filmy o wizytach i przyjazdach do Polski

Data: 2009-06-16 21:29:39
Autor: Luka
filmy o wizytach i przyjazdach do Polski
Hej
Interesują mnie wszelkie filmy opowiadające o wizytach w Polsce (tak obcokrajowców, jak i mieszkających za granicą Polaków). Mogą to być produkcje tak polskie, jak i zagraniczne, nieważny jest rok powstania, ani czas akcji. Mogą to być również filmy tylko z takim wątkiem.
Póki co mam takie:
Giuseppe w Warszawie
OSTATNIA MISJA
Anioł śmierci / Blood of the Innocent
Poza zasięgiem  / Out of Reach
CZARODZIEJ Z HARLEMU
Nie lubię poniedziałku
Żona dla Australijczyka
Alternatywy 4
Mała wielka miłość
Spadek
Zamknąć za sobą drzwi
VOYAGE EN POLOGNE Tytuł polski: PODRÓŻ DO POLSKI
Sztos

dziękuję!

Data: 2009-06-16 22:30:18
Autor: Moon
Luka wrote:
Hej
Interesują mnie wszelkie filmy opowiadające o wizytach w Polsce (tak
obcokrajowców, jak i mieszkających za granicą Polaków).

FELDZUG IN POLEN!

moon

Data: 2009-06-16 23:14:21
Autor: Marcin Mokrzycki
On Tue, 16 Jun 2009 21:29:39 +0200, Luka wrote:

Interesują mnie wszelkie filmy opowiadające o wizytach w Polsce (tak obcokrajowców

Rocco invades Poland

--
Marcin Mokrzycki
gg:659336  o2:mmokrzycki

Data: 2009-06-16 23:31:36
Autor: JanKo
filmy o wizytach i przyjazdach do Polski
Agent Luka nadaje:

Interesują mnie wszelkie filmy opowiadające o wizytach w Polsce (tak
obcokrajowców, jak i mieszkających za granicą Polaków).

Czterej pancerni i pies
Krzyżacy
Pan Wołodyjowski/Potop/Ogniem i mieczem
Bitwa pod Cedynią
Cassandra Crossing
Wszystkie stworzenia duże i małe
Heartbeat
From a Far Country/Z dalekiego kraju
Checkmate
Droga w swietle ksiezyca
Around the World in 80 Treasures
Borrowing Time
Dyrygent
Kariera Nikodema Dyzmy
Forgetting Betty
Spadek
War and Peace
Szatan z siódmej klasy

Data: 2009-06-17 15:21:44
Autor: Waldek \"Jakec\" Bulkowski
Dnia Wed, 17 Jun 2009 00:21:02 +0200, Moon napisał(a):

Luka wrote:
Hej
Interesują mnie wszelkie filmy opowiadające o wizytach w Polsce

Giuseppe w Warszawie

Odpadasz z gry... Tytuł już był wymieniony ;)

Wszystko dla miłości

:)

3mcie się.

--
Waldek "Jakec" Bulkowski
http://film.e-informator.pl

Data: 2009-06-17 09:27:03
Autor: eMeS
Luka pisze:
Interesują mnie wszelkie filmy opowiadające o wizytach w Polsce

O wizycie obcokrajowców:

Westerplatte
Hubal
Virtuti

Data: 2009-06-17 10:04:53
Autor: Kot Prezydenta

Użytkownik "Luka" <coda@pro.onet.pl> napisał w wiadomości news:h18sd4$eol$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Czy ciebie pogięło ?

Filmy o wakacjach już wszystkie obejrzane ?

Data: 2009-06-17 10:49:08
Autor: WRonX
Luka pisze:

Interesują mnie wszelkie filmy opowiadające o wizytach w Polsce (tak obcokrajowców, jak i mieszkających za granicą Polaków).

Wszystkie filmy o II Wojnie Swiatowej...? :)

Pozdrawiam.
--
[= WRonX =] [= WRonX@-CUT-WRonX.NET =] [= http://WRonX.NET =]
[ "...yet the blood of the wicked shall flow like a river." ]

Data: 2009-06-17 11:39:16
Autor: lukawar
filmy o wizytach i przyjazdach do Polski
Interesują mnie wszelkie filmy opowiadające o wizytach w Polsce (tak obcokrajowców, jak i mieszkających za granicą Polaków).

Wszystkie filmy o II Wojnie Swiatowej...? :)

Pearl Harbor i Szeregowiec Ryan też ?

Data: 2009-06-17 22:14:11
Autor: Robert Gosik
filmy o wizytach i przyjazdach do Polski
Pearl Harbor i Szeregowiec Ryan też ?

Jak najbardziej :)
Choc PH troche naciagany: dywizjon RAF
W SR: hiwi na wydmach.

Data: 2009-06-17 11:17:36
Autor: Czajka
On 16 Cze, 21:29, Luka <c...@pro.onet.pl> wrote:
[...]

Wojna Domowa

pozdro
Czajka :)

Data: 2009-06-17 13:15:30
Autor: Czajka
On 17 Cze, 20:17, Czajka <agnieszka.pfeif...@gmail.com> wrote:
On 16 Cze, 21:29, Luka <c...@pro.onet.pl> wrote:

Wojna Domowa

Przypomnialo mi sie jeszcze...

Kiler-ow 2
Dom - kontynuacja
Hydrozagadka (wzgledne :)))

Pozdro.
Czajka :)

Data: 2009-06-17 16:52:46
Autor: Maciej Bojko
On Tue, 16 Jun 2009 21:29:39 +0200, Luka <coda@pro.onet.pl> wrote:

Hej
Interesują mnie wszelkie filmy opowiadające o wizytach w Polsce (tak obcokrajowców, jak i mieszkających za granicą Polaków).

"Katyń".

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

filmy o wizytach i przyjazdach do Polski