filtr polaryzacyjny

Data: 2012-07-19 15:24:52
Autor: Titus Atomicus
filtr polaryzacyjny
In article <58826064-a771-48d3-8699-ab5bc24ac394@googlegroups.com>,
 miniu82@gmail.com wrote:

Pan w pewnym sklepie fotograficznym zachwalał mi filtry Hoya krytykując tanie filtry jak Marumi.

Ale ja drogie/tanie sa te hoya a jak marumi?
Ja mialem Hoye HMC, zamienilem na Marumi Super DHG.
Roznic nie widze, poza tym, ze Marumi nie winietuje (a to bylo powodem przesiadki) przy 18mm (cyfra x1.5).
Oczywiscie sa jakies hoye w wersji waskiej, ale dalem sobie spokoj.
--
TA

Data: 2012-07-19 15:37:37
Autor: Titus Atomicus
filtr polaryzacyjny
In article <Titus_Atomicus-4E5BF8.15245219072012@news.atman.pl>,

 miniu82@gmail.com wrote:

> Pan w pewnym sklepie > fotograficznym zachwalał mi filtry Hoya krytykując tanie filtry jak Marumi.
[...]
I jeszcze jedno - Marumi nie sa takie tanie - to porownywalna polka z Hoya.
--
TA

filtr polaryzacyjny