firma w GB

Data: 2010-01-05 10:12:33
Autor: TheGuru
firma w GB
Witam,
tyle ostatnio się mówi o możliwości zarejestrowania firmy w Angoli i oszczędzeniu na zusie na który i tak nie ma co liczyć na starość.

czy orientujecie się jakie procedury trzeba przejść jakie dokumenty no i ile wynosi najmniejsza możliwa składka na ichniejszy zus i z jakimi konsekwencjami w Polsce się taka decyzja wiąże.

prowadzę małą firmę i rozliczam się na ryczałcie.

pozdrawiam
robert

Data: 2010-01-05 10:42:39
Autor:
firma w GB
TheGuru <theguru@wp.pl> napisał(a):
[...]

no to w Angoli bedzie taniej ?
moze w Sudanie ?

a tak powaznie ile płacisz podatku + zusu miesięcznie ?
na jakie oszczędnosci liczysz ?
wynajmij nawet wirtualne biuro , obsługę księgową , ichnie podatki i socjale i to tylko teoretycznie bo w praktyce liczysz na to ze w garazu pod radomiem mozna robić kapsle do butelek a udawac ze masz firmę w Anglii ( czy tez Angoli ?)
i pewnie kasę fiskalną angolską tez sobie załozysz ?
i liczysz ze zaden murzynek bambo na kontrole nie przyjedzie a polski skarbowy powie ze to nie jego sprawa bo fima w Angoli zarejestrowana ?

jakbyś był Solorz to mozesz sobie zarejestrowac firmę w Luxemburgu bo pewnie  coś na tym utragujesz ale przy ryczałcie ?
to moze wyjśc nawet drozej w Angoli --

Data: 2010-01-05 12:04:23
Autor: TheGuru
firma w GB
zabieraj głos w sprawach, w których masz coś do powiedzenia

Data: 2010-01-05 12:07:13
Autor:
firma w Angoli - sens ? logika ?
człowiek sam wołajacy na siebie TheGuru  najpierw strzelił byka o Angoli bywa , nawet saper ma prawo do jednej pomyłki i to było zabawne ale teraz strzelasz focha a to jest juz smieszne nastroszyłeś się jak wróbelek w którego pierdachnął piorun kiedyś pewien ,,wykształciuch " głosił hasło ,,syjonisci do syjamu "

ty chcesz przed zusem do Angoli uciekac gdybys to przeczytał a nie napisał to sam byś to za smiesznostkę uznał ale sadzenie się i stroszenie nic nie pomoze wiec moze przy okazji ja sobie pospamuje to bedzie przynajmniej korzyść ?

(bedę udawał ze to w stopce i ze tak mozna )

--
http://img689.imageshack.us/img689/8015/biznescard.jpg

Data: 2010-01-05 15:01:21
Autor: TheGuru
firma w Angoli - sens ? logika ?

człowiek sam wołajacy na siebie TheGuru

a jakie prawo do takich uwag ma ktoś kto nawet się nie podpisuje.

najpierw strzelił byka o Angoli

teraz zauważyłem i się uśmiechnąłem ;-D zwyczajnie się przepalcowałem

PLONK

Data: 2010-01-05 21:38:17
Autor:
firma w Angoli - sens ? logika ?
TheGuru <theguru@wp.pl> napisał(a):

> człowiek sam wołajacy na siebie TheGuru

a jakie prawo do takich uwag ma ktoś kto nawet się nie podpisuje.

prawo ?
nie podpisuje ?

ponownie , na wyrazne zyczenie wklejam http://img689.imageshack.us/img689/8015/biznescard.jpg

to mam się jeszcze podpisac ?
wiec mail skype telefon no i nazwa firmy juz nie wystarcza ?
na ządanie podaję nr buta i kołnierzyka no jesli pyta kobieta to i inne wymiary moge ( ale nie musze ) podac moze po kazdym poscie bedę wklejał link do wizytówki ale czy mi się chce ?
no czasem sobie pospamuje ale nie za czesto no przez brzesady --

