Data: 2011-11-06 14:40:21 | |
Autor: The_EaGle | |
ford focus mk2 | |
W dniu 2011-11-06 08:26, icek2 pisze:
Witam, Zobaczysz zasadniczą różnice na trasie. Kiedy będziesz chciał wyprzedzić tira to w 90KM tdci kończą się możliwości bardzo szybko. Po za tym silnik 1.6 tdci jest generalnie bardziej upierdliwy w użytkowaniu/serwisowaniu niż 1.8 tdci który po wszelkich chorobach wieku dziecięcego to najbardziej niezawodny silnik w fordzie. Ja w focusie I gen 1.8 tdci od nowości zrobiłem pod 300tys km i zero problemów a oleju nie chciał brać. Teraz jeździ dalej u znajomego. ale mam pytanie Jeśli mnie pamięć nie myli to silnik z bezpośrednim wtryskiem a wiec się nie da założyć LPG. Zwykły 1.6 100KM to prędzej da się LPG ale tam jest plastikowy kolektor i generalnie średnio to się nadaje na LPG chyba że z sekwencyjnym wtryskiem gazu. -- Pozdrawiam Rafał |
|
Data: 2011-11-06 15:07:36 | |
Autor: kkk | |
ford focus mk2 | |
On 6 Lis, 14:40, The_EaGle <the...@poczta.onet.pl> wrote:
Zwyk³y 1.6 100KM to prêdzej da siê LPG ale tam jest A to jeszcze kto¶ zak³ada I czy II generacjê? |
|