firma jako wspolwlasciciel kredytowki

Data: 2010-07-20 22:54:35
Autor: zlotowinfo
firma jako wspolwlasciciel kredytowki
jak by to wyglądało gdybym z moim limitem
dał bratu (firma) kartę jako dodatkową z opena
karta byłaby na niego, jednak splata na mnie,
czy to stanowi jakiś problem?

chciałby do zastosowań firmowych
krzywią się by mu dawać bo firma od grudnia zeszłego

Data: 2010-07-25 12:47:05
Autor: m4rkiz
"zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> wrote in message news:i252e5$r5g$1inews.gazeta.pl...
jak by to wyglądało gdybym z moim limitem
dał bratu (firma) kartę jako dodatkową z opena
karta byłaby na niego, jednak splata na mnie,
czy to stanowi jakiś problem?

zazwyczaj mozna bez problemow dostac karte dodatkowa

chciałby do zastosowań firmowych
krzywią się by mu dawać bo firma od grudnia zeszłego

tylko fakt ze formalnie to on wydaje a ty splacasz moze
moze wam namieszac w kwestiach podatkowych, warto sie
skonsultowac ze swoim biurem rachunkowym

Data: 2010-07-28 00:21:25
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "m4rkiz" <aa@bb.cpl> napisał w wiadomości news:5b8ab$4c4c24b6$5964beba$13923news.upc.ie...
[...]

to ja wiem że problemow nie ma

[...]

chodzi o darmowego kisa i wlasnie o kwestie podatkowe
on może spłacać normalnie sam ze swojego konta
oddzielne pismo przychodzi do każdej karty więc teoretycznie...

Data: 2010-07-25 14:50:23
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
firma jako wspolwlasciciel kredytowki
chciałby do zastosowań firmowych
krzywią się by mu dawać bo firma od grudnia zeszłego

a gdyby właściciel firmy był kredytobiorcą
a wątkotwórca poręczyłby cywilnie za brata
albo podpisał "przystąpienie do długu"?

wyciągi na przedsiębiorcę, karta firmowa
a bank ma zabezpieczenie w poręczeniu cywilnym
albo w przystąpieniu do długu? --

firma jako wspolwlasciciel kredytowki