filtr paliwa

Data: 2011-12-17 21:28:49
Autor: Iksinski
filtr paliwa

Użytkownik "Pablo" <pablo34CUTTHIS@fortun.pl> napisał w wiadomości news:4eecf762$0$1451$65785112news.neostrada.pl...
Wiem że to pytanie z gatunku, czy od pocałunku można zajść w ciąże, ale co mi tam...:)
Carisma, diesel Renault, .. i przejechane o jakieÅ› 10 tys na filtrze paliwa. Czym to grozi?

Ale co grozi? Bo ja pytania nie rozumiem...

Data: 2011-12-17 21:33:50
Autor: Pablo
filtr paliwa
W dniu 2011-12-17 21:28, Iksinski pisze:

[...]

Wg książki filtr paliwa, powinno się zmieniać w tym modelu co 50 tys km. Od poprzedniej wymiany przejechałem trochę ponad 60.

Data: 2011-12-17 21:42:46
Autor: Iksinski
filtr paliwa

Użytkownik "Pablo" <pablo34CUTTHIS@fortun.pl> napisał w wiadomości news:4eecfcb3$0$1199$65785112news.neostrada.pl...

Wg książki filtr paliwa, powinno się zmieniać w tym modelu co 50 tys km. Od poprzedniej wymiany przejechałem trochę ponad 60.

Nie można było od razu tak napisać? ;-)

Zupełnie bym się tym nie przejmował, jeżeli silnik pracuje prawidłowo.
Wymień przy najbliższej okazji i tyle.

filtr paliwa