filmy w promocji

Data: 2009-04-27 18:24:24
Autor: Grzegorz Brycki
filmy w promocji
Witam, czy może widzieliście gdzieś dobre kino na DVD w niezłych cenach?     :) Ostatnio kupiłem 3 filmy  Łudegoalena za 18 zł w Realu :)).

--
Grzegorz Brycki,
Ja -> http://beczkasoli.pl/GD298, a Ty?

Data: 2009-04-27 19:33:48
Autor: Hans Kloss
filmy w promocji
Grzegorz Brycki <grzegorz.brycki@op.pl> napisał(a):
:) Ostatnio kupiłem 3 filmy  Łudegoalena za 18 zł w Realu :)).

Kiedyś zdarzyo mi się obejrzeć jakies jego dzieło wybitne czy nawet dwa. Według mnie bardzo przepłaciłeś ;).
J-23

Data: 2009-04-27 19:42:05
Autor: Skylla
filmy w promocji
Witam, czy może widzieliście gdzieś dobre kino na DVD w niezłych cenach? :) Ostatnio kupiłem 3 filmy  Łudegoalena za 18 zł w Realu :)).

Tyle tego leży w koszach we wszystkich supermarketach, że nie mam siły nawet zaglądac :-).
Trzebaby się przekopać przez setki pudełek, aby znaleźć jedną ciekawą, a może i nie....
Kiedyś, gdy było tego mniej, przeglądąłem. Teraz już nie.
Gdy czegoś chcę, zaczynam od allegro.
S.

Data: 2009-04-28 01:23:41
Autor: Titus Atomicus
filmy w promocji
In article <gt4m7l$8k2$1@news.onet.pl>,
 Grzegorz Brycki <grzegorz.brycki@op.pl> wrote:

Witam, czy może widzieliście gdzieś dobre kino na DVD w niezłych cenach?     :) Ostatnio kupiłem 3 filmy  Łudegoalena za 18 zł w Realu :)).

3x18 czy za 3 filmy zaplaciles 18?
I jakie to filmy?

TA

Data: 2009-04-28 12:01:25
Autor: Skylla
filmy w promocji
3x18 czy za 3 filmy zaplaciles 18?
I jakie to filmy?
Jakieby nie były, na pewno są tego warte. WA robil filmy lepsze lub gorsze, a nie zrobił nigdy gniota :-).
S.

Data: 2009-04-28 16:15:04
Autor: frank drebin
filmy w promocji
Skylla wrote:
3x18 czy za 3 filmy zaplaciles 18?
I jakie to filmy?
Jakieby nie były, na pewno są tego warte. WA robil filmy lepsze lub
gorsze, a nie zrobił nigdy gniota :-)

IMHO przedostatni(?)  jego film "Sen Kasandry" to gniot.
"Match Point" dobry, "Scoop" taki sobie a tego nowego jeszcze nie widziałem.

Data: 2009-04-28 21:02:33
Autor: eMeS
filmy w promocji
frank drebin pisze:

"Match Point" dobry, "Scoop" taki sobie a tego nowego jeszcze nie widziałem.

Nowy jest jakiś taki nieallenowy, zaś do gniotów zaliczam jeszcze "Klątwę skorpiona" i "Koniec Hollywood" ("Scoop" również nie powalił mnie na kolana, ale żeby od razu gniotem go nazywać, to może niekoniecznie:).

Data: 2009-04-28 22:14:14
Autor: LM
filmy w promocji
Skylla pisze 28-04-2009 12:01:
3x18 czy za 3 filmy zaplaciles 18?
I jakie to filmy?
Jakieby nie były, na pewno są tego warte. WA robil filmy lepsze lub gorsze, a nie zrobił nigdy gniota :-).

Celebrity - jak mam słabość do Allena i zboczenie polegające na oglądaniu prawie wszystkich filmów do końca - tego nie zdzierżyłem.

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

Data: 2009-04-28 21:48:39
Autor: 2late
filmy w promocji
LM wrote:

Celebrity - jak mam słabość do Allena i zboczenie polegające na oglądaniu prawie wszystkich filmów do końca - tego nie zdzierżyłem.

No to widac kazdy ma swoja slabosc.
IMHO najgorsza pozycja Allena to Tajemnica Morderstwa na Manhattanie. Celebrity lubie, Klatwe Skorpiona lubie, znaczy ogladam raz na jakis czas. :-) A od Match Point faktycznie jest troche slabiej a juz na pewno inaczej, tylko ze wole slabszego Allena niz jakies nie widomo co i strate dwoch godzin w kinie.

--
2late Outspace Communication Inc. 1999*2009 (R) http://outspace.no-ip.org/
Let's go! Marching, burdens, deserts, boredom, anger. Whom shall I hire

Data: 2009-05-01 16:37:09
Autor: Leszek
filmy w promocji
2late pisze:
LM wrote:

[...]

A mi się podobają wszystkie filmy Woody Allena, Koniec z Holywood to mistrzostwo świata.

Data: 2009-05-05 02:41:09
Autor: Titus Atomicus
filmy w promocji
Witam,
A ja wciaz nie wiem co to byly z filmy i w jakiej cenie.
:-(
TA

filmy w promocji