filmy internetowe na androidzie?

Data: 2012-07-05 23:10:25
Autor: krzysztofsf
filmy internetowe na androidzie?
Czy na ktorejs wersji androida (ktorej?) udaje się wam odtwarzac filmy
z serwisów typu pecetowiec.pl ?

Data: 2012-07-06 14:41:09
Autor: AL
W dniu 2012-07-06 08:10, krzysztofsf pisze:
Czy na ktorejs wersji androida (ktorej?) udaje się wam odtwarzac filmy
z serwisów typu pecetowiec.pl ?

filmik pierwszy z brzegu
http://pecetowiec.pl/thread-20051.html
sie bez problemu wyswietlil (film zagniezdzony na stronie)

Android 2.3.3 / DisireZ

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-07-06 06:19:55
Autor: krzysztofsf
On 6 Lip, 14:41, AL <a...@skads.tam> wrote:
> [...]

filmik pierwszy z brzeguhttp://pecetowiec.pl/thread-20051.html
sie bez problemu wyswietlil (film zagniezdzony na stronie)

Ups..
Nie zdefiniowalem dokladnie
Np cos takiego

http://www.kino.pecetowiec.pl/video/20114/Potwory-i-Spólka-- Monsters-Inc-- 2001-Dubbing

lub z tego serwisu (te serwery, ktore nie wymagaja zalogowania)

http://iitv.info/nowe-gliny/

Mam ubiegloroczny  tablet Goclever z Androidem, gdzie...nic z tego.
Tylko Youtobe ze zdefiniowanej do tego aplikacji
Chcialem sie dowiedziec, jak wyglada sytuacja na smartfonach, z
nowszymi wersjami Androida.

Data: 2012-07-06 18:31:36
Autor: lukasz

Użytkownik "krzysztofsf" <krzysztofsf@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:85022fd0-5700-4493-b409-61fe254a51f8@w24g2000vby.googlegroups.com...
> [...]

filmik pierwszy z brzeguhttp://pecetowiec.pl/thread-20051.html
sie bez problemu wyswietlil (film zagniezdzony na stronie)

to chyba zależy od tego czy fon
obsługuje flasha czy tez nie
wersja andka raczej nie ma tu znaczenia

Data: 2012-07-06 18:17:21
Autor: krzysztofsf
On 6 Lip, 18:31, "lukasz" <g...@op.pl> wrote:
Użytkownik "krzysztofsf" <krzyszto...@wp.pl> napisał w wiadomości grup

> Ups..
> [...]

Byc moze.
W kazdym razie, jesli komus dziala, to bardzo prosze o podanie, oprocz
wersji androida w jakim modelu telefonu.

Naturalnie takie korzystanie ma sens tylko poprzez wifi, ale ta opcje
to chyba wszystkie sensowne smartfony maja.

Data: 2012-07-09 02:38:58
Autor: krzysztofsf
On 7 Lip, 03:17, krzysztofsf <krzyszto...@wp.pl> wrote:
> [...]

Naturalnie takie korzystanie ma sens tylko poprzez wifi, ale ta opcje
to chyba wszystkie sensowne smartfony maja.

Z milczenia wnioskuje, ze nikomu nie dzialaja serwisy filmowe w
smartfonach, za wyjatkiem specjalnie dedykowanych rozwiazan, typu
youtoube w menu androida.
Poniekad jest to dla mnie ulga, bo odpada jeden z bodzcow
zachecajacych mnie do zakupu takiego "uniwersalnego " urzadzenia.

Data: 2012-07-09 12:45:21
Autor: AL
W dniu 2012-07-09 11:38, krzysztofsf pisze:
[...]

serwisy, ktore podales przekierowuja na inne strony lub zadaja podania numeru telefonu (trailery sie uruchamiaja - klawisz odtworz w pierwszym linku)

Jesli jest to flash - to bedzie dzialac

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-07-09 04:13:25
Autor: krzysztofsf
On 9 Lip, 12:45, AL <a...@skads.tam> wrote:

> [...]

serwisy, ktore podales przekierowuja na inne strony lub zadaja podania
numeru telefonu (trailery sie uruchamiaja - klawisz odtworz w pierwszym

To nie jest typowy flash, tylko transmisja strumieniowa (chyba tak
poprawnie sie to nazywa)

Przekierowuja, bo to tylko linki do hostingow.

Pierwszy link na iitv, tak - tamten jest be
Pozostale sa ok, z tym, ze czesc bedzi echciala zalozenia byle jakiego
konta uzytkownika, czesc z potwierdzeniem (najlepiej jakis smieciowy
mail na spam)
Linki z pecetowca tylko przekierowuja, bez koniecznosci zakladania
konta na serwisach - dlatego najpierw podalem

Pod windows komputera nie ma z nimi problemow.

Ani posiadanym tabletem, ani spod Linuxa nie udalo mi sie skorzystac z
tych serwisow.

