filmy o polskiej wojnie obronnej wrzesień 193 9

Data: 2009-09-14 18:10:10
Autor: Luka
filmy o polskiej wojnie obronnej wrzesień 193 9
Witajcie
Poszukuję (do artykułu) filmów o polskiej wojnie obronnej we wrzesieniu 1939 (przygotowuję artykuł). Chodzi mi tak o filmy i seriale na ten temat, jak i tylko zachaczające o ten temat, póki co mam takie:

Lotna
Westerplatte
Wolne miasto
Hubal
Pierwsza nowela "Świadectwa urodzenia"
Don Gabriel
Domek z kart
Gdańsk 39 (serial)
Jeszcze słychać śpiew ...i rżenie koni
Orzeł
Ptaki, ptakom...
Polskie drogi
Romans z intruzem
Sąsiedzi
Virtuti
Złoty pociąg

bardzo dziękuję

Data: 2009-09-14 21:37:11
Autor: Michal Jankowski
Luka <coda@pro.onet.pl> writes:

Poszukuję (do artykułu) filmów o polskiej wojnie obronnej we
wrzesieniu 1939 (przygotowuję artykuł). Chodzi mi tak o filmy i
seriale na ten temat, jak i tylko zachaczające o ten temat,

Na początek radzę słownik ortograficzny.

  MJ

Data: 2009-09-14 21:47:44
Autor: Robert Gosik
[...]

Urodziny mlodego Warszawiaka.

Data: 2009-09-14 23:21:45
Autor: Atlantis
filmy o polskiej wojnie obronnej wrzesień 1939
Jutro idziemy do kina

Data: 2009-09-14 15:04:08
Autor: Dezerter
filmy o polskiej wojnie obronnej wrzesień 1939
Za kilka dni(dokładnie to 18 września) wejdzie na ekrany kin film
"Dzieci Ireny Sendlerowej". Prawdopodobnie powinni pokazać wydarzenia
września 39, bo akcja dzieje się podczas okupacji niemieckiej. A z
innych przychodzi mi jeszcze na myśl Pianista. Obecnie jest kręcony(od
wrzesnia do listopada) "Tajemnica Westerplatte". Film wzbudza sporo
kontrowersji, ale powinien pojawić się w trzecim kwartale przyszłego
roku.

-- --
Jedyne forum w Polsce poświęcone dubbingowi do seriali i filmów dla
dorosłych:
www.dubbing.fora.pl

Data: 2009-09-15 06:42:36
Autor: Przemek Budzyński
Luka <coda@pro.onet.pl> napisał(a):
[...]

"Zezowate szczęście", w sumie dość ważny jak się pisze artykuł.
Lekko zahaczający o temat jest serial "Banda Rudego Pająka" wg książki
Domagalika. --

Data: 2009-09-15 12:39:19
Autor: Telev
filmy o polskiej wojnie obronnej wrzesień 1939
Użytkownik "Luka" <coda@pro.onet.pl
Poszukuję (do artykułu) filmów o polskiej wojnie obronnej we wrzesieniu 1939 (przygotowuję artykuł). Chodzi mi tak o filmy i seriale na ten temat, jak i tylko zachaczające o ten temat, póki co mam takie:

Siedem Dział Pomorza

TV

Data: 2009-09-15 14:47:51
Autor: Luka
Telev pisze:
[...]

Chyba nie taki tytuł, bo ani film polski.pl ani filmweb nic nie podaje

Data: 2009-09-23 20:20:11
Autor: Telev

From: "Luka" <coda@pro.onet.pl>
| Chyba nie taki tytuł, bo ani film polski.pl ani filmweb nic nie podaje

Eee... 9? Podlasia?

Czy jakoś tak

TV

filmy o polskiej wojnie obronnej wrzesień 193 9