[ID] film z gościem grającym profesorka w PERŁA

Data: 2012-02-17 20:15:25
Autor: Rais
[ID] film z gościem grającym profesorka w PERŁA
jeśli można to jeszcze jeden, akcja rozgrywa się na jakimś statku
morskim, nie pamiętam o co chodziło bo to był taki powalony film,
zapamiętałem, że przewoził jakieś toksyczne odpady, komputerem było
dziecko którego mózg był sprzęgnięty ze statkiem, no i cybernetyczny
zabójca który
uaktywnił sie u kresu podróży i miał pozabijać załogę, ;o)
mniej więcej tak...

kapitanem tego statku był ten gość który grał profesorka w sitkomie
komediowym w polsacie o nazwie PERŁA... może Ktoś pamięta?

Może to?
http://www.imdb.com/title/tt0118537/
http://www.filmweb.pl/film/Hydrosfera-1997-35252

--