firany

Data: 2011-01-30 11:01:03
Autor: Marek Dyjor
firany
aneta wrote:
Jak sądzicie czy firanki są nadal modne cy nie?

jeśli nie są modne teraz to może będą za rok i wtedy będziesz w awangardzie :)

W modzie jest łączenie różnych stylistyk.

zresztą gadanie o modzie ma sens jeśli tworzysz bardzo przemyślane wnętrze w konkretnej stylistyce.

Trzeba też brać pod uwagę przyjemność z życia we wnętrzu. Bardzo surowe sterylne semi biurowe wnętrze nie będzie wnętrzem miłym do życia.  Warto jest właśnie złamać konwencję i dodać coś co ociepli lub w druga stronę stonuje wnętrze.

Ja mam dość minimalistyczne wnętrze ale dałem do niego zasłonki i firany, proste (surowe) jedno barwne lekko przeźroczyste, dopasowane kolorem do ścian i elementów z cegły klinkierowej, powieszone na prostych karniszach rurowych ze stali nierdzewnej.

IMHO pytania o modę nie mają sensu. Polecam kształcić swoją wrażliwość estetyczną przeglądać dużo magazynów o wnętrzach i architekturze, ale lepiej zwracać na te magazyny które sa skierowane do architektów a nie do gawiedzi.

firany