filmy z lektorem

Data: 2009-02-26 10:23:30
Autor: derty
filmy z lektorem
Witam, może temat niezupełnie na grupę ale ośmielę się napisać

Czy spotkaliście się z odwarzaczem z wbudowanym lektorem ?
Chciałbym po prostu aby czytal za mnie napisy,jak to działa ?

Czy jest może oprogramowanie ktore pozwala czytane napisy
wbudować w scieżkę audio filmu ? Czy taka przeróbka filmu trwa długo ?

Data: 2009-02-26 10:40:44
Autor: Jacek Maciejewski
filmy z lektorem
Dnia Thu, 26 Feb 2009 10:23:30 +0100, derty napisał(a):

Witam, może temat niezupełnie na grupę ale ośmielę się napisać
Owszem, bardzo NTG
Czy spotkaliście się z odwarzaczem z wbudowanym lektorem ?
Chciałbym po prostu aby czytal za mnie napisy,jak to działa ?
Tak, KMplayer ma generator mowy ale tylko angielski :)
Czy jest może oprogramowanie ktore pozwala czytane napisy
wbudować w scieżkę audio filmu ? Czy taka przeróbka filmu trwa długo ?
Jest takie oprogramowanie ale to jest dosyć pracochłonne..

--
Jacek

Data: 2009-02-26 10:46:47
Autor: derty
filmy z lektorem

Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmacwytnij@o2.pl> napisał w wiadomości news:nl024bo5myq7$.10hjlesyc9nee$.dlg40tude.net...
[...]

no ja raczej szukam polskiego :)

Data: 2009-02-26 12:33:31
Autor: OMSON
filmy z lektorem
derty pisze:

no ja raczej szukam polskiego :)
  ALLPlayer+Ivona

Pzdr, OMSON

Data: 2009-02-27 14:08:39
Autor: WebSmok
filmy z lektorem

Użytkownik "OMSON" <omson@o-dwa.pl> napisał w wiadomości news:go5ul7$il$1news.lublin.pl...
derty pisze:

no ja raczej szukam polskiego :)
 ALLPlayer+Ivona

    Pzdr, OMSON

Jeszcze jest bardzo fajowy syntezator Scansoftu RealSpeak Agata. Jeśli do tego użyjesz programu odczytu ekranu np. NVDA to możesz dostać dość ciekawy efekt...
    WebSmok

Data: 2009-02-26 13:31:38
Autor: Andy
filmy z lektorem

"derty" <derby@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:go5n24$r1u$1news.task.gda.pl...
Witam, może temat niezupełnie na grupę ale ośmielę się napisać

Czy spotkaliście się z odwarzaczem z wbudowanym lektorem ?
Chciałbym po prostu aby czytal za mnie napisy,jak to działa ?

A do pornosow to bys pewnie jeszcze chcial software co by nadmuchiwana cipka sterowal ?
Ja wiem, ze chamska odzywka, ale jak ja takich wtornych analfabetow nie lubie !

Andy

Data: 2009-02-26 13:03:03
Autor: januszek
filmy z lektorem
Andy napisał(a):

[...]

Z moich doswiadczen wynika, ze o takie sprawy zwykle pytaja nie analfabeci ale osoby majace naprawde powazne klopoty ze wzrokiem, ktore sa na tyle dla nich klopotliwe, ze uniemozliwiaja im korzystanie z napisow. Nie dziwi mnie tez pytanie o to na grupie sprzetowej bo taka funkcjonalnosc jest dzis techniczna dosyc prosta do zrealizowania.

j.

--
Dzien DARWINA http://www.dziendarwina.pl

Data: 2009-02-26 18:59:29
Autor: venioo
filmy z lektorem
januszek pisze:
Andy napisał(a):

Czy spotkaliście się z odwarzaczem z wbudowanym lektorem ?
Chciałbym po prostu aby czytal za mnie napisy,jak to działa ?

A do pornosow to bys pewnie jeszcze chcial software co by nadmuchiwana cipka sterowal ?

No baaa, hardwar w postaci cipki tez by sie przydal ;)

Ja wiem, ze chamska odzywka, ale jak ja takich wtornych analfabetow nie lubie !

Z moich doswiadczen wynika, ze o takie sprawy zwykle pytaja nie analfabeci ale osoby majace naprawde powazne klopoty ze wzrokiem, ktore

nawet nie musza byc powazne, jasne napisy na czarnym tle juz przy niewielkiej wadzie wzroku sie rozmywaja, a okulary czesto przeszkadzaja w wygodnym "uwaleniu sie" przed TV/monitorem

sa na tyle dla nich klopotliwe, ze uniemozliwiaja im korzystanie z napisow. Nie dziwi mnie tez pytanie o to na grupie sprzetowej bo taka funkcjonalnosc jest dzis techniczna dosyc prosta do zrealizowania.

pzdr

--
venioo

Data: 2009-02-26 22:41:21
Autor: orcio
filmy z lektorem
venioo pisze:
januszek pisze:
Andy napisał(a):

[...]

Od zawsze starałem się zamiast białej czcionki w filmach używać odcieni szarości, wtedy teks tak nie świeci.

filmy z lektorem