fogarasze - gps

Data: 2009-04-26 20:32:57
Autor: Grzegorz Krawczyk
fogarasze - gps
Witam wszystkich

Czy ma ktoś z Was punkty schronisk i/lub trasy szlaków z Fogaraszy w Rumunii?
Interesowało by mnie całe pasmo.
Ewentualnie wszystko co by się przydało na taki wyjazd. Zdatne do wczytania do Garmina.

--
__
Pozdrawiam

Data: 2009-04-26 21:38:49
Autor: Franz
fogarasze - gps
Użytkownik "Grzegorz Krawczyk"

Wejdź na http://alpinet.org/main/poteci/gps_ro_t_informatii-gps_zonaid_16.html - masz tam spory wybór.
--
Pozdrawiam,
Franz

Data: 2009-04-26 22:39:53
Autor: Grzegorz Krawczyk
fogarasze - gps
Czy ma ktoś z Was punkty ...

Wejdź na http://alpinet.org/main/poteci/gps_ro_t_informatii-gps_zonaid_16.html - masz tam spory wybór.

Dzięki serdeczne. Jeszcze nie przeglądnąłem całości ale to jest chyba wszystko co mi potrzebne.

__
Pozdrawiam
Grzegorz Krawczyk

fogarasze - gps