firmy przyjazne rowerom [WAW]

Data: 2010-07-09 10:20:10
Autor: geos
firmy przyjazne rowerom [WAW]
witam,

ostatnio w prasie pojawiło się kilka artykułów nt. akcji "Kręć,
Warszawo", m.in. jeden prezentujący firmy przyjazne rowerom:

http://tinyurl.com/2wa99ge

czy z własnego doświadczenia możecie uzupełnić tę krótką listę z artykułu o inne firmy i instytucje dysponujące odpowiednim zapleczem (np. stojaki, prysznic), ale które nie zgłosiły się do akcji?

szczególnie interesuje mnie branża IT, bazy danych i BI, ale myślę, że nie ma się co ograniczać.

pozdrawiam,
geos

Data: 2010-07-09 21:08:14
Autor: Dorota Rajska
[...]

Roche już został wymieniony, ale całkiem nieźle się nadaje jako firma
przyjazna rowerzystom. Dział IT jest całkiem spory.

--

firmy przyjazne rowerom [WAW]