[ot] filmoteka

Data: 2012-04-30 23:09:30
Autor: venioo@interia.pl
[ot] filmoteka
Jakie filmy o tematyce samochodowej/wyscigowej/rajdowej/okolomotoryzacyjnej znacie?
Co warto obejrzec a co omijac?
Obejrzalem cala serie "Szybkich i wscieklych", wlasnie obejrzalem "Born to race 2011", po drodze jakichs kilka tytulow (np. "Biker Boyz") ktorych nie zapamietalem.

venioo  -> GG:198909
"What a wonderful wooooorld!" :)

Data: 2012-04-30 23:20:25
Autor: Rafał Grzelak
[ot] filmoteka
venioo@interia.pl wrote:

[...]

Auta 1, Auta 2, Garbi - Super bryka

A poza tym moze jakies speciale z TopGear?

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-05-01 07:56:25
Autor: megrims
[ot] filmoteka
W dniu 2012-05-01 01:20, Rafał Grzelak pisze:
venioo@interia.pl wrote:

[...]

http://www.filmweb.pl/film/Pojedynek+na+szosie-1971-8753

IMO zajebisty film. Debiut reżyserski Spielberga.

Data: 2012-05-01 11:03:42
Autor: kamil
[ot] filmoteka
venioo@interia.pl wrote:

[...]

Z tym debiutem nie przesadzaj, trochę seriali już wcześniej nakręcił.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-05-01 12:59:42
Autor: Mari@
[ot] filmoteka
venioo@interia.pl wrote:

[...]

*** To ja też polecę klasyką:
- Znikający punkt - oryginał + remake
- Konwój,
- Żyć i umrzeć w Los Angeles - na swoje czasy był chyba jeden z lepszych
pościgów samochodowych.
- 60 sekund - oryginał + remake
- Włoska robota - oryginał + remake

Można sobie starą amerykańską motoryzację pooglądać.

PS. Jeszcze przychodzi mi do głowy Knight Rider - Nieustraszony - ale to dla tych o zupełnie mocnych nerwach ;)

--
+-- "Mari@" & "BrownSugar" - GSX 1100F -- +
+  Slow Rider & Road Lamer MC President  +

Data: 2012-05-01 14:56:52
Autor: megrims
[ot] filmoteka
venioo@interia.pl wrote:

[...]

http://www.filmweb.pl/film/Piekielna+zemsta-2011-539302

Film również dla ludzi o mocnych nerwach (głupi jak but) ale
fury fajne tam są. Amerykańska sieka, ale da się obejrzeć.

Data: 2012-05-01 15:41:00
Autor: wowa
[ot] filmoteka

Użytkownik "Mari@" <mariarider@wywalto.op.pl> napisał w wiadomości news:jnofms$60p$1node2.news.atman.pl...
[...]

Znikający punkt - potwierdzam jego rewelacyjność!
Uciekający pociąg - co prawda o pociągach, ale klimat jest
Baza ludzi umarłych
Ci wspaniali młodzieńcy w swych szalejących gruchotach
Cena strachu
Wyścig armatniej kuli
Mistrz kierownicy ucieka
Easy Rider
Czarny pies
Sugarland Express
Jazda
Prosta historia
Noc na Ziemi
Podróż za jeden uśmiech
Autostopowicz

Wojtek

--
Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy
poświęcają cały swój czas i wiedzę

Data: 2012-05-01 15:08:20
Autor: kamil
[ot] filmoteka
On 01/05/2012 14:41, wowa wrote:

Prosta historia

I w ten sposób z wyścigów japońskich potworów z 800KM pod maską doszliśmy do emeryta prowadzącego kosiarkę do trawy.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-05-01 16:40:08
Autor: wowa
[ot] filmoteka

Użytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisał w wiadomości news:jnoqok$8h7$2inews.gazeta.pl...
On 01/05/2012 14:41, wowa wrote:

Prosta historia

I w ten sposób z wyścigów japońskich potworów z 800KM pod maską doszliśmy do emeryta prowadzącego kosiarkę do trawy.

Wątkotwórca dał szerokie widełki :) Przy filmach klasy Szybcy się wściekli przełączam na inny kanał :) Lubię jak film ma jakąś treść a nie same popisy operatorów kamer. Mam nieodparte wrażenie że te "potwory" i tak nie jadą szybciej jak 50km/h :)
Wojtek

Data: 2012-05-01 16:43:10
Autor: kamil
[ot] filmoteka

On 01/05/2012 14:41, wowa wrote:

[...]

