Data: 2017-07-09 20:27:38 | |
Autor: m4rkiz | |
ford ranger wersja europejska 2,5 tdi rocznik 2000 model 2001 | |
ford ranger wersja europejska 2.5 tdi rocznik 2000 model 2001
jest gdzies jakas instrukcja do tego autka po polsku lub angielsku? znajduje tylko do amerykanca a to podobno zupelnie inne auto glownie interesuje mnie w jakich okolicznosciach mozna przelaczac napedy czyli czego nie robic zeby bylo dobrze |
|
Data: 2017-07-09 22:02:14 | |
Autor: Maciek | |
ford ranger wersja europejska 2,5 tdi rocznik 2000 model 2001 | |
Dnia Sun, 9 Jul 2017 20:27:38 +0200, m4rkiz napisał(a):
ford ranger wersja europejska 2.5 tdi rocznik 2000 model 2001(...) Z tego co wiem, ranger ma "na sztywno" dopinany przód, tzn. bez międzyosiowego mechanizmu róznicowego albo jego namiastki. To znaczy, że na co dzień jeździsz na samym tyle w trybie 2wd, a 4H właczasz na szutrze, śniegu, błocie, piachu itp. - czyli kiedy nawierzchnia nie jest przyczepna. Jeżeli masz reduktor, będzie tryb 4L - to samo co 4H, tylko z dodatkową przekładnią, która zwiększa moment na kołach. Rozsądek nakazuje nie jeździć w trybie 4H zbyt szybko ;) Po instrukcje zadzwoniłbym do polskiego oddziału Forda. -- //\/\aciek docktor(a)poczta.onet.pl |
|
Data: 2017-07-09 22:20:59 | |
Autor: m4rkiz | |
ford ranger wersja europejska 2,5 tdi rocznik 2000 model 2001 | |
On 2017-07-09 22:02, Maciek wrote:
Z tego co wiem, ranger ma "na sztywno" dopinany przód, tzn. bez interesuje mnie co sie robi w czasie jazdy a co trzeba po zatrzymaniu - nigdy nie jezdzilem czyms podobnym, z 4wd tylko quattro w a6 c4 Po instrukcje zadzwoniłbym do polskiego oddziału Forda. chyba bedzie kiepsko - nawet sciagnac sie da ale tylko od 2006 znalazlem za to to: http://www.mazdabscene.com/threads/38516/mazda-engine-general-remote-free-wheel-explanation-please podobno europejska wersja jest pod spodem cala od mazdy, ale rocznikowo nie pasuje a i modelu nie znam ale ze kawalkow tu i tam wychodzi podobny obraz jak w tym manualu |
|
Data: 2017-07-09 22:47:11 | |
Autor: Maciek | |
ford ranger wersja europejska 2,5 tdi rocznik 2000 model 2001 | |
Dnia Sun, 9 Jul 2017 22:20:59 +0200, m4rkiz napisał(a):
interesuje mnie co sie robi w czasie jazdy a co trzeba po zatrzymaniu - nigdy nie jezdzilem czyms podobnym, z 4wd tylko quattro w a6 c4 Najczęściej z 2H na 4H można przełączyć podczas jazdy na wprost, bez gazu i z niewielką prędkością, natomiast włączanie i wyłączanie trybu 4L tylko po zatrzymaniu. Kołącze mi się, ze ranger ma automatyczne sprzęgiełka w przednich piastach, więc nie trzeba wysiadać z auta. Jeżeli spód jest od mazdy, to może być od modelu tribute. -- //\/\aciek docktor(a)poczta.onet.pl |
|
Data: 2017-07-09 17:35:08 | |
Autor: Pszemol | |
ford ranger wersja europejska 2,5 tdi rocznik 2000 model 2001 | |
"Maciek" <docktor@poczta.onet.pl> wrote in message news:10b23s7em8ci5.1xe3dvf5d34wk.dlg40tude.net...
Dnia Sun, 9 Jul 2017 22:20:59 +0200, m4rkiz napisał(a): A jak by nie miał "sprzęgiełek" to trzeba by było wysiadać z auta?? A czemu? |
|
Data: 2017-07-10 00:55:49 | |
Autor: Maciek | |
ford ranger wersja europejska 2,5 tdi rocznik 2000 model 2001 | |
Dnia Sun, 9 Jul 2017 17:35:08 -0500, Pszemol napisał(a):
A jak by nie miał "sprzęgiełek" to trzeba by było wysiadać z auta?? Jak są manualne, to trzeba je ręcznie przekręcać, ale można jeździć z włączonymi i napędem odpietym na skrzynce rozdzielczej/transferze czy jak go tam zwał. A jak ich w ogóle nie ma, to na pewno nie trzeba wysiadać ;) -- //\/\aciek docktor(a)poczta.onet.pl |
|