filmy online

Data: 2012-05-11 12:30:47
Autor: autodidact
filmy online
W necie są stronki na których można oglądać
filmy online (nie pobierać tylko odtwarzać), i pytanie,
czy takie oglądanie jest legalne dla użytkownika?
NIe chodzi mi o serwis tylko o zwykłego usera,
czy z tego tytułu można mieć jakieś konsekwencje?

Data: 2012-05-11 12:53:38
Autor: Kasa przyjmie
filmy online
W dniu 2012-05-11 12:30, autodidact pisze:
[...]

20 lat kolonii karnej na syberii

Data: 2012-05-11 13:02:20
Autor: autodidact
filmy online

20 lat kolonii karnej na syberii

z jakiej podstawy prawnej?
PLONK,
pytam poważnie,

Data: 2012-05-11 13:08:26
Autor: Kasa przyjmie
filmy online
W dniu 2012-05-11 13:02, autodidact pisze:
20 lat kolonii karnej na syberii

z jakiej podstawy prawnej?
PLONK,
pytam poważnie,

iNTERGALAKTYCZNY NAKAZ SCIGANIA PRZYGLUPOW INTERNETOWYCH

Data: 2012-05-11 14:42:59
Autor: Ula
filmy online

Użytkownik "Kasa przyjmie" <igor@b.c> napisał w wiadomości news:joirv9$685$1news.dialog.net.pl...
[...]

Jesteś pierwszy w kolejce?

Data: 2012-05-11 15:36:32
Autor: Gotfryd Smolik news
filmy online
On Fri, 11 May 2012, autodidact wrote:

[...]

  Obawiam się, że problem z powstajacym obok flejmem
bierze się z tego, że pytasz "czy można sobie w kinie
obejrzeć film", zapominajac objasnic, czy chodzi Ci
o wersję z darmowo otrzymanym biletem czy z równie
darmowym wejsciem bez biletu, mimo że (odpłatne)
bilety sa w regulaminie.
  Dla "usera" niby żadna różnica ;)

  Tłumaczac na polski:
1. "za mało danych"
2. zmierzasz wprost do innego flejma pt. "a skad ja
   mam wiedziec że tu sa płatne bilety, kupiłem przecież
   kolumnę Zygmunta" ;) (jak komu pasuje inna wersja,
   to taki jeden bohater u znanego noblisty rozdawał
   Niderlandy, czyli nihil novi sub sole)
3. dotychczasowa wykładnia była taka, że "sciagnięcie
   na własny użytek" nie było karalne, choć formalnie
   prawa do domagania się zapłaty przez "uprawnionego"
   nie odbierało (stad mój przykład z kinem).
4. nie widzę gdzie miałaby leżeć istotna różnica
   w "spektaklu" i jego nagraniu, bo wyglada że do
   tego również zmierzasz

pzdr, Gotfryd

Data: 2012-05-11 15:39:26
Autor: Dysiek
filmy online
[...]

Ogladac mozna udostepniac nie.

Dysiek

Data: 2012-05-11 20:21:36
Autor: autodidact
filmy online

Ogladac mozna udostepniac nie.

thx

Data: 2012-05-14 04:22:15
Autor: gr
filmy online
On 11 Maj, 15:39, "Dysiek" <b...@brak.pl> wrote:
> [...]
> czy takie oglądanie jest legalne dla użytkownika?
> NIe chodzi mi o serwis tylko o zwykłego usera,
> czy z tego tytułu można mieć jakieś konsekwencje?

A dlaczego nie?

Data: 2012-05-17 18:39:31
Autor: Bydlę
filmy online

[...]