fjr 1300 z moto motion w wawie

Data: 2010-08-06 23:49:39
Autor: Czart
fjr 1300 z moto motion w wawie

Użytkownik "utopiec" <utopiec@gmail.com> napisał w wiadomości news:2c041760-7ceb-4041-81dd-f0f7db027f47w30g2000yqw.googlegroups.com...
Witam,

po 2 letniej przerwie w jednośladzie zdecydowałem, z małym poślizgiem
sezonowym, zakupić moto. Poprzednio jeździłem vulcanem a teraz zmiana
kierunku i napalony jestem na FJR 1300.

Witam

Jak chcesz to moja FJR możesz wziążć. 2002 rok niebieska, definitywnie nie leżała ( kupiłem ją jak miała 2,5 roku i choćby jak ją rozkręcałem żeby zamontować alarm i pager to sobie dokładnie obejrzałem). Ostatnio mało jeżdze, ostatni rok praktycznie przestała - troche zdrowie sprawia że za bardzo nie czuje się pewnie a szkoda żeby tak stała... a ja niemogę się przemóc żeby wystawić ogłoszenie. Do obejrzenia w Lublinie. Do tego całkiem sporo akcesorii.

Pozdrowienia
Artur

Data: 2010-08-09 05:10:20
Autor: utopiec
[...]

Witaj,

Czemu nie, wzbudza zaufanie skoro zdejmowałeś owiewki to już znacznie
więcej można ocenić. Pozwól, że zadam kilka pytań:
- akcesoria to też kufry? i czy są oryginalne Yamahy? Co jeszcze masz
na myśli w kategorii 'akcesoria'?
- wersja EU czy USA?
- 'tuningowana' czy w oryginale (wydech, siedzenie)?
- jakieś oczywiste usterki, o których możesz mi napisać? wycieki z
silnika, pobieranie oleju, kłopot z obrotami, sprzęgłem, biegami?
- stan opon?
- przebieg?
- ile życzysz sobie wywoławczo?
priv: utopiec(wytnij)@gmail.com