fm bank - lokaty

Data: 2012-01-18 11:44:59
Autor: tygrysek
fm bank - lokaty
Czy FM Bank jest w miare wiarygodnym bankiem? Jak patrze na ich strone internetowa i na ostatnie wpisy na glownej stronie sprzed kilku miesiecy, to hmm.... Mam wrazenie, ze to maly sklepik a nie porzadny bank.

Czy po zalozeniu lokaty przez internet mam do niej dostep (znaczy dostaje jakis login i haslo i widze co sie dzieje z lokata, jak naliczaja sie odsetki itd)? Czy tez jedynie na koniec lokaty dostaje zwrot srodkow z odsetkami na konto, z ktorego zlecilem przelew na lokate?

Data: 2012-01-18 12:13:46
Autor: herdak
fm bank - lokaty
"tygrysek" <tygrysek@zoo.pl> skrev i meddelandet
[...]

Jest to jak najbardziej wiarygodny bank. Dostep do wgladu lokaty masz
równiez przez internet, o ile posiadasz ROR, który kosztuje 7 zl
miesiecznie. Jesli nie chcesz zakladac ROR, pozostaje Ci infolinia lub
placówki i pytanie tam o stan Twoich lokat. Po zakonczeniu lokat dostajesz
zwrot jak napisales wyzej.

Pozdrawiam, HBG

Data: 2012-01-18 14:10:49
Autor: PKL
fm bank - lokaty
Dnia 18.01.2012 tygrysek <tygrysek@zoo.pl> napisał/a:
[...]

Jak pamiętam, dostałem numer konta, przelałem, dostałem potwierdzenie,
po terminie zwrócili mi kasę powiększoną o odsetki.
Brak podglądu, chyba, że przez infolinie (nie sprawdzałem).

Pozdr
PK

Data: 2012-01-21 03:14:34
Autor: tygrysek
fm bank - lokaty

Jak pamiętam, dostałem numer konta, przelałem, dostałem potwierdzenie,
po terminie zwrócili mi kasę powiększoną o odsetki.
Brak podglądu, chyba, że przez infolinie (nie sprawdzałem).

czy to w ogole jest bank dzialajacy w oparciu o polska licencje bankowa? wiarygodny?

Data: 2012-01-21 07:34:37
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
fm bank - lokaty

"tygrysek" jfd725$8db$2@inews.gazeta.pl

[...]

Tak. (o ile można to nazywać licencjami)

: wiarygodny?

Nie. [ciekawe, po co mu jakaś wiarygodnść... mądry
człowiek nie ufa nikomu]

Jakby kogoś okradli, byłoby o tym głośno i na grupach, i być
może poza grupami. :) Ale to wcale nie oznacza, że są wiarygodni.
Jak im powierzysz swój szmal, zapewne odzyskasz go z odsetkami
zgodnie z umową, o ile nie będzie tragedii typu wojna domowa
czy mieszkaniowa lub rezydencyjna... ;) A jeśli nawet takowa
wojna by była -- inne banki też Ci nie oddadzą. :) Może nawet
w razie bijatyki ten bank odda szybciej niż inne. :)

Na pewno (przynajmniej na razie) to lepszy bank niż niżej wymienione:

 PeKaO, ING, Sygma, Getin...

Getin okradnie prawie na pewno. :) A jeśli już z jakiegoś powodu
nie zdoła okraść, to choćby oszuka. :) Lukas też kradł, mącił,
oszukiwał... PeKaO kiedyś dążył do przejmowania majątku swoich
co lepszych (i naiwniejszych) klientów. :) I chyba celował
w firmy telekomunikacyjne, do których o zgrozo ktoś i zaliczał
firmę, której byłem współwłaścicielem. Sygma to drobne złodziejaszki. :)
Natomiast ING to typowy, klasyczny przykład zła -- póki są (czy byli)
w potrzebie (gdy startowali jako Śląski -- gniecenie aferą akcyjną)
prosili o łaskę, o miłosierdzie, łasili się jak kot... A gdy stanęli
na nogi, skakali (czy raczej starali się skakać -- bo jednak kota
zawsze można strzepnąć silnym uderzeniem) do gardła!

