszaniu... Ten samochód jest za ciężki do tak żałosnego silniczka. Zestawienie skrzyni biegów też mnie wkurza. |
|
Data: 2010-03-06 21:50:48 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
fiat panda van i 200 000km | |
Dnia Sat, 06 Mar 2010 20:19:04 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):
Pomijając uwagi innych - jeśli będzie to Panda 1.1 i to jeszcze Popatrz, a ja takim zawsze pierwszy ze świateł. Może dlatego, że umiem jeździć? -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98 _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ |
|
Data: 2010-03-06 22:45:12 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
fiat panda van i 200 000km | |
Adam Płaszczyca pisze:
Dnia Sat, 06 Mar 2010 20:19:04 +0100, Andrzej Lawa napisał(a): ROTFL Raczej masz urojenia. Chociaż w porównaniu z tą słynną (niesławną? ;) ) spróchniałą Granadą to może wszystko jest zrywne ;-> No OK - jeszcze możesz ruszać za wcześnie (inni grzecznie czekają na zielone), mogą przysnąć, możesz być na jedynym pasie w daną stronę lub obok może czekać na zielone np. ciągnik rolniczy ;) |
|
Data: 2010-03-06 23:54:12 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
fiat panda van i 200 000km | |
Dnia Sat, 06 Mar 2010 22:45:12 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):
Popatrz, a ja takim zawsze pierwszy ze świateł. Może dlatego, że umiem No pewnie, 180 tysiaków w Pandzie zrobiłem :D Chociaż w porównaniu z tą słynną (niesławną? ;) ) spróchniałą Granadą to Granada lepiej szła niż Pandzia. No OK - jeszcze możesz ruszać za wcześnie (inni grzecznie czekają na Nie, moge po prostu wykorzystać dobrze to, co oferuje silnik. Tylko to wymaga kręcenia go dość wysoko. No i dobrze wyregulowanej instalacji gazowej. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98 _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ |
|
Data: 2010-03-07 00:39:36 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
fiat panda van i 200 000km | |
Adam Płaszczyca pisze:
Chociaż w porównaniu z tą słynną (niesławną? ;) ) spróchniałą Granadą to Sam widzisz. No OK - jeszcze możesz ruszać za wcześnie (inni grzecznie czekają na Tłumacząc na język bez eufemizmów: zarzynając silnik maksymalnymi obrotami można uzyskać tempo ruszania "tylko" zauważalnie niższe od starej, ciężkiej Granady. Ergo: jest za ciężki do tak żałosnego silniczka. CBDO. |
|
Data: 2010-03-07 01:09:34 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
fiat panda van i 200 000km | |
Dnia Sun, 07 Mar 2010 00:39:36 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):
Tłumacząc na język bez eufemizmów: zarzynając silnik maksymalnymi tak, tak, zmieniac biegi przed 2000 obr/min. Mantra kapeluszy. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98 _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ |
|
Data: 2010-03-07 11:12:09 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
fiat panda van i 200 000km | |
Adam Płaszczyca pisze:
Dnia Sun, 07 Mar 2010 00:39:36 +0100, Andrzej Lawa napisał(a): Nie 2000, płaszczydło, ale też nie 12000. |
|
Data: 2010-03-07 11:38:45 | |
Autor: Bydlę | |
fiat panda van i 200 000km | |
On 2010-03-07 11:12:09 +0100, Andrzej Lawa <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> said:
Adam Płaszczyca pisze: Wy o motocyklach rozmawiacie? Tzw. ścigaczach? -- Bydlę |
|
Data: 2010-03-07 13:58:17 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
fiat panda van i 200 000km | |
Bydlę pisze:
Tłumacząc na język bez eufemizmów: zarzynając silnik maksymalnymi No, on by chciał kręcić silniczek Pandy jak w ścigaczu - do czerwonej kreski i jeszcze dalej ;) |
|
Data: 2010-03-07 12:25:38 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
fiat panda van i 200 000km | |
Dnia Sun, 07 Mar 2010 11:12:09 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):
tak, tak, zmieniac biegi przed 2000 obr/min. Mantra kapeluszy.Nie 2000, płaszczydło, ale też nie 12000. Dlaczego nie? Jesli tylko silnik może się na takie wkręcić, bo został zaprojektowany? Pandzię kręciłem do ok. 4500 przy starcie. Czyli zmieniałem z 1 na 2 wtedy, kiedy reszta już gmyrała, żeby zapiąć trójkę. Oczywiście - Panda to małe, tanie i niezbyt wygodne toczydełko, jednak nawet z silnikiem 1.1 właściwa wkładka między pedałami a fotelem będzie nią dość sprawnie jeździła. Natomiast duża wada Pandy jest jej paliwożerność i tutaj zgoda - silnik 1.2 zdecydowanie jest lepszy i pali mniej. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98 _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ |
|
Data: 2010-03-07 14:06:35 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
fiat panda van i 200 000km | |
Adam Płaszczyca pisze:
tak, tak, zmieniac biegi przed 2000 obr/min. Mantra kapeluszy.Nie 2000, płaszczydło, ale też nie 12000. To, że może, nie oznacza, że należy. Aspekt 1: większe zużycie mechanizmów silnika. Aspekt 2: dużo większe zużycie paliwa. Tak to się jeździ ścigaczami albo 2-suwowymi motorowerami. Pandzię kręciłem do ok. 4500 przy starcie. Czyli zmieniałem z 1 na 2 wtedy, Oceniałeś na słuch? ;-> Podaj prędkość na liczniku, bo ten samochodzik - co powinieneś wiedzieć - obrotomierza nie ma. Oczywiście - Panda to małe, tanie i niezbyt wygodne toczydełko, jednak Och, przy odpowiednim nastawieniu i jazdę traktorem można uznać za wygodną i sprawną (heh - przy stanie polskich dróg będzie nawet całkiem komfortowa ;) ) Panda jest wołowata - nawet przy katowaniu jej do "czerwonej kreski". A przy takim jej ciśnięciu - chleje ponad miarę. Natomiast duża wada Pandy jest jej paliwożerność i tutaj zgoda To co się kłócisz niepotrzebne? Swoją szosą - ciekaw jestem, jakby się zachowywała, jakby jej variomatica zapakować... |
|
Data: 2010-03-07 15:01:18 | |
Autor: Grzegorz Prędki | |
fiat panda van i 200 000km | |
Andrzej Lawa pisze:
Adam Płaszczyca pisze: Jakby nie nalezalo to by producenci robili czerwone pole i odciecie na 3,5krpm w silnikach benzynowych i pewnie gdzies na 2,5krpm w dieslach. |
|
Data: 2010-03-07 15:15:45 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
fiat panda van i 200 000km | |
Grzegorz Prędki pisze:
Andrzej Lawa pisze: ROTFL A jakie mieliby w tym interes? Aktualny stan jest z punktu widzenia producenta idealny: jak ruszają na testach spokojnie, to wychodzi im w badaniach umiarkowane zużycie paliwa, jak katują silnik, to wychodzi im lepsze przyśpieszenie, a póki nie będzie ryzyka natychmiastowej awarii i tylko zauważalnie szybsze zużycie, to dla nich czysty zysk - jak silniki będą padać zaraz po upłynięciu gwarancji. |
|
Data: 2010-03-07 15:31:20 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
fiat panda van i 200 000km | |
Andrzej Lawa pisze:
Aktualny stan jest z punktu widzenia producenta idealny: jak ruszają na Kolejny z teoriami spiskowymi. -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 turbotraktor Laguna I "czarny karawan" - na sprzedaż |
|
Data: 2010-03-08 23:02:30 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
fiat panda van i 200 000km | |
Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
Andrzej Lawa pisze: Nie "teoria spiskowa". Tylko normalna praktyka biznesowa - nie opłaca się robić towaru, który jest zbyt trwały, bo kto kupi potem następny? |
|
Data: 2010-03-07 15:46:02 | |
Autor: Grzegorz Prędki | |
fiat panda van i 200 000km | |
Andrzej Lawa pisze:
Grzegorz Prędki pisze: Idz snij dalej. |
|
Data: 2010-03-07 15:33:10 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
fiat panda van i 200 000km | |
Dnia Sun, 07 Mar 2010 14:06:35 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):
Dlaczego nie? Jesli tylko silnik może się na takie wkręcić, bo został Aspekt 2 tak, aspekt 1 - niemal odwrotnie. O wiele gorzej ma silnik na niskich obrotach. Pandzię kręciłem do ok. 4500 przy starcie. Czyli zmieniałem z 1 na 2 wtedy, Tak. Podaj prędkość na liczniku, bo ten samochodzik - co powinieneś wiedzieć Za to ja mam uszy. Zmiana na bieg 2 około 30km/h. Oczywiście - Panda to małe, tanie i niezbyt wygodne toczydełko, jednak A teraz przeczytaj to, co napisałem: "małe, tanie i niezbyt wygodne". Panda jest wołowata - nawet przy katowaniu jej do "czerwonej kreski". A Jak sam napisałeś - ona nie ma tej kreski. A co do wołowatości, to jest zdecydowanie lepsza od Renault Clio 1.2. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98 _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ |
|
Data: 2010-03-08 23:01:01 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
fiat panda van i 200 000km | |
Adam Płaszczyca pisze:
Dnia Sun, 07 Mar 2010 14:06:35 +0100, Andrzej Lawa napisał(a): A cóż to za rewolucyjna teoria, hmm? [ciach] Podaj prędkość na liczniku, bo ten samochodzik - co powinieneś wiedzieć W takim razie masz zaniżone standardy na zrywność :-P Oczywiście - Panda to małe, tanie i niezbyt wygodne toczydełko, jednakOch, przy odpowiednim nastawieniu i jazdę traktorem można uznać za Jazda, nie sam samochód. Panda jest wołowata - nawet przy katowaniu jej do "czerwonej kreski". A Wiesz, coś gorszego zawsze da się znaleźć ;-> |
|
Data: 2010-03-11 23:16:32 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
fiat panda van i 200 000km | |
Dnia Mon, 08 Mar 2010 23:01:01 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):
Aspekt 2 tak, aspekt 1 - niemal odwrotnie. O wiele gorzej ma silnik na Żadna teoria, tylko wiedza na temat zachowania się klina olejowego na panewkach. Za to ja mam uszy. Zmiana na bieg 2 około 30km/h. A teraz. drogi Andrzeju, przeczytaj, a najlepiej zacytuj to, co na ten temat napisałem, gdyż coraz bardziej staje się jasne, że polemizujesz nie z moim zdanie, a z tym, co Tobie się wydaje. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98 _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ |
|