film o duchu zamordowanej dziewczynki

Data: 2013-06-11 05:43:25
Autor: piotrkiziol
film o duchu zamordowanej dziewczynki
Witam. Parę lat temu oglądałem w kinie film. I tak jak pamiętam wszystkie tytuły (bo do kina chodzę niestety nieczęsto), tak tego jednego ni chu chu nie mogę sobie przypomnieć. Młoda dziewczyna zostaje zabita przez sąsiada w ziemiance, do której ten ściąga ją pod pozorem pokazania jej czegoś tam. Zimą. Ojciec dziewczyny szuka mordercę na własną rękę, jest chyba nawet przez jakiś czas pewny tego, że jest nim sąsiad. W jednej ze scen w domku dla lalek w domu sąsiada wisi kluczyk (łańcuszek?) który ten wziął sobie "na pamiątkę" po dziewczynie. A chyba nawet nie do końca policja jest pewna czy to morderstwo bo nie znaleziono ciała dziewczyny. Sceny oglądamy chyba z perspektywy ducha ofiary. Mogę napisać gdzie jest ciało ale to spoiler chyba jest.
Film powolny, smutny, ale ogólnie fajny.
Ktoś pamięta tytuł?

Data: 2013-06-11 15:36:56
Autor: picard

Użytkownik <piotrkiziol@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:8f28f4dc-ca69-48a0-a033-b248cf2c3366@googlegroups.com...
[...]

Witam!
Proszę http://www.filmweb.pl/film/Nostalgia+anio%C5%82a-2009-200209

picard

Data: 2013-06-11 07:19:48
Autor: piotrkiziol
W dniu wtorek, 11 czerwca 2013 15:36:56 UTC+2 użytkownik picard napisał:
Użytkownik <p.........l@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:8f28f4dc-ca69-48a0-a033-b248cf2c3366@googlegroups.com...

> [...]

> Młoda dziewczyna zostaje zabita przez sąsiada w ziemiance, do której ten > (...)
> Film powolny, smutny, ale ogólnie fajny.

O tak, to ten, dziękuję za bardzo szybka odpowiedź!
Pozdrawiam.
Piotr

film o duchu zamordowanej dziewczynki