Mnie nie musisz tłumaczyć, mam uczulenie na sam wyraz Hollywood, ale film o pojednaniu z bratem na kosiarce trudno zaliczyć do kategorii pościgów samochodowych. :)

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-05-01 18:30:01
Autor: megrims
[ot] filmoteka [OT]
W dniu 2012-05-01 17:43, kamil pisze:
(ciach)
Mnie nie musisz tłumaczyć, mam uczulenie na sam wyraz Hollywood
(ciach)

Może i masz uczulenie, ale od początku lat 90 przemysł
rozrywkowy zajmuje 2. miejsce w eksporcie USA.

To tylko i wyłącznie biznes!

Gdyby nasi tak potrafili to bym się cieszył.

A nie tylko jakieś Kacwawy, Katynie i W ciemności.

Data: 2012-05-01 19:37:07
Autor: venioo@interia.pl
[ot] filmoteka [OT]
W dniu 2012-05-01 18:30, megrims pisze:
W dniu 2012-05-01 17:43, kamil pisze:
(ciach)
Mnie nie musisz tłumaczyć, mam uczulenie na sam wyraz Hollywood
(ciach)

Dlaczego? Są różne rodzaje rozrywek.
Może masz zbyt wygórowane oczekiwania gdy zasiadasz do rozrywkowych produkcji?

Może i masz uczulenie, ale od początku lat 90 przemysł
rozrywkowy zajmuje 2. miejsce w eksporcie USA.

To tylko i wyłącznie biznes!

Gdyby nasi tak potrafili to bym się cieszył.

Jest kilka dobrych naszych filmów współczesnych. Ale to możnaby je na palcach jednej ręki policzyć. Film niemotoryzacyjny pt. "Ciało" mogę z czystym sumieniem polecić. :)

A nie tylko jakieś Kacwawy, Katynie i W ciemności.

Obojętnie jaki film, to w rolach głównych (kolejność dowolna):
Szyc, Karolak, Stenka, Szejbal, zieeeew... zasnąlem.

To ja już wolę Holiłud.

--
venioo  -> GG:198909
"What a wonderful wooooorld!" :)

Data: 2012-05-01 20:35:49
Autor: megrims
[ot] filmoteka [OT]
W dniu 2012-05-01 19:37, venioo@interia.pl pisze:
[...]

Dyskusje trzeba by przenieść na pl.rec.film :)
Ale polska kinematografia leży zupełnie.
Tak samo jak wiele innych rzeczy.

Ostatnie fajne polskie komedie to Poranek Kojota i Chłopaki
nie płaczą. A te ostatnie co robią, to nędza.

Data: 2012-05-02 09:43:57
Autor: kamil
[ot] filmoteka [OT]
On 01/05/2012 18:37, venioo@interia.pl wrote:
[...]

Nie czuję potrzeby siadania przed nimi, telewizję wyrzuciłem z domu już z 10 lat temu, a pod nosem mam kilka ciekawych festiwali filmowych co roku, dużo więcej do szczęścia mi nie potrzeba.

A nie tylko jakieś Kacwawy, Katynie i W ciemności.

Obojętnie jaki film, to w rolach głównych (kolejność dowolna):
Szyc, Karolak, Stenka, Szejbal, zieeeew... zasnąlem.

To ja już wolę Holiłud.

Całe szczęście, że żyjemy w XIX wieku i można dziś przez internet kupić praktycznie wszystko, choćby to była 12-godzinny Norweski dokument o przeganianiu komarów spod namiotu. Podejście "to ja już wolę" przeminęło w latach 80-tych, kiedy do wyboru były dwa programy telewizji i Wajda w kinach.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-05-02 20:21:36
Autor: wowa
[ot] filmoteka [OT]

Użytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisał w wiadomości news:jnqs4e$eh9$1inews.gazeta.pl...
praktycznie wszystko, choćby to była 12-godzinny Norweski dokument o przeganianiu komarów spod namiotu. Podejście "to ja już wolę" przeminęło

Hmm... Nie spotkałem? :)
Wojtek

Data: 2012-05-02 22:09:48
Autor: venioo@interia.pl
[ot] filmoteka [OT]
W dniu 2012-05-02 10:43, kamil pisze:

