filmy o polskiej wojnie obronnej wrzesień 1939

Data: 2009-09-15 12:39:19
Autor: Telev
filmy o polskiej wojnie obronnej wrzesień 1939
Użytkownik "Luka" <coda@pro.onet.pl
Poszukuję (do artykułu) filmów o polskiej wojnie obronnej we wrzesieniu 1939 (przygotowuję artykuł). Chodzi mi tak o filmy i seriale na ten temat, jak i tylko zachaczające o ten temat, póki co mam takie:

Siedem Dział Pomorza

TV

Data: 2009-09-15 14:47:51
Autor: Luka
Telev pisze:
[...]

Chyba nie taki tytuł, bo ani film polski.pl ani filmweb nic nie podaje

Data: 2009-09-23 20:20:11
Autor: Telev

From: "Luka" <coda@pro.onet.pl>
| Chyba nie taki tytuł, bo ani film polski.pl ani filmweb nic nie podaje

Eee... 9? Podlasia?

Czy jakoś tak

TV

filmy o polskiej wojnie obronnej wrzesień 1939