formatowanie baterii jak to jest obecnie

Data: 2010-08-08 16:08:56
Autor: zbigniew
formatowanie baterii jak to jest obecnie

Użytkownik "Kotlet mielony" <blablabla@blablabla.blabla> napisał w wiadomości news:i3mcgd$a2k$1inews.gazeta.pl...
WItam!
Jak to jest obecnie z formatowaniem baterii, na przykladzie lg swift,
trzeba formatowac czy nie trzeba, naczytalem sie w necie opinii
ze nowych sie nie formatuje (nowych w sensie tych co teraz produkuja bo nie maja takzwanej pamieci)
i mozna je w ten sposob uszkodzic wiec nie formatowalem baterii wiec nieco krotko trzyma bo przy intensywnym uzytkownaniu
jeden dzien.
I nie wiem teraz czy ja nawalilem nie formatujac baterii czy tak jest ?

Drugie pytanko odnosnie lg swift udalo sie komus polaczyc i przegladac siec przez wifi strzezona haslem ?
Co prawda uzywam pakietu internetowego na codzien ale z ciekawosci probowalem sie polaczyc z wifi (przez laptopa orz nokie e51
robie to bezproblemu w tej samej sieci) klikam na polacz i nic. Otwoieram ponownie dana siec i znow mam do wyboru polacz itd, gdyby
sie polaczylo to pewnie bym mial przycisk rozlacz. No i zreszta jak odpalam przegladarke wtedy to net nie dziala.
Gdzie konkrentie sie ustawia w tym telefonie by telefon przy przeladaniu netu uzywal wifi ?

pozdrawiam

-- http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl/ - rewelacja !
http://programdofakturowania.info.pl/

najlepiej formatować komendą format c:
tylko baterie trzymaj blisko komutera :)

Data: 2010-08-08 20:01:01
Autor: Beny
formatowanie baterii jak to jest obecnie

najlepiej formatować komendą format c:
tylko baterie trzymaj blisko komutera :)

własnie za to Was lubie ;)

formatowanie baterii jak to jest obecnie