focus mk2 1600 benzyna - warto?

Data: 2010-03-15 14:12:38
Autor: P.
focus mk2 1600 benzyna - warto?
Witam
 Co s±dzicie o silniku 1.6 100 lub 115 KM (benzyna) focusa (mk2) - czy to bardzo paliwożerne jednostki? Jak spisuj± się w mie¶cie?

pozdr.
P.

Data: 2010-03-15 14:35:45
Autor: MZ
W dniu 2010-03-15 14:12, P. pisze:
Witam
 Co s±dzicie o silniku 1.6 100 lub 115 KM (benzyna) focusa (mk2) - czy to bardzo paliwożerne jednostki? Jak spisuj± się w mie¶cie?
100KM to zdecydowanie za mało jak na t± budę. Spalanie po DC (duuuużo
korków) w granicach 10.5-11.5l (zależnie czy bardzo zimno czy bardzo
gor±co i klima działa). Sama klima (bardzo wydajna) powoduje wyraĽnie
odczuwalny spadek mocy. Długie biegi robi± swoje. Albo kręcisz do 4-5k
obrotów albo ruszasz jak nie przymierzaj±c kapelusz w Skodzie:) To też
wpływa na spalanie. Autko jako takie bardzo fajne, wygodne i dobrze się
prowadzi, ale szukaj większego silnika. Na trasie da się zej¶ć do 7l/100
km, ale na miasto zdecydowanie odradzam. Żeby nie było że jeżdżę i
narzekam: to moje służbowe auto, więc spalanie to dla mnie statystyka
póki co, a innych zalet ma sporo. Prywatnie jednak pu¶ciłby mnie z torbami.
--
MZ

Data: 2010-03-15 15:14:22
Autor: szerszen
focus mk2 1600 benzyna - warto?

Użytkownik "MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hnld3j$5p2$1news.onet.pl...

korków) w granicach 10.5-11.5l (zależnie czy bardzo zimno czy bardzo
gor±co i klima działa).

wyjmij cegle z buta, tyle to pala 2.0, no chyba ze jezdzisz non stop w korkach, lub na bardzo krotkich odcinkach ciagle na ssaniu

Data: 2010-03-15 19:50:31
Autor: MZ
W dniu 2010-03-15 15:14, szerszen pisze:

wyjmij cegle z buta, tyle to pala 2.0, no chyba ze jezdzisz non stop w
korkach, lub na bardzo krotkich odcinkach ciagle na ssaniu

Napisałem wyraĽnie - DC. Stała trasa około 20km (Mokotów-Wola) w jedn±
stronę + czasami jakie¶ dodatki po klientach. Dziennie wychodzi około
40-70 km. Komputer tyle pokazuje i nie chce pokazać mniej i trzeba to
uczciwie wzi±ć na klatę. Zreszt± większo¶ć moich kolegów (mamy flotę
Focusów w firmie) ma podobne wyniki więc co¶ chyba jest na rzeczy.
Poprzedni model Focus I 1.6 palił mi na tej trasie między 8 i 9l, więc
niestety czuć że nowa Foka jest doci±żona.
--
MZ

Data: 2010-03-16 07:36:31
Autor: szerszen
focus mk2 1600 benzyna - warto?

Użytkownik "MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hnlvhn$smj$1news.onet.pl...

Poprzedni model Focus I 1.6 palił mi na tej trasie między 8 i 9l, więc
niestety czuć że nowa Foka jest doci±żona.

chyba ze tak, ja latam wlasnie jedynka, nie przypuszczalem ze bdzie taka roznica i d tego na minus

Data: 2010-03-15 15:18:36
Autor: szerszen
focus mk2 1600 benzyna - warto?

Użytkownik "P." <grupydyskusyjne@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hnlboa$1p7$1news.onet.pl...

Co s±dzicie o silniku 1.6 100 lub 115 KM (benzyna) focusa (mk2) - czy to bardzo paliwożerne jednostki? Jak spisuj± się w mie¶cie?

miasto miastu nierowne

wszystko zalezy od tego jak dlugie odcinki pokonujesz jednorazowo, jak duzo stoisz w korkach itd

generalnie jesli odcinki rozsadne i ilosci korkow tez, to w okolicach 9 powinienes sie zmiescie, w wakacje, jak cieplej, i ruch troche mniejszy, mozna zejsc do 8, zima blizej 10

w trasie mozna zejsc ponizej 7, mi udalo sie na trasie warszawa-lubin-warszawa, 4 dorosle osoby w srodku zejsc do 6,3

nie jest to rakieta, ale tez nie jest zolw

Data: 2010-03-15 16:59:09
Autor: Michał \"HoMMeR\" Paszek
focus mk2 1600 benzyna - warto?
W dniu 2010-03-15 14:12, P. pisze:
Witam
  Co sďż˝dzicie o silniku 1.6 100 lub 115 KM (benzyna) focusa (mk2) - czy to
bardzo paliwo�erne jednostki? Jak spisuj� si� w mie�cie?

pozdr.
P.

Tendencyjnie:
http://tnij.org/f6xw

HINT: Moje spostrzezenia po 700km trasie Focusem MK2 1.6 2007r

--
Michał "HoMMeR" Paszek
hydrokomfort by Citroen BX 14TGE

Data: 2010-03-15 19:41:37
Autor: MZ
W dniu 2010-03-15 16:59, "Michał \"HoMMeR\" Paszek" pisze:
Tendencyjnie:
http://tnij.org/f6xw

HINT: Moje spostrzezenia po 700km trasie Focusem MK2 1.6 2007r

Bardzo tendencyjne. Akurat do większości rzeczy (regulacja fotela,
widoczność w lusterkach, zawieszeniu i wyposażeniu) w ogóle się nie ma
jak przyczepić. To miękkie, rodzinne auto z dużą ilością miejsca i
bardzo przyzwoitą ergonomią. Z silnikiem 2.0 powinno być całkiem
przyjemne. Zastanawiam się jak widziałeś zagłówki z tyłu w lusterku, bo
jeśli nie ma pasażerów to się je po prostu wsuwa w oparcia tylnej
kanapy. No ale jak ktoś się chce postarać to i w drewnianym kościele
cegłą dostanie:)
--
MZ

Data: 2010-03-15 21:26:05
Autor: Michał \"HoMMeR\" Paszek
W dniu 2010-03-15 19:41, MZ pisze:
[...]

Opisane w calym watku. Co do zaglowkow - mam w Cytrynie i jesli juz spojrze w lusterko wewnetrzne, to te zaglowki w ogole mi nie przeszkadzaja, choc chowane nie sa. O wygodzie nie bede dyskutowal, jezdzilem wygodniejszymi autami, a teraz odczucie mam wypaczone przez hydropneumatyka.