filtr do lodówki Samsung

Data: 2009-08-16 01:40:06
Autor: pleg
filtr do lodówki Samsung
Witam forumowiczów
Może ktoś pomoże
Mam lodówkę Samsung i należy w niej wymieniać filtr do wody co pewien
określony czas. Filtr na allegro kosztuje określoną kwotę (180 zł).
Może ktoś znalazł jakieś tańsze źródło tych filtrów?
Z góry dziękuję za pomoc

Data: 2009-08-16 14:35:26
Autor: Boombastic
filtr do lodówki Samsung

Użytkownik "pleg" <pleg@wp.pl> napisał w wiadomości news:bcd8b47b-09bd-401f-8b3a-0b1fea53200fo6g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

Nie widziałem. Nawet w serwisie tych lodówek w Warszawie jest problem z tymi filtrami, bo nie mają ich na składzie i nie wiadomo kiedy będą. Własnie kupowałem niedawno i szukałem w necie.

Data: 2009-08-20 18:58:24
Autor: pbas
filtr do lodówki Samsung
[...]

Dowolny, liniowy filtr z węglem aktywowanym:
http://www.woda.com.pl/index.php?p215
http://www.woda.com.pl/index.php?p23
http://www.woda.com.pl/index.php?p149

ten ostatni, ma do wyboru dwa rodzaje połączeń

Pozdrawiam, Piotr

Data: 2009-08-30 02:33:02
Autor: pleg
filtr do lodówki Samsung
On 20 Sie, 18:58, pbas <p...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

ten ostatni, ma do wyboru dwa rodzaje połączeń

Dzięki za podpowiedź, ale mój filtr wkręca się we wnętrzu lodówki,
więc te modele są raczej nie przydatne, chyba że miałbym coś co
"zaczopuje" miejsce na filtr we wnętrzu lodówki. Któś z forumowiczów
już próbował?

filtr do lodówki Samsung