filmy w technice animowanej/komiksu

Data: 2011-02-13 00:00:01
Autor: locco
filmy w technice animowanej/komiksu
poszukuję filmów fabularnych wykonanych w technice animowanej/komiksu
jako przykłady podaję walc z baszirem, sin city. Jakie filmy s/f zostały zrealizowane w takiej technice, czy jakieś filmy na podstawie książek Filipa K. Dicka zostały zrealizowane w takiej technice - pozdrawiam locco

Data: 2011-02-13 00:32:49
Autor: JanKo
filmy w technice animowanej/komiksu
Agent locco nadaje:
filmy na podstawie książek Filipa K. Dicka zostały zrealizowane w
takiej technice

jeden
ale po co pytasz skoro wiesz?

Data: 2011-02-13 11:57:44
Autor: aaaa
filmy w technice animowanej/komiksu
300, Spirit, Scanner Darkly

Data: 2011-02-13 13:01:05
Autor: cyfer

http://www.stopklatka.pl/film/film.asp?fi=21789

--
PO to dno!

Data: 2011-02-13 17:41:50
Autor: locco
filmy w technice animowanej/komiksu
dziękuję kolegom, zaś w zakresie filmu K.Dicka to właśnie nie wiem, jaki jest tytuł, ale wiem, że jest coś takiego, chyba wynika to z postu - pozdrawiam locco

Data: 2011-02-14 12:43:17
Autor: Pan Piskorz
W dniu 2011-02-13 17:41, locco pisze:
zaś w zakresie filmu K.Dicka to właśnie nie wiem, jaki jest
tytuł

Tytuł tu padł: "A Scanner Darkly" / "Przez ciemne zwierciadło",

jak trafi do Ciebie powyższy, poszukaj sobie czegoś w podobnym klimacie, choć technika realizacji inna (ale równie ciekawa):
"Metropia".

P.

Data: 2011-02-15 02:01:01
Autor: piotrek walczak
On 14 Lut, 11:43, Pan Piskorz wrote:
> [...]
jak trafi do Ciebie powyższy, poszukaj sobie czegoś w podobnym klimacie,
choć technika realizacji inna (ale równie ciekawa):

To ja dorzuce jeszcze ,,Film Noir''.

Pozdr.
PW

filmy w technice animowanej/komiksu