Data: 2012-07-09 15:24:55
Autor: AL
W dniu 2012-07-09 13:13, krzysztofsf pisze:
[...]

strumieniowo tez beda dzialac - ale w w/w serwisach albo chca jakis dod. danych albo zarejestrowania sie (i to rowniez z poziomu pc'ta z windowsem ;) Nie mam ochotyu sie rejestrowac by tylko cos sprawdzic.
Trailery sie odtwarzaja.

Ale np iTVP korzysta z Silverlighta wiec zapomnij o odtworzeniu filmu na urzadzeniach/systemach nie wspierajacych tego formatu (w tym linux, android, iOS a takze WindowsPhone).
Ale z serwisow jak ipla czy tvnplayer odtworzysz bez problemu.
Aplikacje (w/w jak i inne do strumieniowego odtwarzania) masz w markecie.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-07-09 10:52:32
Autor: krzysztofsf
On 9 Lip, 15:24, AL <a...@skads.tam> wrote:

Ale z serwisow jak ipla czy tvnplayer odtworzysz bez problemu.
Aplikacje (w/w jak i inne do strumieniowego odtwarzania) masz w markecie.

Czyli nie odtworze filmow z serwisow, ktore mnie interesuja.
Dziekuje za pomoc.

Data: 2012-07-09 21:18:03
Autor: ToMasz
W dniu 09.07.2012 19:52, krzysztofsf pisze:
[...]

nikomu się niechce przebijać przez te długie adresy stron, a następnie przez reklamy. Pod linuksem wszystkie silverighty odtwarza moonlight, tyle że jest tutaj niepotrzebny. z iitv wszystko (*) się odtwarza i pod linuksem (można pobrać a nie odtwarzać i wtedy rozszerzenie jest FLV) To samo pod androidem 2.cośtam na desire Z się odtwarzało a teraz sprawdzałem doktora housa na Arc S.

ToMasz

(*)
problemem są reklamy nie dostosowane do zamykania palcem i logowanie. Pozatym film w HD się lekko "krzaczy" mimo że obciążenie systemu nie jest 100% (nie wiem jaka jest metoda oszacowania obciążenia)

Data: 2012-07-09 12:46:08
Autor: krzysztofsf
On 9 Lip, 21:18, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:
W dniu 09.07.2012 19:52, krzysztofsf pisze:> On 9 Lip, 15:24, AL<a...@skads.tam>  wrote:

> [...]

Pozatym film w HD się lekko "krzaczy" mimo że obciążenie systemu nie
jest 100% (nie wiem jaka jest metoda oszacowania obciążenia)

Mi na Goclaver nic nie udalo sie wydusic - nestety tablet bez
aktualizowania Androida (nigdy nic nie chce sie aktualizowac), moge
jedynie doinstalowywac aplikacje z Android Market.
Nie dzialaja rowniez serwisy gdzie mam konta i abonamenty, bez
jakichkolwiek reklam. Stad moje pytanie, czy na smartfonach toto
dziala.
Tablet kupilem do ebookow i szukalem dla niego zastosowania po
przesiadce na Kindle.
Niepowodzenia spowodowaly powyzsze pytanie odnosnie smartfonow,
poniewaz powoli zastanawiam sie nad zmiana telefonu, a jedynie dobre
odtwarzanie filmow z serwisow powyzszeych, lub zalukaj.tv czy
kinomaniak.tv, generowaloby u mnie potrzebe zakupu czegos lepszego niz
obecnie posiadany pseudosmartfon Hyundai :), wystarczajacy do
przejrzenia serwisow internetowych czy sprawdzenia poczty..

Data: 2012-07-09 22:17:20
Autor: ToMasz
filmy internetowe na androidzie?

Mi na Goclaver nic nie udalo sie wydusic - nestety tablet bez
aktualizowania Androida (nigdy nic nie chce sie aktualizowac), moge
jedynie doinstalowywac aplikacje z Android Market.
dolphin browser i napisz co nie działa. jakiś czarny ekran czy błąd?

ToMasz

Data: 2012-07-09 22:33:32
Autor: krzysztofsf
On 9 Lip, 22:17, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:
> [...]
> jedynie doinstalowywac aplikacje z Android Market.

dolphin browser i napisz co nie działa. jakiś czarny ekran czy błąd?

Bodajze "nie znaleziono aktualizacji" albo po prostu nic sie nie
dzieje.
Juz nie pamietam, nie mam go pod reka.
Wyglada na to, ze Chinczycy ustawili go na swoje zrodla, ktorych nie
aktualizuja.
to jest toto Tablet GoClever TAB I101 10" 10GB 1GHz, kupione rok temu.

Chyba juz go nie wspieraja.

Data: 2012-07-11 13:09:03
Autor: radekp@konto.pl
filmy internetowe na androidzie?
Mon, 9 Jul 2012 10:52:32 -0700 (PDT), w
<41f74193-5033-4e75-9926-15dfd43e18fd@v9g2000vbc.googlegroups.com>, krzysztofsf
<krzysztofsf@wp.pl> napisał(-a):

> [...]

> Aplikacje (w/w jak i inne do strumieniowego odtwarzania) masz w markecie.

Czyli nie odtworze filmow z serwisow, ktore mnie interesuja.

