filmy o umieraniu

Data: 2010-06-25 14:30:14
Autor: Robert Worec
filmy o umieraniu
witajcie,

nie chodzi mi o kino akcji i kopania ale o produkcje w klimacie np.:

-Dziwny przypadek Benjamina Buttona;
-Lista Bucketa;
-About Schmidt;

Robert

Data: 2010-06-25 15:01:35
Autor: RedLite
filmy o umieraniu
W dniu 2010-06-25 14:30, oskarżony *Robert Worec* zeznał co nastepuje:

http://www.filmweb.pl/film/Pukaj%C4%85c+do+nieba+bram-1997-162
http://www.filmweb.pl/film/%C5%BBycie+jako+%C5%9Bmiertelna+choroba+przenoszona+drog%C4%85+p%C5%82ciow%C4%85-2000-1150
http://www.filmweb.pl/film/Dowcip-2001-11731

--

"If we want things to stay as they are, things will have to change"

Data: 2010-06-25 16:11:38
Autor: Maciej Bojko
filmy o umieraniu
On Fri, 25 Jun 2010 14:30:14 +0200, Robert Worec
<Robtn@poczta.onet.pl> wrote:

-Lista Bucketa;

LOL.

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2010-06-25 16:42:25
Autor: Monty
filmy o umieraniu
Użytkownik "Robert Worec" <Robtn@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i027gi$v75$1flis.man.torun.pl...
witajcie,

nie chodzi mi o kino akcji i kopania ale o produkcje w klimacie np.:

-Dziwny przypadek Benjamina Buttona;
-Lista Bucketa;
-About Schmidt;

"Everybody's Fine"
"You Don't Know Jack"

i ewentualnie "Iris".

Monty

Data: 2010-06-25 19:01:08
Autor: Robert Worec
filmy o umieraniu
przypomniał mi sie jeszcze jeden:

Inwazja barbarzyncow

R.

Data: 2010-06-25 21:42:54
Autor: Nuttyboy
filmy o umieraniu

[...]

"Hunger" nijak nie jest w klimacie wymienionych przez Ciebie ale o umieraniu.

Pzdr,
nuttyboy

Data: 2010-06-25 22:42:29
Autor: Habeck Colibretto
filmy o umieraniu
Dnia 25.06.2010, o godzinie 14.30.14, na pl.rec.film, Robert Worec
napisał(a):

witajcie,

nie chodzi mi o kino akcji i kopania ale o produkcje w klimacie np.:

-Dziwny przypadek Benjamina Buttona;
-Lista Bucketa;
-About Schmidt;

http://www.filmweb.pl/Motyl.I.Skafander - mocny. I kobiety w oczach
bohatera tak piękne, że można oglądać na okrągło.

Sweet November, dość nietypowe P.S. I Love You (nudne).

Ostatnio widziałem Killing Room - to jest o szybkim umieraniu. ;)
Film dobrze nastrojony monotonną muzyką Briana Tylera.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2010-06-25 22:42:56
Autor: ApanasBudriszko
filmy o umieraniu
W dniu 2010-06-25 14:30, Robert Worec pisze:

-Lista Bucketa;

bosze, mało monitora nie oplułem, sam tłumaczyłeś ?

Data: 2010-06-26 10:02:16
Autor: Ghost
filmy o umieraniu

Użytkownik "ApanasBudriszko" <cicior@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i034cf$l30$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2010-06-25 14:30, Robert Worec pisze:

-Lista Bucketa;

bosze, mało monitora nie oplułem, sam tłumaczyłeś ?

A slyszales o Helmucie Kapusta?

Data: 2010-06-26 08:33:10
Autor:
filmy o umieraniu

Polecam "The Fountain" (Źródło).

Data: 2010-06-26 15:29:44
Autor: Tiber
filmy o umieraniu
Silly, silly Użytkownik nabazgrału:

Polecam "The Fountain" (Źródło).

Mój typ exactly. Chwali się.

--
Tiber
judelawfan@gmail.com

Data: 2010-06-26 12:56:06
Autor: Telev
filmy o umieraniu
trylogia Władcy Pierścieni

jeżeli dotrwasz do połowy III części wersji rozszerzonej, to zaczynasz umierać z nudów

TV

Data: 2010-06-26 22:25:22
Autor: Anna Sheridan
filmy o umieraniu
Wit, z Emma Thompson

Data: 2010-06-28 09:37:02
Autor: flower
filmy o umieraniu
[...]

Było coś w roli głównej z którymś (pierwszym?) odtwórcą Batmana - umierał na
raka i zostawił film VHS dla swojego syna. Nie oglądałem, ale kojarzę że
było. Musisz poszukać.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2010-06-28 09:38:29
Autor: flower
filmy o umieraniu
Użytkownik "flower" <flower19737@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]

na
raka i zostawił film VHS dla swojego syna. Nie oglądałem, ale kojarzę że

O, poszukałem. To to:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Gra_o_życie

Data: 2010-06-28 13:10:38
Autor: Monty
filmy o umieraniu
[...]

"Remember Me" - wczoraj oglądałem, trochę w innym klimacie, ale świetny film. "Monster's Ball" po części również.

Monty

Data: 2010-06-30 12:50:58
Autor: Catalyst
filmy o umieraniu

[...]

[...]