Data: 2010-01-06 07:33:44
Autor: Kane
firma w Angoli - sens ? logika ?
no przez brzesady

Brzesada brzesada ale to ze masz w podpisie jakis reklamowy link to chyba nie swiadczy ze to jest PODPIS prawda ? Z  samego linku nie wynika przeciez ze to jest TWOJE i to sa TWOJE dane kontaktowe. To po prostu link reklamowy - jakich wiele. Jesli by tak bylo to przeciez wielu ludzi ktorzy nie pisza nicka/podpisu pod postem mialoby w automatycznej sygnaturce przykladowo www.gazeta.pl/usenet albo inny "przeskanowano przez NOD32" ;)

Abstrahujac od Angoli - to ma racje. Taki link to se mozesz w dupe wsadzic ;) jesli chodzi o kwestie podpisu.

Pozdrawiam

Kane

Data: 2010-01-06 08:24:47
Autor:
firma w Angoli - sens ? logika ?
Kane <kane@arymateya.pl> napisał(a):  Taki link to se mozesz w dupe wsadzic Oprócz chamstwa ( oczywistego ) dostrzegam tu równiez totalny brak wykształcenia.

Nie mówi się ,,se wsadzić " - mozna sobie wsadzić Pomijam fakt ze nigdy ,,se " tam nic nie wsadzam to chociazby ze względów technicznych ( link jest dość długi ) mogłoby ci sie to nie zmiescić  gdybyś ,,se " to tam próbował jednak zainstalować. A swoja drogą, przypomnij mi która wiochę reprezentujesz w tych zawodach na buraka roku ?
Wyslę na ciebie esemesa --

Data: 2010-01-06 09:39:20
Autor: TheGuru
EOT
No takie życie.
Szukałem informacji potrzebnej do tego by podjąć decyzję na tak lub nie.
Zajrzałem na grupę biznes w nadziei, że znajdę kompetentnych rozmówców ale taki już mój pech (albo internetowa reguła), że od razu trafiłem na grupowego głupka (przejrzałem inne wątki, które to potwierdzają), który z biznesem ma tyle wspólnego, że na usenecie wciska wizytówki biznesmenom (chyba z marnym skutkiem skoro ma tyle czasu na pisanie kilometrowych elaboratów w godzinach pracy).

EOT i unsubscribe

Data: 2010-01-06 10:24:31
Autor:
EOT
Widzisz koleś , jak w przeciwienstwie do ciebie nie nazywam cię głupkiem momo ze dałeś d..pska jak Natasza Krupska przenosić firmę ( ryczałtową do Angli !!!!!) - paradne swiadczy o poziomie intelektualnym , wykształceniu z geografii ale i po głupawym pomysle uciekania do zusu - to równiez świadzczy o baku edukacji ekonomicznej to ze przeczytałes moje posty ?
to moze się czegoś nauczysz , choć wątpie no i nie kituj ze wszsytkie nie ma takiej opszyn za cienki Bolek jesteś zeby przeczytac wszsystkie o zrozumieniu ich nie wspominając a czy ,,wciskam na grupie "? nie wpiasz w googla i zobaczysz czy musze na tej grupie gdzie sa tacy biznesmany jak ty , komu w Angoli potrzebne moje wizytówki ?
chyba murzynkowi Bambo ?zeby sobie na szyi powiesił a to ze zrobiłem sobie z ciebie jaja ? to swiadzczy ze jestem głupkiem ?
na złosliwca - zgoda na chama - jak najbardziej ale na głupka ?
toć cię sprowadziłem do parteru i osmieszyłem jak Pudzian Najmana to ty się wykazałes głupotą - nie ja mało tego - dalej lecisz goła d..pą po brzytwie i rozwijasz temat nie wiem czy wiesz ze twoja Angola zostanie na parę lat w necie dzieciom będziesz mógł  pokazywać swój intelektualny striptiz

--

firma w GB