filtr do zmywarki - gdzie kupic?

Data: 2009-12-21 13:02:08
Autor: m[...]
filtr do zmywarki - gdzie kupic?
rozwalil mi sie filtr w zmywarce Favorit Control IV czy jakos ak. Czesci tylko w serwisach czy filtr mozna gdzies kupic?
Na raie dziala skrecony drucikiem ale widze ze przepuszcza

m[...]

Data: 2009-12-22 12:01:09
Autor: Pietrek
filtr do zmywarki - gdzie kupic?

Uzytkownik "m[...]" <pantalon.Skasujto@gazeta.pl> napisal w wiadomosci
rozwalil mi sie filtr w zmywarce Favorit Control IV czy jakos ak. Czesci
tylko w serwisach czy filtr mozna gdzies kupic?
Na raie dziala skrecony drucikiem ale widze ze przepuszcza

W serwisie, uprzednio spisujac sobie PN i SN.

P.

filtr do zmywarki - gdzie kupic?