filmy hd przez xbox

Data: 2009-08-16 01:14:34
Autor: Pablo Puertorican
filmy hd przez xbox
Witam

mam pytanie czy komuś się udało odpalić na tym filmy typu mkv, jakies divxhd itp ? Sciągnałem program transcode 360, łącze się z media center ale jednak nie chodzi (konsola zgłasza brak kodeku i odsyła na support albo w ogóle nie widzi plików)

pozdrawiam

Maciek

Data: 2009-08-15 23:30:39
Autor: Daniel Chlodzinski
filmy hd przez xbox
On 16 Sie, 01:14, "Pablo Puertorican" <pablo8...@op.pl> wrote:
[...]

Podepne sie, bo wczoraj tez sie bawilem w dzielenie mediow dla x0 z
peceta i srednio mi to wyszlo. Z win7 rc1 poszlo nawet gladko ale on
ma media center. Niestety z poziomu win xp sie nie dalo (tam nie ma
media center), niby zainstalowalem wmp11 i ustawilem media share
(znalazl xboxa w sieci) ale za cholere nie potrafie z poziomu xboxa
zobaczyc tego peceta z wmp11. Xboxa przy kazdej probie obejrzenia
czegos z peceta (biblioteka obrazow, filmow itp) pisze ze peceta nie
ma odsyla mnie na xbox.com/pcsetup. Dziwne to troche bo wmp11 xboxa
widzi i ma ustawione aby mu dzielic media.
BTW czy media center odtwarza pliki mkv ? Czy da sie odpalic divxa z
napisami ?

Daniel

Data: 2009-08-16 13:57:29
Autor: doslaw
filmy hd przez xbox
Daniel Chlodzinski pisze:

[...]

zobacz w xp czy masz wlaczone udostepnianie polaczenia internetowego
jezeli tak, to wylacz to

a podepne sie pod temat
kosola mi wrocila z serwisu i teraz moj PC(xp) jej nie widzi
rok temu cos tam nacudowalem i generlanie wmp11 widzial ja, ona widziala pc, bylo wszystko git
teraz ni hu hu
router ten sam, adres MAC kosoli dopisalem do zabezpieczen, a tu ani kosola pc nie widzi, ani pc kosnoli
ale polaczenie z netem ma
pingi do konsoli czasami chodza (a czasami nie)
niby to moglaby byc sprawa routera, ale w sumie nic nie zmieniane bylo w konfiguracji, wiec powinno dzialac jak wczesniej (tia...hehe)
ktoś może coś podpowiedzieć?

jak by to mialo znaczenie jakies, to router to linksys wrt54gc

Data: 2009-08-16 10:15:13
Autor: Daniel Chlodzinski
filmy hd przez xbox
On 16 Sie, 13:57, doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> wrote:

jak by to mialo znaczenie jakies, to router to linksys wrt54gc

Poradzilem sobie, a w zasadzie dzisiaj rano okazalo sie ze wszystko
dziala. Czyli pomogl restart peceta. Teraz zastanawiam sie jak zmusic
aby xbox odtwarzal napisy oraz pliki w formacie mkv.

Daniel

Data: 2009-08-18 17:27:49
Autor: Karambol
filmy hd przez xbox
> a podepne sie pod temat

Zaistaluj TVersity - udostepnia wszystko co chcesz z PCta, takze filmy i/lub cale kanały z YouTube. Daje mozliwosc odtwarzania plikow z formatach, ktorych klocek normalnie nie obsluguje (niestety kosztem jakosci orazu)

--
Karambol
KTM LC4 620 EGS-E

Data: 2009-08-20 18:39:03
Autor: doslaw
filmy hd przez xbox
Karambol pisze:
 > a podepne sie pod temat

Zaistaluj TVersity - udostepnia wszystko co chcesz z PCta, takze filmy i/lub cale kanaÂły z YouTube. Daje mozliwosc odtwarzania plikow z formatach, ktorych klocek normalnie nie obsluguje (niestety kosztem jakosci orazu)

nie nie
nie o to
tym tez nie dzialalo
po prostu, po jakims czasie system windows zapomina o wielu swoich funkcjach (wlasciwie to cholera wie co sie z nimi dzieje, po prostu przestaja istniec lub dzialac)

dzis jestem po formacie i instalu i bez problemu znalazl xboxa i bez problemu udpostepnia pliki

;)

Data: 2009-08-21 00:25:17
Autor: buraxta
filmy hd przez xbox
doslaw wrote:
dzis jestem po formacie i instalu i bez problemu znalazl xboxa i bez problemu udpostepnia pliki

Na przyszłość polecam wypróbować PS3 Media Server (tak, działa z xboxem).

--
|=> GG: 421503
|=> buraxta@gmail.com

Data: 2009-08-20 23:05:34
Autor: Daniel Chlodzinski
filmy hd przez xbox
On 21 Sie, 00:25, buraxta <bura...@gmail.com> wrote:
doslaw wrote:
> dzis jestem po formacie i instalu i bez problemu znalazl xboxa i bez
> problemu udpostepnia pliki

Na przyszłość polecam wypróbować PS3 Media Server (tak, działa z xboxem).

Dziala w sensie pozwala dolaczyc napisy i obluguje format mkv ? Mam to
TVersity ale dosc wolno dziala, nawet jak nie musi nic streamowac. PS3
Media Server jest szybszy ?

Daniel

Data: 2009-08-21 11:09:09
Autor: buraxta
filmy hd przez xbox
Daniel Chlodzinski wrote:
Dziala w sensie pozwala dolaczyc napisy i obluguje format mkv ? Mam to
TVersity ale dosc wolno dziala, nawet jak nie musi nic streamowac. PS3
Media Server jest szybszy ?

Tak, oczywiście po rekompresji. Czy jest szybszy? Ja odnoszę wrażenie, że tak, ale na pewno nie dużo, za to ma wszystkie kodeki wbudowane i dzięki temu działa bez problemu.

--
|=> GG: 421503
|=> buraxta@gmail.com

Data: 2009-08-21 11:22:16
Autor: Cezar
filmy hd przez xbox
Użytkownik "buraxta" <buraxta@gmail.com> napisał w wiadomości news:h6lo7j$3i1$1news.onet.pl...
Daniel Chlodzinski wrote:
[...]

A chodzą Wam mkv w FullHD z napisami ? Za cholerę nie mogę bestii do tego zmusić. Znaczy raz mi się udało a później zacząłem się bawić parametrami i od tej pory nic z tego. O ile część filmów bez problemu mogę w oryginalnej wersji ogarnąć, o tyle już na przykład ostatni Bond już dla mnie za ciężki. Skupiam się na rozumieniu tekstu a nie na oglądaniu. Zbyt angielsko ;-)

--
Pozdr.
Cezar. PSN: Caesar_PL

filmy hd przez xbox