filmy online

Data: 2012-05-11 15:39:26
Autor: Dysiek
filmy online
W necie są stronki na których można oglądać
filmy online (nie pobierać tylko odtwarzać), i pytanie,
czy takie oglądanie jest legalne dla użytkownika?
NIe chodzi mi o serwis tylko o zwykłego usera,
czy z tego tytułu można mieć jakieś konsekwencje?

Ogladac mozna udostepniac nie.

Dysiek

Data: 2012-05-11 20:21:36
Autor: autodidact
filmy online

Ogladac mozna udostepniac nie.

thx

Data: 2012-05-14 04:22:15
Autor: gr
filmy online
On 11 Maj, 15:39, "Dysiek" <b...@brak.pl> wrote:
> [...]
> czy takie oglądanie jest legalne dla użytkownika?
> NIe chodzi mi o serwis tylko o zwykłego usera,
> czy z tego tytułu można mieć jakieś konsekwencje?

A dlaczego nie?

Data: 2012-05-17 18:39:31
Autor: Bydlę
filmy online

[...]