focus II Czy istnieje opcja podmianki radia na jakieś normalne z oryg ?

Data: 2009-08-26 21:23:44
Autor: Rafał \"SP\" Gil
focus II Czy istnieje opcja podmianki radia na jakieś normalne z oryg ?
  Jak w temacie - czy istnieje możliwość podmianki radia oryg (nie odtwarza mp3) na cokolwiek innego ? Standardowa procedura ? Wydłubać i wstawić coś innego z kieszenią(obowiązkowo) czy też lepiej se dupa nie zawracać i użyć transmitera fm ? (słuchacz audiofilem nie jest, zależy tylko na większej pojemności nośnika muzyki ponad audio cd)

Data: 2009-08-26 22:20:46
Autor: Michal
[...]

a moze jakis xcarlink ?
http://www.xcarlink.com/show_info.asp?product_id=350

Data: 2009-08-26 23:04:07
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Michal pisze:
[...]

Piwo mu! Dobrze gada!

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] Czarna Laguna kombi - oklejona.

Data: 2009-08-26 22:32:51
Autor: Tomasz Pyra
Rafał "SP" Gil pisze:
[...]

A nie ma tam jakiegoś dodatkowego wejścia?
Np. na zestaw głośnomówiący.

Może lepiej będzie wyprowadzić przewód do kabiny i podłączać odtwarza mp3?

Data: 2009-08-26 23:13:57
Autor: R2r
Rafał "SP" Gil pisze:
[...]
Kolega Myjk ma pewne rozwiązanie (nie wiem czy dla Focusa akurat jest), które np. w Lagunie sprawdza się całkiem całkiem i nie wymaga ruszania oryginalnego radia - chodzi o tzw. emulator zmieniarki CD. Ja tam jestem z tego zadowolony. Na jednej karcie SD 2GB kosztującej obecnie ok. 20 zł można zmieścić całą dyskografię nawet bardzo płodnego wykonawcy. :-)

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2009-08-26 22:31:34
Autor: Viking

"R2r" <bezspamux@marsoft.net.pl> wrote in message news:h7495k$dk3$1nemesis.news.neostrada.pl...
Rafał "SP" Gil pisze:
[...]

dyskografia metaliki to jakies 4GB :P

V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 14408

Data: 2009-08-27 00:08:52
Autor: AA
focus II Czy istnieje opcja pod mianki radia na jakieś normalne z oryg ?
dyskografia metaliki to jakies 4GB :P

Nadal wychodzi po 1GB na lebka :)

AA

focus II Czy istnieje opcja podmianki radia na jakieś normalne z oryg ?