Wiele odtwarzaczy pod andka odtwarza strumieniowo, nie powinno być problemu.

Data: 2012-07-11 05:09:08
Autor: krzysztofsf
<41f74193-5033-4e75-9926-15dfd43e1...@v9g2000vbc.googlegroups.com>, krzysztofsf
<krzyszto...@wp.pl> napisał(-a):

> Czyli nie odtworze filmow z serwisow, ktore mnie interesuja.
> Dziekuje za pomoc.

Wiele odtwarzaczy pod andka odtwarza strumieniowo, nie powinno być problemu.

Jako zwykly user nie dalem rady uruchomic na moim nieaktualizowalnym
tablecie.
Youtoube spod dedykowanej aplikacji odtwarza poprawnie, ze strony w
przegladarce rowneiz nie dziala.

Bedzie mial kiedys ktos znajomy sprzet z obecnie instalowanym
androidem, to sprawdze, czy cos sie zmienilo.

Data: 2012-07-11 15:25:27
Autor: Trybun
[...]

Słusznie, nie jest dobrym pomysłem kupować telefon do oglądania filmów.

PS. Mój tablet z wersją 2.2 andka nie ma problemów z odtwarzaniem filmów, jednak mimo tego że ma 7mio calowy ekran to też go nikomu nie polecam do filmów.

Data: 2012-07-11 12:50:41
Autor: krzysztofsf
On 11 Lip, 15:25, Trybun <r...@yachoo.com> wrote:
> [...]

> zachecajacych mnie do zakupu takiego "uniwersalnego " urzadzenia.

Słusznie, nie jest dobrym pomysłem kupować telefon do oglądania filmów.

Smarfony kupuje sie raczej dla ich funkcjonalnosci dodatkowych, wedlug
potrzeb klienta.
Kolega jako jedna z glownych zalet swojego pokazywal mi ruchoma mape
nieba i gre wyscigi samochodowe. :)

PS. Mój tablet z wersją 2.2 andka nie ma problemów z odtwarzaniem
filmów, jednak mimo tego że ma 7mio calowy ekran to też go nikomu nie
polecam do filmów.

Piszesz o filmach z serwisow zawierajacych linki do hostingow?

Ja, szczerze mowiac nie moge znalezc zastosowania do swojego 10 cali,
zwlaszcza, ze nie obsluguje modemu USB z play.
Netbook z windows jest jednak bardziej uniwersalnym rozwiazaniem.
Zapewne Win8 troche zmieni sytuacje.

Data: 2012-07-12 18:59:47
Autor: Trybun
W dniu 2012-07-11 21:50, krzysztofsf pisze:
[...]

Mają jeszcze sporo innych zalet, jednak niektóre funkcje dyskwalifikuje zbyt mały ekran.

[...]

Nie chcę Cie tu wprowadzać w błąd, nie rozróżniam tych serwisów z filmami, dość powiedzieć że jeszcze żaden film nie sprawiał problemu z odtwarzaniem na moim tablecie. Nie mogę się odnieść do tego filmu z podanego przez Ciebie linku, bo tam zostałem poproszony o rejestrację.
Ja kupiłem bardziej uniwersalny tablet, ma wbudowany modem gsm/3g i moduł gsm. Tak że służy mi również za telefon.

Data: 2012-07-13 06:27:29
Autor: Wojciech \"Spook\" Sura
Dnia 09-07-2012 o 11:38:58 krzysztofsf <krzysztofsf@wp.pl> napisał(a):
Z milczenia wnioskuje, ze nikomu nie dzialaja serwisy filmowe w
smartfonach, za wyjatkiem specjalnie dedykowanych rozwiazan, typu
youtoube w menu androida.

Mnie działają bez problemu, tyle że ja korzystałem z innego serwisu z  linkami. Oglądałem bez żadnego problemu bodaj na gorillavid na Desire Z.

Kwestią jest *tylko* obsługa Flasha. A chyba wszystkie Androidy w tej  chwili go obsługują.

Pozdrawiam -- Spook.

Data: 2012-07-12 22:17:44
Autor: krzysztofsf
filmy internetowe na androidzie?
On 13 Lip, 06:27, "Wojciech \"Spook\" Sura" <sp-no-spam-...@op.pl>
wrote:
Dnia 09-07-2012 o 11:38:58 krzysztofsf <krzyszto...@wp.pl> napisał(a):

> [...]

linkami. Oglądałem bez żadnego problemu bodaj na gorillavid na Desire Z.

Kwestią jest *tylko* obsługa Flasha. A chyba wszystkie Androidy w tej

Czyli nalezy byc optymistycznym i zalozyc, ze w moim przypadku winna
jest konkretna, przestarzala i nierozwijana chinska dytrybucja.
Chyba, ze nalezy ogladac nie z przegladarki? Ja loguje sie na stronie
spod androidowej opery zainstalowanej z marketu opery,  do serwisu
i....lipa.

Sprawdze jeszcze przy okazji jak zachowuja sie te filmy na systemie
bada z samsung wave3 , bo mam dostep do takiego sprzetu.

filmy internetowe na androidzie?