filmy o Chrystusie, zwłaszcza o męce i zmartwychwstaniu

Data: 2009-03-20 12:39:28
Autor: Welon
filmy o Chrystusie, zwłaszcza o męce i zmartwychwstaniu
Luka wrote:
Hej
Chodzi mi o WSZELKIE filmy o Chrystusie, zwłaszcza o męce i zmartwychwstaniu. Proszę moje pytanie potraktować poważnie.

Jesus Christ Superstar - najlepszy film o Chrystusie ;)

--
Krzysztof

Data: 2009-03-20 13:27:16
Autor: Seoman
Welon wrote:
Jesus Christ Superstar - najlepszy film o Chrystusie ;)

Czy masz zwyczaj doczytywać posty, na które odpisujesz?

Pozdrawiam,
Seoman

filmy o Chrystusie, zwłaszcza o męce i zmartwychwstaniu