fifa wybrala 4 polskie miasta i tylko 1 ukrainskie

Data: 2009-05-13 17:13:43
Autor: naprany jak kruk!
fifa wybrala 4 polskie miasta i tylko 1 ukrainskie
zapamietajcie, to wina tuska buhahah
--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-05-13 17:24:11
Autor: Jacek Kawecki
Użytkownik naprany jak kruk! napisał:
zapamietajcie, to wina tuska buhahah

Pewnie niektórzy znowu zagłosują na PiS...

Data: 2009-05-13 17:23:17
Autor: matador
Jacek Kawecki pisze:
Użytkownik naprany jak kruk! napisał:
zapamietajcie, to wina tuska buhahah

Pewnie niektórzy znowu zagłosują na PiS...

Popełnią twój błąd?

Buehehehehe !

matador.

Data: 2009-05-13 17:40:47
Autor: Jacek Kawecki
Użytkownik matador napisał:

Jacek Kawecki pisze:

Użytkownik naprany jak kruk! napisał:

zapamietajcie, to wina tuska buhahah

Pewnie niektórzy znowu zagłosują na PiS...

Popełnią twój błąd?

Buehehehehe !

A bo w komisji wyborczej nie było gotowców i nie miałem z czego zapastować. Teraz będę sobie pisał ściągi na gumce i sie nie pomyle.
Tylko jak ja mam zpamiętać tą, no.. jak jej tam.. Różę Marią Gräfin von Thun und Hohenstein. Tego się nie da pszeczytać.

Data: 2009-05-13 17:47:25
Autor: matador

Jacek Kawecki pisze:

[...]

Godło słońca tajlandzkiego sobie powiesisz - i nie zapomniesz. ;-)

;-)

matador.

Data: 2009-05-13 17:29:23
Autor: cirrus
Użytkownik "naprany jak kruk!" <piotrekstelmach@prokonto.pl> napisał w wiadomości news:csol05tpatpao774oivdbgbbe9b7g3njnq4ax.com...
zapamietajcie, to wina tuska buhahah

Zwłaszcza, że 4 to wybrane przez PiC.

--
stevep

Data: 2009-05-13 17:38:45
Autor: naprany jak kruk!
fifa wybrala 4 polskie miasta i tylko 1 ukrainskie
Wed, 13 May 2009 17:29:23 +0200, w <guemjv$l3d$1@news.vectranet.pl>, "cirrus"
<cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał(-a):

Użytkownik "naprany jak kruk!" <piotrekstelmach@prokonto.pl> napisał w wiadomości news:csol05tpatpao774oivdbgbbe9b7g3njnq4ax.com...
> zapamietajcie, to wina tuska buhahah