fiat panda van i 200 000km

Data: 2010-03-08 09:57:14
Autor: krzysiek82
fiat panda van i 200 000km
usrobo pisze:
mysle o pandzie van po leasingowej
2004 rok i ok 200 000km

wszystko co najgorsze w jednym aucie, panda to dobre auto chociaż dla dorosłych ludzi trochę za ciasna (lewarek zmiany biegów), silniki także są ok ale przy tym przebiegu może być już dosyć wyeksploatowany.

--
krzysiek82

Data: 2010-03-08 10:13:36
Autor: Usrobo
fiat panda van i 200 000km
krzysiek82 pisze:
usrobo pisze:
[...]

Panowie

to jest auto do pracy,
dziennie przejade ok 50km, krótkie trasy 3km stop 2km stop
nie potrzebuje ścigacza, jak to ktoś pisał .. na światłach nie masz szans...
ja nie mam kompleksu małego ptaka, nie musze byc na światłach pierwszy

potrzebuje autka do pracy, co narzędzia i drabine i siebie w miare komfortowych warunkach przewioze.

mam teraz sei i jak by nie to ze nie jest VAT, i przydalby sie trochę wiekszy to dalej bym nim pykał po drogach.

michal

Data: 2010-03-08 10:55:50
Autor: krzysiek82
fiat panda van i 200 000km
Usrobo pisze:
  > to jest auto do pracy,
dziennie przejade ok 50km, krótkie trasy 3km stop 2km stop

auto do pracy powinno być bezawaryjne, w przypadku pandy z takim przebiegiem nie jest to takie oczywiste.

--
krzysiek82

Data: 2010-03-08 11:20:47
Autor: Usrobo
fiat panda van i 200 000km
krzysiek82 pisze:
Usrobo pisze:
 > to jest auto do pracy,
dziennie przejade ok 50km, krótkie trasy 3km stop 2km stop

auto do pracy powinno być bezawaryjne, w przypadku pandy z takim przebiegiem nie jest to takie oczywiste.

i dlatego pytam na grupie ;)
ale raczej mało realzne odpowiedzi dostane
bo jak ktoś przeczytał fiat + 200 000zł to bez czytania reszty pisze ze na złom.

niestety to nie jest VW z przekręconym licznikiem

michal

Data: 2010-03-08 11:31:56
Autor: krzysiek82
fiat panda van i 200 000km
Usrobo pisze:
niestety to nie jest VW z przekręconym licznikiem

na pewno to nie jest taki poziom jak stary golf 2 który przejedzie 600tyś bez kapitalki, to mały silnik w dosyć ciężkiej budzie. Przed zakupem proponuje test kompresji silnika będziesz wtedy wiedział, czy ten silnik ma jeszcze pierścienie.

--
krzysiek82

Data: 2010-03-08 16:56:57
Autor: kml
fiat panda van i 200 000km

Użytkownik "Usrobo" <usrobo@op.pl> napisał w wiadomości news:hn2j1v$jsd$3news.onet.pl...

i dlatego pytam na grupie ;)
ale raczej mało realzne odpowiedzi dostane
bo jak ktoś przeczytał fiat + 200 000zł to bez czytania reszty pisze ze na złom.

Citroen C15 to jest samochod do pracy :) A taka panda - bez naprawde bardzo dokładnego przeglądu to w ogóle nie ma o czym mówić.

kml

Data: 2010-03-08 19:19:51
Autor: Cavallino
fiat panda van i 200 000km
Użytkownik "kml" <AflySteX@gaOzeFta.lp> napisał w wiadomości news:hn36ob$8e9$1inews.gazeta.pl...

[...]

Pod warunkiem że to nie właściciel musi tym jeździć.
Było mi dane przejechać tym ze 200 km i takiego koszmaru to nie pamiętam.
Wrażenia jak z Żuka.

Data: 2010-03-08 19:47:12
Autor: kml
fiat panda van i 200 000km

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:hn3f43$ri1$1news.onet.pl...

Citroen C15 to jest samochod do pracy :)

Pod warunkiem że to nie właściciel musi tym jeździć.
Było mi dane przejechać tym ze 200 km i takiego koszmaru to nie pamiętam.
Wrażenia jak z Żuka.

To przejedź sie jako pasażer to dopiero zobaczysz :)

kml

Data: 2010-03-08 23:06:03
Autor: Cavallino
fiat panda van i 200 000km
Użytkownik "kml" <AflySteX@gaOzeFta.lp> napisał w wiadomości news:hn3gni$g1l$1inews.gazeta.pl...

[...]

Jako pasażer też jechałem, może nawet w większości tych 200 km.

Data: 2010-03-09 06:38:32
Autor: kml
fiat panda van i 200 000km

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:hn3sc8$fl4$1news.onet.pl...

To przejedź sie jako pasażer to dopiero zobaczysz :)

Jako pasażer też jechałem, może nawet w większości tych 200 km.

Ja miałem tak, że się tam nie mieściłem totalnie więc jak wychodziłem z tej machiny to pierwsz odruch bezwarunkowy to było natychmiastowe rozciągnięcie się :) Samochód jest _straszny_, ale do pracy jest ok.

kml

Data: 2010-03-11 23:18:10
Autor: Adam Płaszczyca
fiat panda van i 200 000km
Dnia Mon, 8 Mar 2010 16:56:57 +0100, kml napisał(a):

Citroen C15 to jest samochod do pracy :) A taka panda - bez naprawde bardzo dokładnego przeglądu to w ogóle nie ma o czym mówić.

Ile kilometrów przejechałeś Pandą?
--
     ___________ (R)

Data: 2010-03-11 23:17:48
Autor: Adam Płaszczyca
fiat panda van i 200 000km
Dnia Mon, 08 Mar 2010 10:55:50 +0100, krzysiek82 napisał(a):

auto do pracy powinno być bezawaryjne, w przypadku pandy z takim przebiegiem nie jest to takie oczywiste.

A co się w niej ma niby zepsuć? ;)

--
     ___________ (R)

Data: 2010-03-11 23:17:34
Autor: Adam Płaszczyca
fiat panda van i 200 000km
Dnia Mon, 08 Mar 2010 10:13:36 +0100, Usrobo napisał(a):

nie potrzebuje ścigacza, jak to ktoś pisał .. na światłach nie masz szans...
ja nie mam kompleksu małego ptaka, nie musze byc na światłach pierwszy

Jak chcesz, to będziesz :D

potrzebuje autka do pracy, co narzędzia i drabine i siebie w miare komfortowych warunkach przewioze.

No z ta drabiną to bym nie był takli pewny....

mam teraz sei i jak by nie to ze nie jest VAT, i przydalby sie trochę wiekszy to dalej bym nim pykał po drogach.

Kup sobie sierrę. --

fiat panda van i 200 000km