Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.rowery   »   flak

flak

Data: 2009-05-17 17:09:48
Autor: ToMasz
flak
cddavd pisze:
zlapalem flaka 20 kilosow od Krakowa.Spacer trwal 3,5 godziny
jestem opalony wypilem kilka pif i spac ide

a wystarczyło żebyś pierwsze piwo wlał do dętki. O ile była dziurka a
nie wybuch to resztę drogi byś jechał na rowerze..

ToMasz

PS najlepiej w tej roli spisuje sie coca cola

Data: 2009-05-17 18:41:05
Autor: fabian
flak
ToMasz wrote:
cddavd pisze:
zlapalem flaka 20 kilosow od Krakowa.Spacer trwal 3,5 godziny
jestem opalony wypilem kilka pif i spac ide

a wystarczyło żebyś pierwsze piwo wlał do dętki. O ile była dziurka a
nie wybuch to resztę drogi byś jechał na rowerze..

ToMasz

PS najlepiej w tej roli spisuje sie coca cola

Mógłbyś rozwinąć temat?

Fabian.

Data: 2009-05-17 19:24:32
Autor: RadoslawF
flak
Dnia 2009-05-17 18:41, Użytkownik fabian napisał:

a wystarczyło żebyś pierwsze piwo wlał do dętki. O ile była dziurka a
nie wybuch to resztę drogi byś jechał na rowerze..

ToMasz

PS najlepiej w tej roli spisuje sie coca cola

Mógłbyś rozwinąć temat?

Też bym poczytał, zwłaszcza że coca cola jest niezłym penetratorem.

Pozdrawiam

Data: 2009-05-17 21:21:25
Autor: ToMasz
flak
RadoslawF pisze:
Dnia 2009-05-17 18:41, Użytkownik fabian napisał:

a wystarczyło żebyś pierwsze piwo wlał do dętki. O ile była dziurka a
nie wybuch to resztę drogi byś jechał na rowerze..

ToMasz

PS najlepiej w tej roli spisuje sie coca cola

Mógłbyś rozwinąć temat?

Też bym poczytał, zwłaszcza że coca cola jest niezłym penetratorem.

Pozdrawiam
jeśli mamy pompke, im starsza tym lepsza (łatwiej rozkręcić) wlewamy,
lub wciągamy do pompki cocacole i wlewamy ("pompujemy" płynem) dętke. im
wiecej wejdzie tym lepiej. JEst to zabawna i brudna robota. Skuteczne
minimum na "górala" to 100 - 200 ml. Tak czy siak trzeba wlać i
napompować. Po wlaniu do dętki płyn dobrze gazuje, więc pomaga to w
wytworzeniu ciśnienia. breja jaka powstaje w dętce składa sie z talku i
lepkiej, słodkiej coli. wydostając sie przez dziurkę, wypełnia
przestrzeń pomiedzy dętką a oponą. O ile ta przestrzeń jest ciasna(czyli
 udało sie jako tako napompować) nastąpi sklejenie dętki z oponą. Siła
sklejenia jest nieporównalnie słabsza od tego co można osiagniać klejem.
 Niemniej jednak, pozwala na utrzymanie ciśnienia przez czas
wystarczajacy na dojazd.
Taka naprawa mija sie z celem gdy "dziurka" ma kilka milimetrów.
Poprostu nie osiagniemy ciśnienia, dzieki któremu sklei nam sie dętka z
oponą.

ToMasz

flak

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona