[ID] film

Data: 2009-03-30 23:30:51
Autor: lukawar
[ID] film
Miałem go kiedyś na VHS (z 20 lat temu) i chciałbym sobie przypomnieć - opis z grubsza:
bohater (lat ok 20) ma się ożenić, przed ślubem chce kupić pewien super samochód - jedzie do firmy, która je produkuje (coś mi świta, że mocno podobne do Lamborghini Countach). Na miejscu okazuje się, że ta firma to przekręt, traci pieniądze i nie dostaje samochodu (nie pamiętam dlaczego). Z jakiegoś powodu też nie może wrócić na ślub. W odzyskaniu samochodu pomaga mu pewna blondynka i były mechanik - oboje z tej firmy - mechanik z zemsty (?) wysadza w powietrze firmę.
Przypominam sobie jeszcze sceny w motelu, po zjedzeniu jakiegoś dania bohater miał problemy żołądkowe ;) całość raczej komediowa.
pozdrawiam

Data: 2009-03-31 09:07:09
Autor: lukawar
[ID] film
[...]