focus I - na co zwrocic uwage

Data: 2013-01-18 15:57:51
Autor: Barti
focus I - na co zwrocic uwage
Witam,

moze ktos z Was uzywa to autko. Przymierzam się do zakupu kombi - Ford Focus I generacji. Rocznik 2002-2003. Czy mozecie sie podzielic uwagami na co zwrocic szczegolna uwage przy tym modelu? Jakies szczegolne usterki charakterystyczne dla tego wozidla? Jak samochod sprawuje sie po przekroczeniu 200k km? Jak wyglada odpornosc Fordów z tamtych lat na rdze i uplyw czasu i kilometrow?

z gory dziekuje za podpowiedzi i sugestie
Barti

P.S. A moze mielibyscie jakies sugestie odnosnie kombi do 10k zl.

Data: 2013-01-18 16:47:12
Autor: Barti
focus I - na co zwrocic uwage
W dniu 2013-01-18 15:57, Barti pisze:> Witam,

> moze ktos z Was uzywa to autko. Przymierzam siÄ™ do zakupu kombi - Ford
> Focus I generacji. Rocznik 2002-2003.

w benzynie.

Alternatywnie myslalem o Lagunie II tez w benzynie.

Data: 2013-01-18 11:17:54
Autor: Rafał \"SP\" Gil
focus I - na co zwrocic uwage
W dniu 2013-01-18 16:47, Barti pisze:

> [...]
 > Focus I generacji. Rocznik 2002-2003.
w benzynie.
Alternatywnie myslalem o Lagunie II tez w benzynie.

A nie myślałeś o baleronie w budyniu na golasie ? Powinieneś się zmieścić w podobnej cenie,

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

Data: 2013-01-18 18:30:20
Autor: Cavallino
focus I - na co zwrocic uwage

Użytkownik "Barti" <bartekWYTNIJ.TO@software.com.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:50f96e80$0$1296$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
> Focus I generacji. Rocznik 2002-2003.

w benzynie.

Alternatywnie myslalem o Lagunie II tez w benzynie.

Musisz znaleźć dużą beczkę, żeby samochód w benzynie zanurzyć.

Data: 2013-01-18 18:58:22
Autor: Myjk
focus I - na co zwrocic uwage
Fri, 18 Jan 2013 16:47:12 +0100, Barti
w benzynie.
tez w benzynie.

Slogan znasz, z pewnością się z jakimś uczciwym handlarzem dogadasz. :P

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-01-21 10:13:08
Autor: Barti
focus I - na co zwrocic uwage
W dniu 2013-01-18 20:49, scobowski pisze:
[...]

Ta, wlasnie w sobote ogladalem Focusa, jak sie okazalo od handlarza, ktory byl wielce oburzony ze chcialem sie targowac o cene. Na koniec sie obrazil ;)

A co do trzymania focusa w benzynie. Moze by to choc troche ustrzeglo go przed rdza :)

Data: 2013-01-18 21:16:24
Autor: twardziejszy
focus I - na co zwrocic uwage
On 18.01.2013 16:47, Barti wrote:
W dniu 2013-01-18 15:57, Barti pisze:> Witam,

 > moze ktos z Was uzywa to autko. Przymierzam siÄ™ do zakupu kombi - Ford
 > Focus I generacji. Rocznik 2002-2003.

w benzynie.

obczaj dokładnie świece żarowe
http://www.autocentrum.pl/autorentgen/ford/focus/i/

--
siła!

Data: 2013-01-18 22:48:21
Autor: nazgul
focus I - na co zwrocic uwage
W dniu 2013-01-18 21:16, twardziejszy pisze:
> [...]
W dniu 2013-01-18 15:57, Barti pisze:> Witam,

 > moze ktos z Was uzywa to autko. Przymierzam siÄ™ do zakupu kombi - Ford

tak, szczególnie
trzymane w benzynie

Data: 2013-01-19 01:39:00
Autor: Tomasz Pyra
focus I - na co zwrocic uwage
Dnia Fri, 18 Jan 2013 21:16:24 +0100, twardziejszy napisa³(a):

> [...]
W dniu 2013-01-18 15:57, Barti pisze:> Witam,

 > moze ktos z Was uzywa to autko. Przymierzam siê do zakupu kombi - Ford

obczaj dok³adnie ¶wiece ¿arowe

Koniecznie, zw³aszcza ¿e nowa to z 50z³ mo¿e kosztowaæ :)

Data: 2013-01-18 22:37:45
Autor: zdan
focus I - na co zwrocic uwage
[...]