Klasyczne zło jest podobne do cwanego kiciusia. Najpierw łasi
się, później pozwala się karmić, aż wreszcie skacze do gardła
i zagryza swego dobrodzieja, gdy ten zastanawia się nad sensem
dłuższego karmienia...

-=-

Może nie każdy kiciuś taki jest. Na przykład ja mam teraz takiego,
który mi nie skacze do mego gardła. :) Ale drapie, gdy nie chcę go
zabierać ze sobą w podróże... ;) Raz nawet zademonstrował swoją
przebiegłość -- gdy okazywałem niemrawość, pojechał sam, beze
mnie do Czech!!! No, ale koty tak mają -- są po prostu różne. :)
Ważne, że wrócił cały i zdrowy, choć z brzuszkiem, dzięki czemu
może być teraz dłużej na chodzie bez jedzenia. ;)

-=-

Jeśli chcesz bezproblemowy bank, to chyba mBank jest dobry -- do
czasu, gdy nie napotykasz na niespodziewanki. Ale że nie ma róży
bez dymu, czy jakoś podobnie -- gdy wszystko jest OK, regularne
odsetki niekoniecznie są wysokie a regularne prowizje
niekoniecznie są niskie.

Dla mnie dobrym do %% jest meritum. Tyle tylko, że interfejs WWW
chodzi bardzo powoli (w wypadku dobrych klientów) lub wcale. ;)
Ale poza tym -- OK. :)

Najuczciwszym jest chyba Polbank, ale bałagan tam straszny,
zwłaszcza obieg bezgotówkowy jest powalony. :) Kilka razy
usiłowali mnie oszukać, ale marnie im szło. Widać, że nie
w tym kierunku się szkolili... Amatorszczyzna w zestawieniu
z rasowymi, zawodowymi oszustami -- Getinem, ING, Sygmą, Lukasem czy PeKaO...

Najlepsze karty kredytowe daje chyba Citi. :)
A najsmaczniejsze (bo częste) wiśnie -- BZ WBK.

Zaś najspokojniej jest chyba w PKO BP SA.
To taki bank dla ciamajdowatych -- troszczący się o klientów lepiej
niż oni sami o siebie. Oczywiście za tę troskę coś sobie bankierzy
liczą, ale i do dobrze, bo co to za praca, za którą pracownik nie
bierze zapłaty?! To wyzysk, nieuczciwość...

-=-

IMO takiego czegoś jak niewypłacalność banku w Polsce nam nie grozi.
Co najwyżej jakieś drobne oszustwa typu nienależne pobranie opłaty.
Prawdziwe okantowanie nadejść może z innej strony. I raczej trudno
przed tym uchronić się. Europie teraz brakuje bilionów euro. Ktoś
musi spłacać, ktoś musi utrzymywać biednych... Kto? Bogaci! A że
teraz i Włosi są biedni, i Portugalczycy, i Hiszpanie, i Grecy,
a nawet Francuzi i Niemcy są biedni ;) a Polacy są bogaci, ;)
więc chyba słusznie uczynią wszyscy Europejczycy, sięgając po
nasze dobra -- niepierwszy już raz w historii Europy. :)

Na razie płacimy na przykład wysokimi cenami paliwa.
Mnie te ceny dobijają! Weźmy wczorajszy dzień -- chcę
zaparkować w (a jakże!) parku, aby połazić, pobiegać...
A tu pełno samochodów stoi!! W środku dnia!!! Zamiast
jechać samochodami do pracy -- Polacy pozostawiają je
na parkingach!!! Jak tak można?! Co?! -- nie wiedzą, że
ja chcę tam zaparkować? No i w ogóle wszystko się plącze,
bo w najgorszym szczycie :) prawie nie ma samochodów...
I człowiek myśli, że jest noc lub późny wieczór...
A że jest jasno -- myśli, że jest środek lata, nie zimy...
Albo że cofnął czas o 25 lat, kiedy było luźno na drogach...

