filmy o umieraniu

Data: 2010-06-28 09:37:02
Autor: flower
filmy o umieraniu
Użytkownik "Robert Worec" <Robtn@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:i027gi$v75$1flis.man.torun.pl...
witajcie,

nie chodzi mi o kino akcji i kopania ale o produkcje w klimacie np.:

-Dziwny przypadek Benjamina Buttona;
-Lista Bucketa;
-About Schmidt;

Było coś w roli głównej z którymś (pierwszym?) odtwórcą Batmana - umierał na
raka i zostawił film VHS dla swojego syna. Nie oglądałem, ale kojarzę że
było. Musisz poszukać.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2010-06-28 09:38:29
Autor: flower
filmy o umieraniu
Użytkownik "flower" <flower19737@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]

na
raka i zostawił film VHS dla swojego syna. Nie oglądałem, ale kojarzę że

O, poszukałem. To to:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Gra_o_życie

filmy o umieraniu