Rdzę to auto bardzo lubi. Miało 4 lata i już rdzewiało.
W wieku 10 lat już będzie musiało być dość dobrze nadżarte.

Nie wiem, jak się sprawuje po przekroczeniu 200 kkm, bo sprzedałem
wcześniej, ponieważ co chwilę coś się psuło i miałem dość.
Części są drogie, brakuje zamienników, a nawet jak są,
to niewiele tańsze od oryginałów.

Szczególne usterki? Szczególnie lubi się psuć wszystko.
Nawet miska olejowa u mnie potrafiła zardzewieć!

Piotr Zdankiewicz

Data: 2013-01-19 20:23:51
Autor: UnclePete
focus I - na co zwrocic uwage
[...]

Musiałeś mieć jakiegoś wyjątkowego pecha. Mam Focusa z 1999 r. (czyli już prawie 14-latka), zero rdzy poza jednym purchlem na błotniku, gdzie kiedyś był uderzony. Psują się od czasu do czasu drobiazgi w rodzaju łącznika stabilizatora albo siłownika tylnej klapy (zamiennik 35 zł) czy uszczelki termostatu. Zamienników w bród, w tym tanich (ale z jakością tych tańszych bywa różnie). Tani oryginalny olej. Podobno faktycznie trafiały się rdzewiejące na potęgę, ale osobiście nie widziałem ani jednego.

Piotr

Data: 2013-01-19 22:15:49
Autor: nazgul
focus I - na co zwrocic uwage
W dniu 2013-01-19 20:23, UnclePete pisze:
[...]

bo przedpiÅ›ca patrzyÅ‚ z perspektywy samochodu 4 letniego (nowść i niedoróby)  a Ty z perspektywy starego 14 - sporo zamienników i to tanich.

Data: 2013-01-19 23:43:09
Autor: UnclePete
focus I - na co zwrocic uwage
bo przedpiśca patrzył z perspektywy samochodu 4 letniego (nowść i
niedoróby)  a Ty z perspektywy starego 14 - sporo zamienników i to tanich.

Tyle że mój, w odróżnieniu od jego, nie rdzewieje (czyli kiedy miał 4 lata, też nie rdzewał). A o zamiennikach to też nie ja zacząłem :)

Piotr

Data: 2013-01-19 23:08:27
Autor: Jawi
focus I - na co zwrocic uwage
W dniu 2013-01-18 22:37, zdan pisze:
Rdzę to auto bardzo lubi. Miało 4 lata i już rdzewiało.
W wieku 10 lat już będzie musiało być dość dobrze nadżarte.

Nie wiem jakie roczniki, ale to prawda.
Znajomy chyba rocznik około 2000 - wymienił po 2 latach tylną klapę w kombi, po roku znowu przednie drzwi, a po kolejnym roku znowu klapa.
Kiedyś mi się podobały, chciałem kupić takiego, ale właśnie znajomy mi odradził i pokazał naocznie jakie to fajne autko.

Data: 2013-01-21 10:17:06
Autor: Barti
focus I - na co zwrocic uwage
W dniu 2013-01-18 22:37, zdan pisze:

Rdzę to auto bardzo lubi. Miało 4 lata i już rdzewiało.
W wieku 10 lat już będzie musiało być dość dobrze nadżarte.

Sztuka ktora akurat ogladalem miala ogniska rdzy zarowno na blotnikach jak i na drzwiach. Znajomy jezdzacy focusem tez ma ten sam problem. Takze wydaje mi sie  ze wyjatkiem sa raczej te nierdzewiejace.

Data: 2013-01-21 10:20:19
Autor: Barti
focus I - na co zwrocic uwage
W dniu 2013-01-18 15:57, Barti pisze:
Witam,

P.S. A moze mielibyscie jakies sugestie odnosnie kombi do 10k zl.