Płacimy ujemnym przyrostem naturalnym. Ludzie żenią się
i wychodzą za mąż, bo 20 lat temu by dobrobyt, ale nie
chcę mieć dzieci, bo nie chcą patrzeć na ich nędzę. Jak
nie z głodu będą marły pociechy, to z braku opieki
lekarskiej czy z braku leków, z braku dobrych szkół,
braku mieszkań itd...

Nie chcą, aby ich dzieci były trute brakiem kominów czy
leczone wersjami trialowymi, gdy na każde badanie (na przykład
tomografię czy rezonans magnetyczny) trzeba czekać wiele miesięcy...

Co do banków -- ponoć mamy kupować te, które kiedyś sprzedaliśmy.
Tyle, że sprzedaliśmy je w czasie, gdy zarabialiśmy po $ 2000 na
łebka rocznie a kupować będziemy jako najbogatsi w Europie,
a może i na świecie, bo Hamerykańce też ponoć biedują. :)

Sprzedaliśmy bardzo tanio, opłacając pozyskanymi tą drogą
pieniędzmi (; ciężką pracę ;) tych, którzy sprzedawali, :)
a kupimy drogo, płacąc hojnie, jako rzekomi milionerzy -- na
przykład zwiększonym VATem dziecięcych ubranek czy wysoką akcyzą paliwową...

-=-

Ponoć my i Węgrzy mamy być ukarani za zbrodnie wojenne.
My za to, że z obojętnością patrzyliśmy na holocaust,
a Węgrzy za to, że uczestniczyli ochoczo w tymże Holocauście.
Ja niestety nie mam zdjęć przedstawiających mnie z brodą...
Tak więc porzuciłem swoją nadzieję. ;) Mogę co najwyżej obciąć
coś sobie -- ale czy to pomoże? ;)

Data: 2012-01-21 20:21:19
Autor: Waldek
fm bank - lokaty

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:jfdmr3$6gv$1inews.gazeta.pl...

Najlepsze karty kredytowe daje chyba Citi. :)

pomijajac te niektore dozywotnio bez oplat za wznowienie
to w czym sa najlepsze ?

A najsmaczniejsze (bo częste) wiśnie -- BZ WBK.
A ostatnio jeszcze gwiazdorskie :]
teraz padlo na straznika teksasu ;)

Zaś najspokojniej jest chyba w PKO BP SA.

Moze dla klientow, ale ztcw niekoniecznie pracownikow ;)

Płacimy ujemnym przyrostem naturalnym. Ludzie żenią się
i wychodzą za mąż, bo 20 lat temu by dobrobyt, ale nie
chcę mieć dzieci, bo nie chcą patrzeć na ich nędzę.

nalezysz do zwolennikow dodatkowego opodatkowania singli ?
sie to ongis nazywalo "bykowe" ? czy jakos tak ?

Tak więc porzuciłem swoją nadzieję. ;) Mogę co najwyżej obciąć
coś sobie -- ale czy to pomoże? ;)

albo wyciac i sprzedac na rynku wtornym - np. nerke :]

Pozdro

Data: 2012-01-22 06:09:45
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
fm bank - lokaty

Informuję o tym, że w nawiasach kwadratowych zapisuję swoje
myśli -- nie wolno tego czytać!!! Za czytanie tego rodzaju
(czyli nienależnych) treści grozi w Polsce kara pozbawienia
wolności do lat dwóch. :)

"Waldek" jff37g$il$1@node2.news.atman.pl

Najlepsze karty kredytowe daje chyba Citi. :)

pomijajac te niektore dozywotnio bez oplat za wznowienie
to w czym sa najlepsze ?

W opłacaniu periodycznych rachunków.

A najsmaczniejsze (bo częste) wiśnie -- BZ WBK.