Całe szczęście, że żyjemy w XIX wieku

Ja tam zyje w XXI, wiec chyba sie nie dogadamy. :)

--
venioo  -> GG:198909
"What a wonderful wooooorld!" :)

Data: 2012-05-03 00:40:59
Autor: kamil
[ot] filmoteka [OT]
On 02/05/2012 21:09, venioo@interia.pl wrote:
W dniu 2012-05-02 10:43, kamil pisze:

Całe szczęście, że żyjemy w XIX wieku

Ja tam zyje w XXI, wiec chyba sie nie dogadamy. :)

Przepraszam za literówkę, musiałem niewolnika trzepnąć w głowę, bo za wolno pedałował na dynamo. :)

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-05-03 00:02:47
Autor: huri_khan
[ot] filmoteka
Dnia Tue, 1 May 2012 16:40:08 +0200, wowa napisał(a):

[...]

Ale tylko w tych filmach zobaczysz, jak się zmienia biegi od 1 do 5 w 5sek,
zakrzywia się czasoprzestrzeń, itp  :)

--
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2012-05-03 01:41:14
Autor: venioo@interia.pl
[ot] filmoteka
W dniu 2012-05-03 00:02, huri_khan pisze:
[...]

Malo tego, tam przez jedna prosta biegi to tylko wrzucaja do gory, nigdy nie redukuja! Nigdy nie liczylem, ale cos kolo 15 biegow do przodu to te muscle cary maja jak nic ;)

--
venioo  -> GG:198909
"What a wonderful wooooorld!" :)

Data: 2012-05-01 19:38:43
Autor: venioo@interia.pl
[ot] filmoteka
W dniu 2012-05-01 16:08, kamil pisze:
On 01/05/2012 14:41, wowa wrote:

Prosta historia

I w ten sposób z wyścigów japońskich potworów z 800KM pod maską
doszliśmy do emeryta prowadzącego kosiarkę do trawy.

Film, chociaż ciekawy, to przyznam, ze nie o tą kategorię rozrywki mi chodziło :)

--
venioo  -> GG:198909
"What a wonderful wooooorld!" :)

Data: 2012-05-01 19:37:57
Autor: venioo@interia.pl
[ot] filmoteka
W dniu 2012-05-01 18:25, megrims pisze:

Ronin

?? dawno temu oglądałem, co tam było związanego z motoryzacją?

--
venioo  -> GG:198909
"What a wonderful wooooorld!" :)

Data: 2012-05-01 20:06:28
Autor: jerzu
[ot] filmoteka
On Tue, 01 May 2012 19:37:57 +0200, "venioo@interia.pl"
<venioo@interia.pl> wrote:

?? dawno temu oglądałem, co tam było związanego z motoryzacją?

IMHO jedna z lepszych scen pościgowych.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-05-02 09:44:44
Autor: kamil
[ot] filmoteka
<venioo@interia.pl>  wrote:

?? dawno temu oglądałem, co tam było związanego z motoryzacją?

IMHO jedna z lepszych scen pościgowych.

Nie inaczej!

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-05-02 13:12:29
Autor: Arek
[ot] filmoteka
W dniu 2012-05-01 19:37, venioo@interia.pl pisze:
W dniu 2012-05-01 18:25, megrims pisze:

Ronin

?? dawno temu oglądałem, co tam było związanego z motoryzacją?

I nie zwróciłeś uwagi na zajebiste pościgi? Wstyd!

A.

Data: 2012-05-02 22:11:18
Autor: venioo@interia.pl
[ot] filmoteka
W dniu 2012-05-02 13:12, Arek pisze:

I nie zwróciłeś uwagi na zajebiste pościgi? Wstyd!

Normalnie tak mi glupio, ze az patrzac na polke znalazlem ten film, zaraz sobie odswieze.

--
venioo  -> GG:198909
"What a wonderful wooooorld!" :)

Data: 2012-05-01 10:33:28
Autor: kamil
[ot] filmoteka
On 30/04/2012 22:09, venioo@interia.pl wrote:
[...]

A Mad Max to niby gdzie?

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-05-01 10:49:06
Autor: Czeslawek
[ot] filmoteka
W dniu 2012-04-30 23:09, venioo@interia.pl pisze:
[...]

Pozdrawiam
Transporter. Chyba w Adrenalinie dużo się jeździ. Drive. Ghost Rider. Jeszcze parę innych by się znalazło.

--
Pozdrawiam,
Czesławek

Data: 2012-05-01 08:51:31
Autor: Rafał Grzelak
[ot] filmoteka
Czeslawek wrote:

> [...]
> Boyz") ktorych nie zapamietalem.
Transporter. Chyba w Adrenalinie dużo się jeździ. Drive. Ghost Rider.

W Drive prawie sie nie jezdzi. Tez dalem sie nabrac. :]

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-05-01 12:45:07
Autor: Czeslawek
[ot] filmoteka
W dniu 2012-05-01 10:51, Rafał Grzelak pisze:
W Drive prawie sie nie jezdzi. Tez dalem sie nabrac. :]

W zwiastunie za to przewijały się wątki z jazdy i z jakiegoś warsztatu :)

--
Pozdrawiam,
Czesławek

Data: 2012-05-01 11:02:08
Autor: LEPEK
[ot] filmoteka
W dniu 2012-04-30 23:09, venioo@interia.pl pisze:
Jakie filmy o tematyce
samochodowej/wyscigowej/rajdowej/okolomotoryzacyjnej znacie?

Mi się generalnie podejście Luc'a Besson'a do motoryzacji. Taxi, taxi2 (+Transporter): może i "bajki", ale charakterystyka postaci na podstawie tego, czym jeżdżą mistrzowska.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2012-05-01 11:13:05
Autor: RoMan Mandziejewicz
[ot] filmoteka
Hello LEPEK,

Tuesday, May 1, 2012, 11:02:08 AM, you wrote:

[...]

Mi się generalnie podejście Luc'a Besson'a do motoryzacji.

Wydłub sobie tego apostrofa z klawiatury, bo go nadużywasz.

[...]

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-05-01 22:29:41
Autor: LEPEK
[ot] filmoteka
[...]

Luka Besą?
Luka Bessona?
Luca Bessona?
;)
Wiem - filmy, w których palce maczał Luc Besson. ;)

BTW: jesteś jakimś cenzorem, czy moderatorem?

Pozdr,

Data: 2012-05-02 00:54:34
Autor: RoMan Mandziejewicz
[ot] filmoteka
Hello LEPEK,

Tuesday, May 1, 2012, 10:29:41 PM, you wrote:

[...]

Do trzech razy sztuka.

;)
Wiem - filmy, w których palce maczał Luc Besson. ;)
BTW: jesteś jakimś cenzorem, czy moderatorem?

A jak myślisz?

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-05-01 17:00:34
Autor: Bydlę
[ot] filmoteka
On 2012-04-30 23:09:30 +0200, "venioo@interia.pl" <venioo@interia.pl> said:

Jakie filmy o tematyce samochodowej/wyscigowej/rajdowej/okolomotoryzacyjnej znacie?

Prawie wszystkie.

Co warto obejrzec a co omijac?

Dodaj koniecznie do listy film Bullitt.

Obejrzalem cala serie "Szybkich i wscieklych"...

A, to nie dodawaj, bo to zupełenie inny poziom.

--
Bydlę

Data: 2012-05-01 19:48:49
Autor: venioo@interia.pl
[ot] filmoteka
On 2012-04-30 23:09:30 +0200, "venioo@interia.pl" <venioo@interia.pl> said:

Jakie filmy o tematyce
samochodowej/wyscigowej/rajdowej/okolomotoryzacyjnej znacie?

Prawie wszystkie.

Co warto obejrzec a co omijac?

Dodaj koniecznie do listy film Bullitt.

Do ktorej? Warto? Czy omijać?

Obejrzalem cala serie "Szybkich i wscieklych"...

A, to nie dodawaj, bo to zupełenie inny poziom.

Pozwól, że poziom to sam ocenię :)

--
venioo  -> GG:198909
"What a wonderful wooooorld!" :)

Data: 2012-05-03 18:04:55
Autor: Bydlę
[ot] filmoteka

On 2012-04-30 23:09:30 +0200, "venioo@interia.pl" <venioo@interia.pl> said:

Jakie filmy o tematyce
samochodowej/wyscigowej/rajdowej/okolomotoryzacyjnej znacie?

Prawie wszystkie.

Co warto obejrzec a co omijac?

Dodaj koniecznie do listy film Bullitt.

Do ktorej? Warto? Czy omijać?

Bullitt pokazał pościg tak, jak trzeba.
To klasyka filmu i klasyka pościgu.

Obejrzalem cala serie "Szybkich i wscieklych"...