To skoro juz rozprawilismy sie z Focusem i ew. kwestia maczania go w benzynie, to moze przejdziemy do ostatniego punktu programu. Luznej dyskusji nt. kombi do 10 tys. zl. Co moglibyscie polecic oprocz Focusa.

pzdr
Barti

Data: 2013-01-21 10:33:50
Autor: Marek W³odarz
focus I - na co zwrocic uwage
W artykule <50fd0853$0$26693$65785112@news.neostrada.pl>
Barti napisa³(a):

[...]

Mo¿e Fabiê? Synowa je¼dzi, zadowolona jest, rdzy nie widaæ (6 lat ma,
znaczy Fabia, nie synowa...). Z tym, ¿e jednak wiêcej ni¿ 10 tys.
kosztowa³a...

Pozdrawiam,
Marek W.
--
Suma inteligencji ludzko¶ci jest sta³a. Tylko ludzi jest coraz wiêcej.

Data: 2013-01-21 11:32:17
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
focus I - na co zwrocic uwage
W dniu 2013-01-21 10:20, Barti pisze:
[...]

Ja bym polecił dołożyć i kupić 307 Break/SW jeśli musi to być kompakt kombi. Jedni jeżdżą bezawaryjnie, inni narzekają na masę irytujących pierdółek (głównie elektronicznych). Ale jedno jest pewne - ani silniki (pomijając benzynowe 1.4 i ogólne problemy z filtrem cząstek stałych w dieslach), ani buda nie sprawiają problemów. Rdzewieć to nie chce (chyba, że bite).

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2013-01-21 12:34:16
Autor: Barti
focus I - na co zwrocic uwage

Ja bym polecił dołożyć i kupić 307 Break/SW jeśli musi to być kompakt
kombi.

Szukalem, szukalem. Ale niestety 10k to gorna granica juz i tak naciagnieta.

Data: 2013-01-21 15:06:11
Autor: Kamil 'Model'
focus I - na co zwrocic uwage
W dniu 2013-01-21 12:34, Barti pisze:

Ja bym poleci³ do³o¿yæ i kupiæ 307 Break/SW je¶li musi to byæ kompakt
kombi.

Szukalem, szukalem. Ale niestety 10k to gorna granica juz i tak
naciagnieta.

Kombi powinno siê daæ znale¼æ do 10kPLN z pocz±tku produkcji. SW bêdzie dro¿sze. Jak w lato szuka³em autka dla ¿onki to w 3city w salonie Renaulta s³abo 307 kombi 2.0HDI zostawione w rozliczeniu za 11000PLN (do zbicia cena by³a na spokojnie o 1kPLN, by³o parê rzeczy do zrobienia). Ale, ¿e auto by³o za du¿e dla ¯ony to nie kupi³em. Sam mam 307SW 2,0HDI i nie narzekam. Brak jakichkolwiek awarii (mam go od roku, 15kPLN zrobione od tego czasu).

Data: 2013-01-21 22:17:52
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
focus I - na co zwrocic uwage
[...]

No to masz kasę na 306-tkę. Powinieneś znaleźć egzemplarz z końca produkcji (kombi chyba do 2002r robili). Też przyjemne, nierdzewiejące, mało awaryjne auto. Tylko sprawdź tylną belkę, bo jeśli zaniedbana, to parę setek poleci na remont.

Data: 2013-01-23 12:57:54
Autor: Kamil 'Model'
focus I - na co zwrocic uwage
[...]

No to masz kasê na 306-tkê. Powiniene¶ znale¼æ egzemplarz z koñca
produkcji (kombi chyba do 2002r robili). Te¿ przyjemne, nierdzewiej±ce,
ma³o awaryjne auto. Tylko sprawd¼ tyln± belkê, bo je¶li zaniedbana, to
parê setek poleci na remont.

porz±dna regeneracja 700PLN... Wiêc nie jest to tragedia...

W tym bud¿ecie mo¿na siê jeszcze za³apaæ na Xsarê Kombi. Te¿ fajne autko...

focus I - na co zwrocic uwage