filmy SF w typie Stargate

Data: 2011-08-17 21:29:46
Autor: Tadeusz Smal
filmy SF w typie Stargate
Witam
Obejrzałem co było do obejrzenia na http://iitv.info ze Stargate
czyli  Stargate: SG1, Atlantis oraz Universe.
Interusuje mnie czy Stargate Universe ma swoją kontynuację czy też kończy się po tych dwóch sezonach ?

Czy są może inne seriale SF w stylu Stargate
z pozdrowieniami i uśmiechami
smal

Data: 2011-08-17 21:33:05
Autor: Rais
filmy SF w typie Stargate
W dniu 2011-08-17 21:29, Tadeusz Smal pisze:
[...]

Nie ma.
Może jakiś film dorobią.

Czy są może inne seriale SF w stylu Stargate

W jakim sensie, "w stylu"?
Stargate jest jedyny w swoim rodzaju.
:)

Farscape widziałeś?
Babilon 5 widziałeś?
--
pzdr

Data: 2011-08-18 21:47:26
Autor: Tadeusz Smal
filmy SF w typie Stargate
W dniu 2011-08-17 21:33, Rais pisze:
[...]

W stylu tzn takie klasyczne z obcymi, "zdobywaniem " kosmosu
ale nowocześniejsze jeśli chodzi o realizację
Dziękuję za tytuły
Zaraz odpalÄ™ http://iitv.info.
:)
sklep: http://trawki.pl/

Data: 2011-08-19 00:03:19
Autor: Rais
filmy SF w typie Stargate
W dniu 2011-08-18 21:47, Tadeusz Smal pisze:
[...]

Ta formuła przejadła się producentom wraz z fafnastym sezonem Star Treka

Dziękuję za tytuły

W B5 w ogóle nie ma zdobywania kosmosu, w Farscape też nie za bardzo. To znaczy trochę jest ale tam bohater przede wszystkim stara się przeżyć. :)

sklep: http://trawki.pl/

Wiedziałem, że skądś osobę kojarzę...
:)

Data: 2011-08-19 02:41:32
Autor: Tadeusz Smal
filmy SF w typie Stargate
W dniu 2011-08-19 00:03, Rais pisze:

:)
W stylu tzn takie klasyczne z obcymi, "zdobywaniem " kosmosu
ale nowocześniejsze jeśli chodzi o realizację

Ta formuła przejadła się producentom wraz z fafnastym sezonem Star Treka
:)
Na odświeżenie pamięci Star Treka przyjdzie czas jak obejrzę seriale , których jeszcze nie widziałem.

W B5 w ogóle nie ma zdobywania kosmosu, w Farscape też nie za bardzo. To
znaczy trochę jest ale tam bohater przede wszystkim stara się przeżyć. :)
:)
WÅ‚aÅ›nie skoÅ„czyÅ‚em oglÄ…dać  s00e01 Babylon 5: The Gathering
i jestem przekonany, że przez najbliższe  dwa - trzy tygodnie z przyjemnoÅ›cia bÄ™dÄ™ miaÅ‚ co oglÄ…dać

sklep: http://trawki.pl/

Wiedziałem, że skądś osobę kojarzę...
:)
No wÅ‚aÅ›nie , jest juz prawie trzecia a  trzeba  jeszcze popracować i opracować dzisiejsze zamówienia
:)

Data: 2011-08-17 22:10:10
Autor: Atlantis
filmy SF w typie Stargate
W dniu 2011-08-17 21:29, Tadeusz Smal pisze:

Czy są może inne seriale SF w stylu Stargate

A co to jest "styl Stargate"? Pytam, bo przecież samo SG-1 jest
diametralnie różnym serialem jeśli porównasz sezon pierwszy i drugi z
dziewiątym albo dziesiątym. Nie wspomnę już o SGA albo tym bardziej SGU,
który jest zuuuuupełnie inną bajką. ;)
A film Emmericha po tych wszystkich latach to już kompletnie zostaje na
uboczu.

Jak powiedział _rais - serialu, który mógłbyś uznać za substytut SG nie
znajdziesz. Ta seria jest jedyna w swoim rodzaju i swego czasu
wyznaczała standardy. Że niby naiwne pod względem "historycznym" (i
paroma innymi zresztą też)? No ba... ;) Ale wrażeń towarzyszących
oglądaniu premierowych odcinków dziesięć laty temu nic nie zatrze. :)

Ale tak:
1) Wątki "archeologiczne" znajdziesz w "Babylon 5", chociaż nie są one
aż tak wyeksponowane.
2) Na twoim miejscu zabrałbym się za "The Outer Limits" (mam na myśli
wersję z lat dziewięćdziesiątych, a nie TOL-a z sześćdziesiątych).
Szczególnie pierwsze sezony. Ci sami producenci (Glassner i Wright),
serial kręcony mniej-więcej w tym samym okresie, czasem przewijają się
aktorzy znani z SG-1, a i w niektórych odcinkach klimat zbliżony.
Pozycja obowiÄ…zkowa dla fana seriali SF.

Data: 2011-08-18 00:33:37
Autor: Arkadiusz Dymek
filmy SF w typie Stargate
W dniu 8/17/2011 9:29 PM, Tadeusz Smal wrote:
[...]

Jeżeli chodzi o Stargate Universe, to trochę podobne jest Battlestar Galactica (skądinąd bardzo dobre SF). Może też Babylon 5: Crusade, ale to niestety przerwana seria.

Pozdrawiam,
Arkadesh

filmy SF w typie Stargate