fm bank - lokaty

Data: 2012-01-18 12:13:46
Autor: herdak
fm bank - lokaty
"tygrysek" <tygrysek@zoo.pl> skrev i meddelandet
news:jf67ra$efs$1inews.gazeta.pl...
Czy FM Bank jest w miare wiarygodnym bankiem? Jak patrze na ich strone
internetowa i na ostatnie wpisy na glownej stronie sprzed kilku miesiecy,
to hmm.... Mam wrazenie, ze to maly sklepik a nie porzadny bank.

Czy po zalozeniu lokaty przez internet mam do niej dostep (znaczy dostaje
jakis login i haslo i widze co sie dzieje z lokata, jak naliczaja sie
odsetki itd)? Czy tez jedynie na koniec lokaty dostaje zwrot srodkow z
odsetkami na konto, z ktorego zlecilem przelew na lokate?

Jest to jak najbardziej wiarygodny bank. Dostep do wgladu lokaty masz
równiez przez internet, o ile posiadasz ROR, który kosztuje 7 zl
miesiecznie. Jesli nie chcesz zakladac ROR, pozostaje Ci infolinia lub
placówki i pytanie tam o stan Twoich lokat. Po zakonczeniu lokat dostajesz
zwrot jak napisales wyzej.

Pozdrawiam, HBG

fm bank - lokaty