filmy bez wtopionych napisów

Data: 2013-09-10 14:45:08
Autor: marcin_
filmy bez wtopionych napisów
czy moglbym prosic o strony (nie torrenty i inne p2p) z linkami (rapidshare, i inne tego typu)
do filmów, ale nie polskich stron, bo w tych wszystkie filmy maja wtopione napisy, a ja chcialbym bez "wtopionych"

--
:>

Data: 2013-09-10 18:59:15
Autor: Skylla
W dniu 2013-09-10 14:45, marcin_ pisze:
czy moglbym prosic o strony (nie torrenty i inne p2p) z linkami
(rapidshare, i inne tego typu)
do filmów, ale nie polskich stron, bo w tych wszystkie filmy maja
wtopione napisy, a ja chcialbym bez "wtopionych"

To nie jest grupa o ściąganiu filmów, ale o filmach jako takich...
S.

Data: 2013-09-10 13:22:55
Autor: rs
On 9/10/2013 12:59 PM, Skylla wrote:
[...]

a jak sie wtopi kase w film, to mozna o tym tutaj mowic? <rs>

Data: 2013-09-10 19:39:34
Autor: grzessiek
W dniu 2013-09-10 19:22, rs pisze:
a jak sie wtopi kase w film, to mozna o tym tutaj mowic? <rs>

a propos pieniędzy, ktoś podejrzewa na co mogła pójść ta cała kasa przy produkcji "oblivion"?

g.

Data: 2013-09-10 13:54:20
Autor: rs
On 9/10/2013 1:39 PM, grzessiek wrote:
[...]

chodzilo mi o kase wtopiona w zakup biletu do kina, ale OK.
a czy ty masz jakies swoje podejrzenia?
btw. ta _cala_ kasa, o ktorej mowisz, to w porownaniu z filmami, ktore mialy premiere tego lata, to 120M wydaje sie byc juz srednim budzetem. <rs>

Data: 2013-09-10 20:12:57
Autor: grzessiek
W dniu 2013-09-10 19:54, rs pisze:
chodzilo mi o kase wtopiona w zakup biletu do kina, ale OK.

wiem mimo, że nie wtapiam tak kasy. zadowalam się projekcjami domowymi bez wtopionych napisów.

btw. ta _cala_ kasa, o ktorej mowisz, to w porownaniu z filmami, ktore
mialy premiere tego lata, to 120M wydaje sie byc juz srednim budzetem.

no właśnie, tylko że w takim pacific rim czy star treku jest na co patrzeć. a tu mamy, przez większość projekcji, toma szwendającego się po niemal pustym planie.

g.

Data: 2013-09-10 14:47:28
Autor: rs
On 9/10/2013 2:12 PM, grzessiek wrote:

[...]

no to juz masz. prawie 1/3 na gaze Cruisa. za wykonanie tych "plenerow" trzeba bylo rowniez zaplacic. morgan i reszta aktorow, tez za darmo nie pracowali, a reszta to juz prawie kieszonkowe, dla elektrykow, tych co kanapki na planie robia i calego stada ksiegowych. <rs>

Data: 2013-09-10 21:04:19
Autor: grzessiek
W dniu 2013-09-10 20:47, rs pisze:
[...]

hehe, zapomniałeś o scenarzyście ale ten, zdaje się, pracował za darmo.

g.

Data: 2013-09-10 15:35:02
Autor: rs
On 9/10/2013 3:04 PM, grzessiek wrote:
[...]

zapomnialem tez o tym, ktory kreci korba podnosnika drugiej kamery. <rs>

Data: 2013-09-10 21:42:01
Autor: grzessiek
W dniu 2013-09-10 21:35, rs pisze:
hehe, zapomniałeś o scenarzyście ale ten, zdaje się, pracował za darmo.
g.

zapomnialem tez o tym, ktory kreci korba podnosnika drugiej kamery. <rs>

akurat to przeoczenie jest niewybaczalne.

g.

Data: 2013-09-10 15:51:38
Autor: rs
On 9/10/2013 3:42 PM, grzessiek wrote:
[...]

chyba napisze do niego z przeprosinami. <rs>

Data: 2013-09-10 22:04:00
Autor: grzessiek
W dniu 2013-09-10 21:51, rs pisze:
chyba napisze do niego z przeprosinami. <rs>

dobra , wygrałeś, masz wpierdol.

g.

Data: 2013-09-10 16:06:07
Autor: rs
On 9/10/2013 4:04 PM, grzessiek wrote:
W dniu 2013-09-10 21:51, rs pisze:
chyba napisze do niego z przeprosinami. <rs>

dobra , wygrałeś, masz wpierdol.

g.

mam wiele rzeczy, ale tego akurat nie mam. <rs>

Data: 2013-09-11 08:29:12
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2013-09-10 19:39,  *grzessiek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
W dniu 2013-09-10 19:22, rs pisze:
a jak sie wtopi kase w film, to mozna o tym tutaj mowic? <rs>

a propos pieniędzy, ktoś podejrzewa na co mogła pójść ta cała kasa przy
produkcji "oblivion"?

Jeden Cruise bierze pewnie ze $20 mil, a dwóch, czy więcej to dopiero musi być kasa ;)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2013-09-17 13:50:21
Autor: Smok Eustachy
W dniu 10.09.2013 18:59, Skylla pisze:
[...]

