fiat tipo

Data: 2010-05-08 17:23:06
Autor: Michal Szwaczko
fiat tipo
Witam,

Mam okazje kupic tanio Fiata Tipo z silnikiem 2.0, w calkiem dobrym stanie.
Slyszalem ze te fiaciki sa calkiem OK, poza wahaczami które są nieremontowalne (tzn nie da sie wymienic sworzni, trzeba kupowac cale nowe wahacze)
Czy sa jakies inne 'slabe punkty' tego samochodzika jako taniego dupowozu
(do remontu jest zawieszenie, ale to normalka dlatego pytam o inne rzeczy na ktore trzeba by zwrocic uwagę). Pozdrawiam M.

Data: 2010-05-09 12:13:37
Autor: hamberg
fiat tipo
[...]

nie wiem jak sam silnik - ale fiatowskie sa dosc paliwozerne. Sam
mialem 1.9TD i bardzo dobrze wspominam - wahacze to maly pikus bo nie
sa drogie. Poza tym zwroc uwage na tylne blotniki - nie we wszystkich
autach ale na tych blotnikach moze pojawic sie rdza. Poza tym jesli
auto nie walone to progi i te wazniejsze elementy nie powinny byc
zardzewiale.

fiat tipo