[ID] film o zbuntowanej puszystej murzynce (nowy)

Data: 2010-09-03 18:41:19
Autor: lukasz
[ID] film o zbuntowanej puszystej murzynce (nowy)
witam

szukam jak w temacie, myslalem ze ten film to Fish Tank ale okazalo sie ze ta w nim zbuntowany dzieciak to biala dziewczyna- jeszcze go nie ogladalem ale po obsadzie wnioskuje. Wydaje mi sie ze jest jakis podobny film o takiej dziewczynie. pomozecie? ( film jest raczej nowy)

pzdr
luk

Data: 2010-09-03 19:34:48
Autor: nimrod
W dniu 2010-09-03 18:41, lukasz pisze:
[...]

Hm, http://www.imdb.com/title/tt0929632/ ?
Nie widziałem, więc nie wiem, czy ona zbuntowana ;)

Pozdrawiam,
nmr.

Data: 2010-09-03 19:44:47
Autor: lukasz
[ID] film o zbuntowanej puszystej murzynce (nowy)

Hm, http://www.imdb.com/title/tt0929632/ ?
Nie widziałem, więc nie wiem, czy ona zbuntowana ;)

dzieki bardzo to jest to!

haha, tez nie wiem czy zbuntowana, tak mi sie wydawalo, ale tak jak w Tank Fish pochodzila z patologicznego srodowiska

pzdr
luk

[ID] film o zbuntowanej puszystej murzynce (nowy)