[ID] film z lat 80-tych

Data: 2009-03-17 20:15:38
Autor: dc9WYTNIJTO
[ID] film z lat 80-tych
Prawdopodobnie amerykański. Tłem są wydarzenia wojny domowej w kraju X.

Niestety pamiętam tylko jedną scenę. Grupka wojowników, wśród nich chyba
fotoreporter, przedziera się pod ostrzałem przez miasto. W pewnym miejscu
szachują ich strzelcy na jakiejś wieżyczce. Przedzierający się nie mogą
unieszkodliwić strzelców, ale wpadają na pomysł, żeby zawołać jakiegoś kolesia,
który na co dzień lubi grać w baseball. Basebolista rzuca granatem w wieżyczkę i
tym samym toruje drogę grupie.

Wydaje mi się, że w filmie istotne znaczenie odgrywa postać fotoreportera.

Nie jest to "Salvador" Stone'a. Ale klimat podobny.

DC9 --

Data: 2009-03-19 05:40:53
Autor: Tomek Nirzyński
[ID] film z lat 80-tych
Tylko strzelam: może "Pod ostrzałem" z Nickiem Nolte?

Data: 2009-03-19 10:04:00
Autor: dc9
[ID] film z lat 80-tych
Tylko strzelam: może "Pod ostrzałem" z Nickiem Nolte?

Niestety nie.
DC9

--

[ID] film z lat 80-tych