flash zwiesza winxp

Data: 2011-09-27 17:30:02
Autor: zlotowinfo
flash zwiesza winxp
http://forum.benchmark.pl/topic/28119-flash-player-zawiesza-mi-komputer/
wygl±da na podobny problem

dzi¶ pobrało autopdate flashplayera, zacz±ł się zwieszać
w każdej przegl±darce, więc odinstalowałem
¶ci±gałem najnowszego od producenta, to nie chciał się nawet zainstalować

wyszukałem na necie 10.2.x.x i ¶miga wszystko
o co w tym chodzi?

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2011-09-27 17:42:59
Autor: Vituniu
flash zwiesza winxp
wyszukałem na necie 10.2.x.x i ¶miga wszystko
o co w tym chodzi?

Zmien zasilacz...

EOT,
Vituniu.

Data: 2011-09-27 19:18:20
Autor: zlotowinfo
flash zwiesza winxp
Użytkownik "Vituniu" <vituniu@poczta.fm> napisał w wiadomo¶ci news:4e81ef16$0$3488$65785112news.neostrada.pl...
wyszukałem na necie 10.2.x.x i ¶miga wszystko
o co w tym chodzi?

Zmien zasilacz...

a kto¶ po za tym trolem :-/ co¶ wie?

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2011-09-27 22:17:18
Autor: sandman
flash zwiesza winxp
W dniu 27-09-2011 19:18, zlotowinfo pisze:
Użytkownik "Vituniu" <vituniu@poczta.fm> napisał w wiadomo¶ci
wyszukałem na necie 10.2.x.x i ¶miga wszystko
o co w tym chodzi?

Zmien zasilacz...

a kto¶ po za tym trolem :-/ co¶ wie?

za słaby zasilacz i należałoby go wymienić

--
sandman

Data: 2011-09-28 12:37:50
Autor: Piotr \"Charvel\" Majka
flash zwiesza winxp
W dniu 2011-09-27 19:18, zlotowinfo pisze:
Użytkownik "Vituniu" <vituniu@poczta.fm> napisał w wiadomo¶ci
wyszukałem na necie 10.2.x.x i ¶miga wszystko
o co w tym chodzi?

Zmien zasilacz...

a kto¶ po za tym trolem :-/ co¶ wie?

Trol jeste¶ Ty - naucz się pisać na wła¶ciwe grupy albo nic nie pisze skoro Cię to przerasta.

Data: 2011-09-27 21:09:57
Autor: Animka
flash zwiesza winxp
W dniu 2011-09-27 17:30, zlotowinfo pisze:
http://forum.benchmark.pl/topic/28119-flash-player-zawiesza-mi-komputer/
wyglÄ…da na podobny problem

dziś pobrało autopdate flashplayera, zaczął się zwieszać
w każdej przeglądarce, więc odinstalowałem
ściągałem najnowszego od producenta, to nie chciał się nawet zainstalować

wyszukałem na necie 10.2.x.x i śmiga wszystko
o co w tym chodzi?

NTG

Chodzi o to w tym wszystkim, że w moim komputerze wszystko śmiga i nawet chce się zainstalować. Zmień komputer.

--
animka

Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w okrucieństwie, ale przyjdzie czas, kiedy będzie traktował mordowanie zwierząt w ten sam sposób, w jaki obecnie traktuje zabijanie ludzi. Ten, kto nie szanuje i nie ceni życia, nie zasługuje na to, aby żyć".
Leonardo da Vinci

Data: 2011-09-28 12:34:00
Autor: Doxent
flash zwiesza winxp
wyszukałem na necie 10.2.x.x i ¶miga wszystko
o co w tym chodzi?

wył±cz wspomaganie sprzętowe w ustawieniach flash. Niewiele daje a tylko komputer przez to sporo więcej ci±gnie bo grafika podnosi zegary więc widoczny skok jest na 20W. Przy wył±czonym wspomaganiu sprzętowym nie widać różnic poboru pr±du może 1-2W nie więcej.

flash zwiesza winxp