A, to nie dodawaj, bo to zupełenie inny poziom.

Pozwól, że poziom to sam ocenię :)

Ależ proszę uprzejmie, ale nie stawiaj tych filmów na jednej półce.
Bo to będzie grzech i to z tych niewybaczalnych.
:-)

--
Bydlę

Data: 2012-05-01 17:34:34
Autor: Lort
[ot] filmoteka
Kto: venioo@interia.pl Gdzie:  pl.misc.samochody Kiedy: 30 kwiecień 2012, 23:09:30
Jakie filmy o tematyce samochodowej/wyscigowej/rajdowej/okolomotoryzacyjnej znacie?

* Wyspa Złoczyńców (1965, reż. Stanisław Jędryka) na podstawie tomu
Wyspa Złoczyńców
* Samochodzik i templariusze (1971, reż. Hubert Drapella, 5 odcinków) na
podstawie tomu Pan Samochodzik i templariusze
* Pan Samochodzik i niesamowity dwór (1986, reż. Janusz Kidawa) na
podstawie tomu Niesamowity dwór
* Pan Samochodzik i praskie tajemnice (1988, reż. Kazimierz Tarnas) na
podstawie tomu Pan Samochodzik i tajemnica tajemnic
* Latające machiny kontra Pan Samochodzik (1991, reż. Janusz Kidawa) na
podstawie tomu Pan Samochodzik i złota rękawica

--
Llort

Data: 2012-05-01 20:53:32
Autor: Grejon
[ot] filmoteka
[...]

Taxi 1 i 2. 3 i 4 IMO średnie.

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2012-05-01 22:46:37
Autor: p0li
[ot] filmoteka
T->Dnia 2012-05-01 20:53:32 niejaki Grejon napisał:
[...]

to ja polecę widmo - film taki se - ale dodge interceptor....
mniam

--
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)

Data: 2012-05-02 17:12:26
Autor: Staszek Sosenko
[ot] filmoteka
W dniu 2012-05-01 22:46, p0li pisze:
[...]

Hehe, tu już schodzimy na nieco inny temat - motoryzacyjne marzenia związane z filmami :) Ja bym wiele dał za Forda Falcona z Mad Maxa, ale nie tego czarnego mutanta, tylko żółtego Interceptora z pełnym policyjnym rynsztunkiem :)

--
# Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków #
# 4 kółka: aktualnie brak       #

Data: 2012-05-02 23:15:01
Autor: p0li
[ot] filmoteka
T->Dnia 2012-05-02 17:12:26 niejaki Staszek Sosenko napisał:
[...]

to ja mam bardziej przyziemne marzenia
wystarczy mi delorean w wersji elektrycznej

o - taki:
http://www.engadget.com/2012/01/14/delorean-dmc-12-ev-eyes-on-at-ces/

--
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)

Data: 2012-05-03 13:55:48
Autor: wowa
[ot] filmoteka

Użytkownik "p0li" <p0li@autko.SCHNITT.pl> napisał w wiadomości news:ts97bcaj389q.dlgp0li.z.dialoga...

to ja mam bardziej przyziemne marzenia
wystarczy mi delorean w wersji elektrycznej

o - taki:
http://www.engadget.com/2012/01/14/delorean-dmc-12-ev-eyes-on-at-ces/

Miało by to sens ale z tuningiem doktora Emmetta :)
Wojtek

Data: 2012-05-01 21:03:42
Autor: pablo eldiablo
[ot] filmoteka
venioo@interia.pl <venioo@interia.pl> napisał(a):
Jakie filmy o tematyce samochodowej/wyscigowej/rajdowej/okolomotoryzacyjnej znacie?

Od siebie dodam ponad to, co zostało już wymienione:

- Italian job oryginał i ew. remake
- Grindhouse: Death proof
- Bullit

Data: 2012-05-06 11:33:43
Autor: venioo@interia.pl
[ot] filmoteka
O jeszcze jednym kultowym tu nie wspomnielismy:
- Starsky & Hutch (zarowno pierwowzor jak i remake)

Z polskich to Borewicz interesujace poscigi robil ;)
A jesli chodzi o tematy motoryzacyjne, to caly serial "Zmiennicy" - stricte o motoryzacji, a nawet poscigi sie zdarzaja :)

--
venioo  -> GG:198909
"What a wonderful wooooorld!" :)

[ot] filmoteka