filmweb

Data: 2012-02-26 18:41:47
Autor: megrims
filmweb
Od 2 dni widzę, że filmweb coś się strasznie wolno otwiera.
Czy to tylko u mnie, czy u innych też to występuje?

Data: 2012-02-26 19:46:34
Autor: picard
filmweb

Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jidqsr$gqh$1@usenet.news.interia.pl...
Od 2 dni widzę, że filmweb coś się strasznie wolno otwiera.
Czy to tylko u mnie, czy u innych też to występuje?

U mnie to samo.

picard

Data: 2012-02-26 21:00:52
Autor: ciekawski typek
filmweb

Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:jidqsr$gqh$1usenet.news.interia.pl...
Od 2 dni widzę, że filmweb coś się strasznie wolno otwiera.
Czy to tylko u mnie, czy u innych też to występuje?

Zainteresowanie filmami oskarowymi... lub przegięli z wrzucaniem syfu we fleszu na tym portalu

Data: 2012-03-10 09:56:47
Autor: Karol Y
filmweb
Zainteresowanie filmami oskarowymi... lub przegiêli z wrzucaniem syfu we
fleszu na tym portalu

Strona g³ówna to ponad 1,4MB do wczytania i (gorsze) wyrenderowania.

--
Mateusz Bogusz

filmweb