film SOLIDARNI 2010

Data: 2010-05-21 11:42:57
Autor: Charlie delta

Data: 2010-05-22 03:10:15
Autor: Delfino Delphis

Data: 2010-05-22 08:45:55
Autor: Jan Werbiński

Data: 2010-05-24 09:50:13
Autor: Charlie delta
film SOLIDARNI 2010
On 22 Maj, 08:45, Jan Werbiński <j...@traalala.bez.mai.la> wrote:
Użytkownik "Delfino Delphis" <Delfi...@wytnijto.op.pl> napisał w wiadomościnews:ht7atn$1ll$1news.onet.pl...

> Charlie delta wrote:

>> we wtorek z Rzepą

> To coś o giełdzie?

Po co dyskutujecie z debilem?

--
Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatnahttp://www.janwer.com/
Nasza siechttp://www.fredry.net/

jasiu

proponuję ci latem pojedynek na pięści w łagowie

do omdlenia

ty pajacyku zakładasz rękawice bokserskie, ja mam gołe pięści

nagroda dla zwyciężcy, nasiusianie na śpiacego - pokonanego

buhahahaha

Data: 2010-05-24 19:14:58
Autor: SlawcioD
film SOLIDARNI 2010

Charlie delta wrote:
[...]

gdy brakuje sily argumentow uzyj argument sily.

jak bym slyszal Jarka k. z jego malym pistolecikiem...

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2010-05-24 10:21:00
Autor: Charlie delta
film SOLIDARNI 2010
On 24 Maj, 19:14, SlawcioD <slawc...@poczta.onet.pl> wrote:
Charlie delta pisze:

> [...]

> buhahahaha

gdy brakuje sily argumentow uzyj argument sily.

jak bym slyszal Jarka k. z jego malym pistolecikiem...

SlawcioD- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

pojedynek na pięści jest uczciwszy od wyzywania i lansowania swoich
umiejetności budowania kwiecistych wiązanek

jasio ma szansę pokazania jakim jest kozakiem, albo ....pantofelkiem

albo  jest się mężczyzną albo panienką

a ja znam sie z jasiem, co najwyżej nasiusiam na niego, jasio poza
guzem nie dozna uszczerbku

buhahaha

Data: 2010-05-24 09:47:30
Autor: Charlie delta
film SOLIDARNI 2010
On 21 Maj, 20:42, Charlie delta <charlie.delta.tra...@gmail.com>
wrote:
we wtorek z Rzepą

przypominam

jutro - wtorek - film z rzepą

Data: 2010-05-24 19:38:01
Autor: skippy
film SOLIDARNI 2010
Słyszałem że to będzie dwuczęściowy cykl pt. "Największe manipulacje czerwono-czarnej telewizji".

Part #2 produkcja drugiego z koalicjantów: "Dramat w trzech aktach" o Kaczyńskich, Telegrafie, Art B itp. sprawach.

Part #3 (bonus), to produkcja TVN o dziwnych losach czyjegoś ojca w Niemczech: "Ojciec Rydzyk"

film SOLIDARNI 2010