A ostatnio jeszcze gwiazdorskie :]
teraz padlo na straznika teksasu ;)

TZN.?

Płacimy ujemnym przyrostem naturalnym. Ludzie żenią się
+> i wychodzą za mąż, bo 20 lat temu był dobrobyt, ale nie
chcę mieć dzieci, bo nie chcą patrzeć na ich nędzę.

nalezysz do zwolennikow dodatkowego opodatkowania singli ?

Tak -- ujemnym podatkiem. :)

sie to ongis nazywalo "bykowe" ? czy jakos tak ?

Bardzo dobre określenie -- w kraju Jana Pawła II, gdzie traktowano
ludzi jak bydło i gdzie przyprowadzano kobietę mężczyźnie jak krowę
bykowi. :)

   "Eneuel Leszek Ciszewski" jf99d8$l23$1@inews.gazeta.pl

   >   [mnie biskupi izolują od młodych dziewic;
   >   podsyłają mi natomiast rżnięte przez nich
   >   głupie dziewczyny, które zanim zetrą ze swych
   +   ślicznych oczu spermę tychże duchownych, płacząc o swej
   >   trudnej sytuacji (ja w tych trudnościach skakałbym
   >   z radości, uważając, że to żadne trudności, bo ja
   >   żyłem w znacznie trudniejszych warunkach) proszą
   >   mnie o to, abym się z nimi żenił]

Tak więc porzuciłem swoją nadzieję. ;) Mogę co najwyżej obciąć
coś sobie -- ale czy to pomoże? ;)

albo wyciac i sprzedac na rynku wtornym - np. nerke :]

Żydzi maja wycięte nerki? A ja tyle lat żyłem, myśląc, że obrzezanie to coś innego...

Data: 2012-01-22 22:56:56
Autor: Waldek
fm bank - lokaty

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:jfg60d$bpj$1inews.gazeta.pl...

Najlepsze karty kredytowe daje chyba Citi. :)

pomijajac te niektore dozywotnio bez oplat za wznowienie
to w czym sa najlepsze ?

W opłacaniu periodycznych rachunków.

I to jest chyba jedyna warta uwagi opcja
ale pod warunkiem zwolnienia z oplaty miesiecznej badz rocznej

*********

Żydzi maja wycięte nerki? A ja tyle lat żyłem, myśląc, że obrzezanie to coś innego...
Zydzi nie maja monopolu na brak napletka, chyba tez duza czesc muzulmanow

Data: 2012-01-23 13:58:28
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
fm bank - lokaty

"Waldek" jfi0n8$2cb$1@node2.news.atman.pl

W opłacaniu periodycznych rachunków.

I to jest chyba jedyna warta uwagi opcja
ale pod warunkiem zwolnienia z oplaty miesiecznej badz rocznej

Ja na razie nie płaciłem. Odwrotnie -- dostałem od Citi chyba 150 wiśni.
Matka zapłaciła 30 złotych -- za wydanie nowego plastyku w miejsce
ukradzionego. Mogła zrezygnować z karty i poprosić o nową -- co było
za free, ale jakoś wybrała taką drogę.

Kartę ukradziono jej (żeby było śmieszniej) w Biedronce, w której
kart nie honorują. ZTCP można było zatrzymać złodzieja, ale
Biedronkowy ochroniarz nie zamierzał tego uczynić.

Ja (za swoją niewiarę w chamstwo Biedronkowego ochroniarza?) zapłaciłem
także stratą. Jakiś czas później Biedronkowy sprzedawca okradł mnie -- kamera
to zanotowała, ale choć odszukano zapis (byłem uparty? -- wytrwały?) nie tylko
nie zwrócono mi pieniędzy, ale nawet nie pokazano mi tego zapisu. Tłumaczono mi,
że klientom nie wolno wchodzić na zaplecze. :) O tyle śmieszne i głupie było to
tłumaczenie, że na tymże zapleczu wypisywano mi nieraz faktury w mojej obecności.
I w tej Biedronce wypisywano mi faktury, gdy byłem na zapleczu, i w innych
Biedronkach także wchodziłem na zaplecze, aby otrzymać fakturę.