Na jutube trochę jest

Data: 2013-09-10 20:48:15
Autor: Kukus Minipalus

"marcin_" <marcin_@interia.pl> schrieb im Newsbeitrag news:l0n48l$ba2$1news.dialog.net.pl...
czy moglbym prosic o strony (nie torrenty i inne p2p) z linkami (rapidshare, i inne tego typu)
do filmów, ale nie polskich stron, bo w tych wszystkie filmy maja wtopione napisy, a ja chcialbym bez "wtopionych"

Jak ściągasz seriale
www.serienjunkies.org

filmy - np.
http://www.theextopia.com/

i nie wszystkie filmy mają wtopione napisy. Ja również ściągam oryginał i na
www.peb.pl i
http://forum.dvhk.pl/
jest od cholery filmów bez napisów.

Tu rónież
http://forum.dvhk.pl/

Data: 2013-09-10 21:10:51
Autor: Ghost

Użytkownik "Kukus Minipalus" <dudusmalolepszy@interia.pl> napisał w wiadomości news:522f6970$0$14196$6d5eeec5news.sunnyusenet.com...

[...]

nazwac na was palkownikow od dudy

Data: 2013-09-11 00:10:42
Autor: Kukus Minipalus

"Ghost" <ghost@everywhere.pl> schrieb im Newsbeitrag news:522f73af$0$1267$65785112news.neostrada.pl...

[...]

 A ty co, dupa szczypie? Kapusiów to sie wiesza na gałęzi. Kolo zapytał, dostał odpowiedź.
Wyobraź sobie, że regularnie chodzę do kina, a bilet mnie troche więcej kosztuje niż Ciebie. Kupuję gry, filmy, muzykę, audio- i ebooki. A czasem lubie sobie ściągnąć coś, co jest niedostępne w jakiejkolwiek formie do kupienia. I, stać mnie na to. Ty zaś będziesz piszczeć, że pirat, że o jejujeju. I kupisz sobie jedną książkę - chociaż ty raczej na durnia wyglądasz co to co najwyżej filmy ogląda. I będziesz sie ślinił przed monitorem, bo na więcej cie nie stać? A może ty z tych bogatych, co tatuś kasę na tacy pod dupę podsuwa? I masz coś do tego, że ci co ich nie stać, sobie coś ściągną z sieci? Gdyby "producenci" wartości medialnych sprzedawali je bezpośrednio, to kupował bym wszystko. ALe nie lubie pchać w ryja pieniędzy pośrednikom, którzy zarabiają 10 razy więcej niż ci, którzy cos tworzą.

Data: 2013-09-11 09:05:43
Autor: Ghost

Użytkownik "Kukus Minipalus" <dudusmalolepszy@interia.pl> napisał w wiadomości news:522f98e3$1$30673$6d5eeec5news.sunnyusenet.com...

[...]

Ale dlaczego obrona przez tak chaotyczny atak? "sie wiesza na gałęzi"? "Tatus pod dupe"? "Najwyzej filmy oglada"? "w ryja pieniedzy posrednikom"?

btw wiesz kto to duda?

Data: 2013-09-11 18:27:04
Autor: Kukus Minipalus

"Ghost" <ghost@everywhere.pl> schrieb im Newsbeitrag news:5230164d$0$1266$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A ustosunkujesz się? Czy tylko mędzić potrafisz?

A masz inny sposób na kapusi? Właściwie w dzisiejszych czasach to łatwiej o latarnię...

Data: 2013-09-11 20:41:06
Autor: Ghost

Użytkownik "Kukus Minipalus" <dudusmalolepszy@interia.pl> napisał w wiadomości news:523099d9$0$31303$6d5eeec5news.sunnyusenet.com...

[...]

Do tego zesikania w gacie co powyzej zaprezentowales? Chyba nie bede mial z tym zadnego stosunku.

A masz inny sposób na kapusi? Właściwie w dzisiejszych czasach to łatwiej o latarnię...

A donoszacy na dilera to kapus latarniowo wiszacy czy porzad(a)ny obywatel?

Data: 2013-09-12 00:22:11
Autor: Kukus Minipalus

"Ghost" <ghost@everywhere.pl> schrieb im Newsbeitrag news:5230b946$0$1231$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Widzę, że faktycznie masz problemy z czytaniem, a jeszcze większe ze zrozumieniem....

Data: 2013-09-12 07:53:07
Autor: Ghost

Użytkownik "Kukus Minipalus" <dudusmalolepszy@interia.pl> napisał w wiadomości news:5230ed13$0$29424$6d5eeec5news.sunnyusenet.com...

[...]

Widze, zes cwiok. Wioskowy.

Data: 2013-09-12 16:59:45
Autor: Kukus Minipalus

"Ghost" <ghost@everywhere.pl> schrieb im Newsbeitrag news:523156c6$0$1229$65785112news.neostrada.pl...
Widzę, że faktycznie masz problemy z czytaniem, a jeszcze większe ze zrozumieniem....

Widze, zes cwiok. Wioskowy.
Hmmm, PLONK...

Data: 2013-09-12 17:49:44
Autor: Ghost

Użytkownik "Kukus Minipalus" <dudusmalolepszy@interia.pl> napisał w wiadomości news:5231d6e3$0$31243$6d5eeec5news.sunnyusenet.com...

[...]

Nie plonk, tylko cwiok.

Hmmm....

Data: 2013-09-10 21:42:41
Autor: Kukus Minipalus

"Ghost" <ghost@everywhere.pl> schrieb im Newsbeitrag news:522f6ebf$0$1211$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Pomyśl, pomyśl i jeszcze raz pomyśl - a potem napisz o co ci chodzi?

filmy bez wtopionych napisów