[ID] film o kosmitach

Data: 2010-10-11 15:44:34
Autor: flower
[ID] film o kosmitach
Użytkownik "Kapsel" <kapsulskiWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:1cdr8jeukpe7q$.dlgkapselek.net...

Pozwolę sobie zacytować, bo nie ja szukam, tylko koleżanka, ale może kto
pomoże ;)

Szukam tytułu filmu, chodzi w nim o to, że 4 staruszków uprawia jogging.
Spotykają na swojej drodze młodego gościa i po jakimś czasie zaczynają mu
wynajmować pokój w swoim domu. Okazuje się, że ci starsi ludzie są jakimiś
kosmitami, którzy czegoś chcą od tych swoich lokatorów.
Kosmici chodzą w białych dresach, jedna ze staruszek jest podobna do babki
z reklamy Snickersa.

Jest szansa, chociaż niewielka, że trochę ci się pomylił wątek i jest to
"Kokon", ale co mi szkodzi spróbować?

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2010-10-11 15:47:06
Autor: Kapsel
[ID] film o kosmitach
Mon, 11 Oct 2010 15:44:34 +0200, flower napisał(a):

[...]

Też o tym pomyślałem, ale film trochę pamiętam i z opisu z fB wyszło że
niespecjalnie pasuje... :> ale skoro i Ty podsuwasz, to podsunę tę
propozycję autorce pytania.

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2010-10-11 19:34:44
Autor: Kapsel
[ID] film o kosmitach
Mon, 11 Oct 2010 15:47:06 +0200, Kapsel napisał(a):

[...]

Dobra, już wiem że nie o ten film chodzi...
Ponoć prawodpodobnym jest że powstał ok. 2000 r. i że w tytule może mieć
coś domem. Pomóżcie kto, piwo mogę wygrać ;)

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2010-10-12 08:33:19
Autor: Rais
[ID] film o kosmitach
Kapsel pisze:
[...]

Cieżko jest.
Pierwsze co przychodzi na myśl to własnie obydwa Kokony...
I "Bez baterii nie działa", ale to na pewno nie to.
Może to raczej odcinek jakiegoś serialu? Jakaś strefa mroku,
czy coś takiego?

Data: 2010-10-12 10:01:46
Autor: Kapsel
[ID] film o kosmitach
Tue, 12 Oct 2010 08:33:19 +0200, Rais napisał(a):

[...]

Kokon definitywnie odpadł, natomiast wyszło, że z kosmitów to raczej coś
a'la wampiry były... ehh, kobieta się zdecydować nie może co i jak pamięta
i tak wychodzi, że proszę Was o identyfikację filmu, który nie istnieje :]
Jeszcze ponoć leciał w publicznej TV koło 2007 r. ale to marna
informacja... :)

--
Kapsel
  http://kapselek.net