filtr paliwa

Data: 2011-12-17 21:11:10
Autor: Pablo
filtr paliwa
Wiem że to pytanie z gatunku, czy od pocałunku można zajść w ciąże, ale co mi tam...:)
Carisma, diesel Renault, .. i przejechane o jakieÅ› 10 tys na filtrze paliwa. Czym to grozi?

Data: 2011-12-17 21:14:09
Autor: to
filtr paliwa
begin Pablo
Wiem że to pytanie z gatunku, czy od pocałunku można zajść w ciąże, ale
co mi tam...:)
Carisma, diesel Renault, .. i przejechane o jakieÅ› 10 tys na filtrze
paliwa. Czym to grozi?

Karą chłosty.

Data: 2011-12-17 21:15:11
Autor: Kuba \(aka cita\)
filtr paliwa

Użytkownik "Pablo" <pablo34CUTTHIS@fortun.pl> napisał w wiadomości news:4eecf762$0$1451$65785112news.neostrada.pl...
Wiem że to pytanie z gatunku, czy od pocałunku można zajść w ciąże, ale co mi tam...:)
Carisma, diesel Renault, .. i przejechane o jakieÅ› 10 tys na filtrze paliwa. Czym to grozi?

daj se spokój, to nie filtr oleju.

Jak chodzi, ma moc a samochód nie ma 10 lat z tym samym filtrem to zapomnij o nim.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

Data: 2011-12-17 21:28:49
Autor: Iksinski
filtr paliwa

[...]

Ale co grozi? Bo ja pytania nie rozumiem...

Data: 2011-12-17 21:33:50
Autor: Pablo
filtr paliwa
W dniu 2011-12-17 21:28, Iksinski pisze:

[...]

Wg książki filtr paliwa, powinno się zmieniać w tym modelu co 50 tys km. Od poprzedniej wymiany przejechałem trochę ponad 60.

Data: 2011-12-17 21:42:46
Autor: Iksinski
filtr paliwa

Użytkownik "Pablo" <pablo34CUTTHIS@fortun.pl> napisał w wiadomości news:4eecfcb3$0$1199$65785112news.neostrada.pl...

Wg książki filtr paliwa, powinno się zmieniać w tym modelu co 50 tys km. Od poprzedniej wymiany przejechałem trochę ponad 60.

Nie można było od razu tak napisać? ;-)

Zupełnie bym się tym nie przejmował, jeżeli silnik pracuje prawidłowo.
Wymień przy najbliższej okazji i tyle.

Data: 2011-12-17 21:44:28
Autor: Agent
filtr paliwa

Użytkownik "Pablo" <pablo34CUTTHIS@fortun.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4eecf762$0$1451$65785112@news.neostrada.pl...
Wiem że to pytanie z gatunku, czy od pocałunku można zajść w ciąże, ale co mi tam...:)
Carisma, diesel Renault, .. i przejechane o jakieÅ› 10 tys na filtrze paliwa. Czym to grozi?

Grozi tym że zimą jak będą mrozy to mogą być kłopoty. Filtr jest pewnie już trochę zasyfiony i dodatkowe przytkanie jego przepustowości parafiną może spowodować że nie zapali albo zapali i po kilometrze zgaśnie. Poza tym na pewno jest w nim trochę wody. Na pewno co bym zrobił przed zimą to co najmniej spuszczenie jej z odstojnika. Poza tym znane są przypadki że mocno zasyfiony filtr paliwa powoduje spadek mocy przy pełnym bucie.

Data: 2011-12-17 21:51:36
Autor: Bydlê
filtr paliwa
On 2011-12-17 20:11:10 +0000, Pablo <pablo34CUTTHIS@fortun.pl> said:

Wiem ¿e to pytanie z gatunku, czy od poca³unku mo¿na zaj¶æ w ci±¿e, ale co mi tam...:)
Carisma, diesel Renault, .. i przejechane o jakie¶ 10 tys na filtrze paliwa. Czym to grozi?

Wymian± filtra.

--
Bydlê

Data: 2011-12-17 22:04:43
Autor: Pablo
filtr paliwa
W dniu 2011-12-17 21:51, Bydlê pisze:
Wymian± filtra.

Lubiê to ! :)

Data: 2011-12-17 22:24:42
Autor: J.F.
filtr paliwa
Dnia Sat, 17 Dec 2011 21:11:10 +0100, Pablo napisa³(a):
Wiem ¿e to pytanie z gatunku, czy od poca³unku mo¿na zaj¶æ w ci±¿e, ale co mi tam...:)
Carisma, diesel Renault, .. i przejechane o jakie¶ 10 tys na filtrze paliwa. Czym to grozi?

W normalnych samochodach niczym, ale w renufka to ktoz moze to wiedziec -
komputer wykryje, op* cie po francusku, silnik zatrzyma i jeszcze cewke
zepsuje :-)

J.

Data: 2011-12-17 23:13:07
Autor: DoQ
filtr paliwa
W dniu 17-12-2011 22:24, J.F. pisze:
W normalnych samochodach niczym, ale w renufka to ktoz moze to wiedziec -
komputer wykryje, op* cie po francusku, silnik zatrzyma i jeszcze cewke
zepsuje :-)

Mo¿e ju¿ dacie spokój z tym BMW?

--
Pawe³

Data: 2011-12-18 09:36:27
Autor: Robek
filtr paliwa
W dniu 2011-12-17 21:11, Pablo pisze:
Wiem że to pytanie z gatunku, czy od pocałunku można zajść w ciąże, ale
co mi tam...:)
Carisma, diesel Renault, .. i przejechane o jakieÅ› 10 tys na filtrze
paliwa. Czym to grozi?

Jak nie bedziesz mial szczescia (filtr juz przypchany), przy nizszej temperaturze, zgasnie silnik lub nie bedziesz mial pelnej mocy przy "bucie".

Robek

Data: 2011-12-24 03:53:28
Autor: Mateusz
filtr paliwa
u mnie filtr chodzi od 170kkm... jest niewymienialny (tzn mo¿na go
wymieniæ, ale razem z pomp± paliwa ;))

filtr paliwa