Nawet trudno było ustalić, w jakich godzinach pracuje ten, kto mnie
(wg mnie) okradł. Były trudności w rozmawianiu o tym w ogóle.

Żydzi maja wycięte nerki? A ja tyle lat żyłem, myśląc, że obrzezanie to coś innego...

Zydzi nie maja monopolu na brak napletka,

To prawda -- dlatego piszę, że mogę sobie obciąć, ale nie wiem, czy to pomoże. ;)

chyba tez duza czesc muzulmanow

Być może. Muzułmanie (z Afryki) chyba wolą ,,kastrować'' córki,
nie synów, ale synów też obrzezują. Gdy uczyłem się w podstawówce,
mówiono nam o tych okaleczeniach dziewcząt afrykańskich. Niedawno
oglądałem film o modelce z Somalii, której pozbawiono łechtaczki,
gdy była małą dziewczynką.

Ponoć zwyczaj znęcania się nad własnymi córkami wleczony jest
z Afryki do Europy.

-=-

BTW -- jako dziecko miałem masę reklamówek z Kenii.
(ze Szwecji, z Hasselblada -- też) I pamiętałem o tym,
że wiedziałem wówczas to, iż ani do Szwecji, ani (tym
bardziej?) do Kenii nigdy nie pojadę. I (jak na razie)
mam rację. ;) Kenia sąsiaduje z Somalią.

Data: 2012-01-19 04:21:03
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
fm bank - lokaty

"tygrysek" jf67ra$efs$1@inews.gazeta.pl

Czy po zalozeniu lokaty przez internet mam do niej dostep (znaczy

Ja miałem. Dziś logowałem się -- za tydzień nadal byłem zalogowany. :)

Data: 2012-01-21 03:13:56
Autor: tygrysek
fm bank - lokaty

"tygrysek" jf67ra$efs$1@inews.gazeta.pl

Czy po zalozeniu lokaty przez internet mam do niej dostep (znaczy

Ja miałem. Dziś logowałem się -- za tydzień nadal byłem zalogowany. :)

jak to rozumiec?

Data: 2012-01-21 06:33:23
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
fm bank - lokaty

"tygrysek" jfd70v$8db$1@inews.gazeta.pl

Czy po zalozeniu lokaty przez internet mam do niej dostep (znaczy

Ja miałem. Dziś logowałem się -- za tydzień nadal byłem zalogowany. :)

: jak to rozumiec?

Jest tu jakiś tłumacz? Bo człowiek nie rozumie polskiego języka...
Zwykle sesja [nieegzaminacyjna?] wygasa po jakimś czasie samoistnie,
gdy nie ma odświeżania, czy innego ruchu -- aktywności jusera. Ta zaś
sesja najwyraźniej była na jakieś paliwo długowieczne, bo nie gasła...
Może ktoś dorzucał drew do tego ognia, może dolewał oliwy?... Tak czy
siak sesja po tygodniach nadal płonęła pełnym ogniem -- nie wygasała...
Dopiero wylogowanie dawało kres temu ogniowi sesyjnemu...

Data: 2012-01-21 13:41:15
Autor: tygrysek
fm bank - lokaty

Może ktoś dorzucał drew do tego ognia, może dolewał oliwy?... Tak czy
siak sesja po tygodniach nadal płonęła pełnym ogniem -- nie wygasała...
Dopiero wylogowanie dawało kres temu ogniowi sesyjnemu...

Dobrze wiedziec, ze maja takie bledy w systemie...

Data: 2012-01-22 06:10:21
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
fm bank - lokaty

"tygrysek" jfebp6$som$1@inews.gazeta.pl

[...]

Może to już naprawili -- ja miałem tam konto na samym początku
ich bankowej dziłalności, rok czy dwa lata temu.

fm bank - lokaty